Ctek laturin mode napin toimimattomuus = kuori auki, napin juureen crc, wd40

Anonyymi

ctek latureissa mode napin toimimattomuus eli saanut montaa kertaa painella että saa päälle.

Ostin oman vuonna 2007 xs 3600 ja 6kk sai painella useamman kerran kun oli ensimmäisen kerran käyttöä-

Juuri korjasin tutulle, käyttänyt laturia 5 kertaa ja nappi ei toimi.

4 ruuvia irti, kuori auki, käännetään sisällä piirilevyä ja napin juureen crc irroitusainetta, wd 40 ja painelee 5-10 kertaa. Alkaa toimimaan paremmin kuin uutena, nappi toimii jokaisella kerralla. Noin 5min

https://i.ibb.co/2S1f2Dj/ctek-1.jpg
https://i.ibb.co/XVkCsHX/ctek-2.jpg
https://i.ibb.co/wsZKgYK/ctek-3.jpg

6

1916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja jokainen ymmärtää että aina topseli pois rasiasta hyvissä ajoin kun sähkölaitteita auotaan.

• Anonyymi

Paljonpa hyödyttää korjaus jos vain 5 minuuttia toimii.

• Anonyymi

Hyvä jos toimii vielä puolen vuoden päästä. Vähän on ollut sellaisia kokemuksia että puhdistamalla ja voitelemalla saa ensiavun, mutta kohta on taas sama vika. Itse olisi varmaan vaihtanut koko napin silläkin hinnalla, ettei se sovi suoraan alkuperäiseen kotelointiin.

• Anonyymi

Itse korjasin tuon nappivian kolvaamalla johdot alkuperäisen napin kantaan ja laitoin ulkopuolisen palautuvan telemacanique kosketin elementin kotelon päälle. Harkitsen tässä uuden korjaustoiminnolla varustetun CTEK MXS laturin hommaamista, mutta tuo nappula näyttää olevan ihan samanlainen edelleen joten oletan sen olevan yhtä lyhytikäinen. Nykyisessä nappi hajosi muistaakseni vuoden käytön jälkeen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

👍Toiset osaa toiset ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      861
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      836
    Aihe