Kytkimen vaihto

Anonyymi

Paljon maksaa suurinpiirtein.
900 euroa sanoi yks korjaamo.
Voiko maksaa niin paljon?

En itse ymmärrä autoista mitään.

13

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mitäiv tuasinä teet autolla
      kauhea hösis vaihtaa jotain renkaita pari kertaa vuodessa ja raapia etulasia
      lumesta ja jos menet kauppaan niin edellisen yön valvot osaatko ajaa
      parkkitaloon ja ettei tule kolari ja onko sinulla äppi että saat maksettua ja jos mitä sydäntykytystä
      sitten vielä maksat kaikesta

• Anonyymi

Riippuu automerkistä ja korjaamosta.

Ei ole olemassa mitään standardihintaa jonkin tyyppiselle rempalle, niin paljon asiaan vaikuttavia asioita. Jonkin auton halparemppa voi maksaa toiseen autoon ihan toisen summan ja korjaamoita nyt on jokalähtöön.

Hyvä linkki, mistä saa paljon tietoja kaikenlaisista autorempoista. Kaikenlaisiin autoihin ja kaikenlaisista korjaamoista. Siellä voi vertailla tapahtuneitten remppojen hintoja ja sitä kautta voi koittaa myös kysellä tarjouksia:

https://autojerry.fi/

Noin yleisen elämänkokemuksen perusteella mainitsemasi hinta voi olla ihan normaali hinta, tai sitten ei :D

=DW=

• Anonyymi

Joo tuo autojerry on hyvä kilpailutuksen kohde. Olen itsekin käyttänyt. Tekevät oikean tarjouksen ja useasta firmasta.
        Olen löytänyt uuden korjaamon itselleni juuri autojerryn kautta. Tekevät hyvää työtä, kohtuu hintaista ja nopeasti. Pienet firmat on sellaisia parhaimmillaan. Ei ole montaa johtajaa odottamassa palkkaa.

• Anonyymi

Autoasioita varten on kyllä ihan omakin palstansa.

• Anonyymi

Osta uusi auto. 900 on enemmän kuin autosi arvo,
      kun se ei liikkeellekään enää lähde työntämättä.

• Anonyymi

Nissan on.

• Anonyymi

Riippuu siitä autosta. Joihinkin homma on helppo joihinkin ei.
      Useimmiten päivä korjaamolla, laske siitä koska veloitus hinnat liki 100e tunti

• Anonyymi

Autonpito maksaa, ja vanhetessaan kuluvia osia joutuu vaihtamaan.

• Anonyymi

Olen sopeutunut. Piti saada auto kulkemaan, ei ollut muita vaihtoehtoja.
        900 euroa meni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sopeutunut. Piti saada auto kulkemaan, ei ollut muita vaihtoehtoja.
        900 euroa meni.

Autonpito on kallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autonpito on kallista.

Niin on!
        Mutta kun ei jaksa oikein kävellä, mitäs teet?
        Muistan kun vanha auto-rakkine seisoi talvet tallissa, ja oli pakko kävellä. Miten hyvä oli, ja säästyi bensakulut ja vakuutusmaksut.
        Myönnän että oon enemmän mukavuudenhaluinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on!
        Mutta kun ei jaksa oikein kävellä, mitäs teet?
        Muistan kun vanha auto-rakkine seisoi talvet tallissa, ja oli pakko kävellä. Miten hyvä oli, ja säästyi bensakulut ja vakuutusmaksut.
        Myönnän että oon enemmän mukavuudenhaluinen.

On kiva puuhastella autontomun kanssa ja maksaa kun sillä tomulla mukavasti pääsee ties minne korjaamaan mihin ei tarvi päästä ottaa tariseminen au tonto muista tonto tonto

• Anonyymi

Älä osta vaan nosta kutkinta
      Älä kutkinta vaihda vaan maisemaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      259
      9688
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      176
      5452
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      155
      5065
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      65
      4737
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      188
      2250
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      11
      2165
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      300
      1789
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      88
      1498
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      15