Kytkimen vaihto

Anonyymi

Paljon maksaa suurinpiirtein.
900 euroa sanoi yks korjaamo.
Voiko maksaa niin paljon?

En itse ymmärrä autoista mitään.

13

286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mitäiv tuasinä teet autolla
      kauhea hösis vaihtaa jotain renkaita pari kertaa vuodessa ja raapia etulasia
      lumesta ja jos menet kauppaan niin edellisen yön valvot osaatko ajaa
      parkkitaloon ja ettei tule kolari ja onko sinulla äppi että saat maksettua ja jos mitä sydäntykytystä
      sitten vielä maksat kaikesta

• Anonyymi

Riippuu automerkistä ja korjaamosta.

Ei ole olemassa mitään standardihintaa jonkin tyyppiselle rempalle, niin paljon asiaan vaikuttavia asioita. Jonkin auton halparemppa voi maksaa toiseen autoon ihan toisen summan ja korjaamoita nyt on jokalähtöön.

Hyvä linkki, mistä saa paljon tietoja kaikenlaisista autorempoista. Kaikenlaisiin autoihin ja kaikenlaisista korjaamoista. Siellä voi vertailla tapahtuneitten remppojen hintoja ja sitä kautta voi koittaa myös kysellä tarjouksia:

https://autojerry.fi/

Noin yleisen elämänkokemuksen perusteella mainitsemasi hinta voi olla ihan normaali hinta, tai sitten ei :D

=DW=

• Anonyymi

Joo tuo autojerry on hyvä kilpailutuksen kohde. Olen itsekin käyttänyt. Tekevät oikean tarjouksen ja useasta firmasta.
        Olen löytänyt uuden korjaamon itselleni juuri autojerryn kautta. Tekevät hyvää työtä, kohtuu hintaista ja nopeasti. Pienet firmat on sellaisia parhaimmillaan. Ei ole montaa johtajaa odottamassa palkkaa.

• Anonyymi

Autoasioita varten on kyllä ihan omakin palstansa.

• Anonyymi

Osta uusi auto. 900 on enemmän kuin autosi arvo,
      kun se ei liikkeellekään enää lähde työntämättä.

• Anonyymi

Nissan on.

• Anonyymi

Riippuu siitä autosta. Joihinkin homma on helppo joihinkin ei.
      Useimmiten päivä korjaamolla, laske siitä koska veloitus hinnat liki 100e tunti

• Anonyymi

Autonpito maksaa, ja vanhetessaan kuluvia osia joutuu vaihtamaan.

• Anonyymi

Olen sopeutunut. Piti saada auto kulkemaan, ei ollut muita vaihtoehtoja.
        900 euroa meni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sopeutunut. Piti saada auto kulkemaan, ei ollut muita vaihtoehtoja.
        900 euroa meni.

Autonpito on kallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autonpito on kallista.

Niin on!
        Mutta kun ei jaksa oikein kävellä, mitäs teet?
        Muistan kun vanha auto-rakkine seisoi talvet tallissa, ja oli pakko kävellä. Miten hyvä oli, ja säästyi bensakulut ja vakuutusmaksut.
        Myönnän että oon enemmän mukavuudenhaluinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on!
        Mutta kun ei jaksa oikein kävellä, mitäs teet?
        Muistan kun vanha auto-rakkine seisoi talvet tallissa, ja oli pakko kävellä. Miten hyvä oli, ja säästyi bensakulut ja vakuutusmaksut.
        Myönnän että oon enemmän mukavuudenhaluinen.

On kiva puuhastella autontomun kanssa ja maksaa kun sillä tomulla mukavasti pääsee ties minne korjaamaan mihin ei tarvi päästä ottaa tariseminen au tonto muista tonto tonto

• Anonyymi

Älä osta vaan nosta kutkinta
      Älä kutkinta vaihda vaan maisemaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      165
      6095
    2. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      209
      3492
    3. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      13
      3205
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      56
      2893
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      94
      2628
    6. Tämä on persut

Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven
      Maailman menoa
      2
      2515
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      29
      2243
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      25
      1963
    9. Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna

Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:
      Euroviisut
      55
      1724
    10. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      46
      1719
    Aihe