suzuki pv öljy ongelma

Anonyymi

Hei ostin wd-40 merkkistä öljyä ja laitoin sitä tankkiin 98 bensan kanssa tietysti tosiaan aluksi toimi ja veti hyvin sitten ajoin sellasta 30km vauhtia ja yhtä äkkiä pvni sammui mikä voisi olla ongelmana minun mielestä vika ei wd-40 öljyn takia koska se on yleisvoitelu aine niin sehän tarkoittaa sitä että se käy kaikenlaiseen voiteluun?

6

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VITUN RETU OSTA DERBI JÄ ÄLÄ KÄYTÄ WD 40

• Anonyymi

edelleen haluaisin mainita että se on yleisvoitelu aine niin kaiken järjen mukaan sen pitäisi toimia?

• Anonyymi kirjoitti:

edelleen haluaisin mainita että se on yleisvoitelu aine niin kaiken järjen mukaan sen pitäisi toimia?

AHAHAHHAAH kyllä sinun vanhempasi on sinua hakannu ja rajusti kun olet noin saatanan tyhmä! Sun pitää käyttää 4t öljyä siihen sun pikku mopoosi vitun homo!

• Anonyymi
        mintderbikuski09 kirjoitti:

AHAHAHHAAH kyllä sinun vanhempasi on sinua hakannu ja rajusti kun olet noin saatanan tyhmä! Sun pitää käyttää 4t öljyä siihen sun pikku mopoosi vitun homo!

minulla on 2 tahti moottori ja siihen ei käy 4t öljy, mutta sen sijaan wd-40 on yleisvoitelu aine joten se menee 2t sekä 4t koneeseen niin että järjen käyttö on sallittua jopa täällä nettikeskusteluissa

• Anonyymi
        mintderbikuski09 kirjoitti:

Viisas derbi jonne 4tahtiöjyäkö bensan sekaan.?

• Anonyymi

Vieläkö joku näilläkin ajaa. Miksei voi ostaa 2 tahti öljyä. Tota wd 40 ite ainaki käytän muuhun kuin bensan joukkoon. Mitä paskaaaaaaaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2968
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2874
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2683
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      55
      2542
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2448
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      46
      2418
    7. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2128
    8. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2121
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2028
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2022
    Aihe