Paljon maksaa suurinpiirtein.
900 euroa sanoi yks korjaamo.
Voiko maksaa niin paljon?
En itse ymmärrä autoista mitään.
Kytkimen vaihto
13
222
Vastaukset
- Anonyymi
mitäiv tuasinä teet autolla
kauhea hösis vaihtaa jotain renkaita pari kertaa vuodessa ja raapia etulasia
lumesta ja jos menet kauppaan niin edellisen yön valvot osaatko ajaa
parkkitaloon ja ettei tule kolari ja onko sinulla äppi että saat maksettua ja jos mitä sydäntykytystä
sitten vielä maksat kaikesta - Anonyymi
Riippuu automerkistä ja korjaamosta.
Ei ole olemassa mitään standardihintaa jonkin tyyppiselle rempalle, niin paljon asiaan vaikuttavia asioita. Jonkin auton halparemppa voi maksaa toiseen autoon ihan toisen summan ja korjaamoita nyt on jokalähtöön.
Hyvä linkki, mistä saa paljon tietoja kaikenlaisista autorempoista. Kaikenlaisiin autoihin ja kaikenlaisista korjaamoista. Siellä voi vertailla tapahtuneitten remppojen hintoja ja sitä kautta voi koittaa myös kysellä tarjouksia:
https://autojerry.fi/
Noin yleisen elämänkokemuksen perusteella mainitsemasi hinta voi olla ihan normaali hinta, tai sitten ei :D
=DW=- Anonyymi
Joo tuo autojerry on hyvä kilpailutuksen kohde. Olen itsekin käyttänyt. Tekevät oikean tarjouksen ja useasta firmasta.
Olen löytänyt uuden korjaamon itselleni juuri autojerryn kautta. Tekevät hyvää työtä, kohtuu hintaista ja nopeasti. Pienet firmat on sellaisia parhaimmillaan. Ei ole montaa johtajaa odottamassa palkkaa.
- Anonyymi
Autoasioita varten on kyllä ihan omakin palstansa.
- Anonyymi
Osta uusi auto. 900 on enemmän kuin autosi arvo,
kun se ei liikkeellekään enää lähde työntämättä.- Anonyymi
Nissan on.
- Anonyymi
Riippuu siitä autosta. Joihinkin homma on helppo joihinkin ei.
Useimmiten päivä korjaamolla, laske siitä koska veloitus hinnat liki 100e tunti - Anonyymi
Autonpito maksaa, ja vanhetessaan kuluvia osia joutuu vaihtamaan.
- Anonyymi
Olen sopeutunut. Piti saada auto kulkemaan, ei ollut muita vaihtoehtoja.
900 euroa meni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sopeutunut. Piti saada auto kulkemaan, ei ollut muita vaihtoehtoja.
900 euroa meni.Autonpito on kallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autonpito on kallista.
Niin on!
Mutta kun ei jaksa oikein kävellä, mitäs teet?
Muistan kun vanha auto-rakkine seisoi talvet tallissa, ja oli pakko kävellä. Miten hyvä oli, ja säästyi bensakulut ja vakuutusmaksut.
Myönnän että oon enemmän mukavuudenhaluinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on!
Mutta kun ei jaksa oikein kävellä, mitäs teet?
Muistan kun vanha auto-rakkine seisoi talvet tallissa, ja oli pakko kävellä. Miten hyvä oli, ja säästyi bensakulut ja vakuutusmaksut.
Myönnän että oon enemmän mukavuudenhaluinen.On kiva puuhastella autontomun kanssa ja maksaa kun sillä tomulla mukavasti pääsee ties minne korjaamaan mihin ei tarvi päästä ottaa tariseminen au tonto muista tonto tonto
- Anonyymi
Älä osta vaan nosta kutkinta
Älä kutkinta vaihda vaan maisemaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628