APUA!!! NÄHTÄVÄSTI TENA ÄRSYTTÄÄ ALAPÄÄTÄ!!! ONKO KELLÄÄN SAMAA VAIVAA????

Anonyymi

Elikkä mulla on nykyään alapää lähes koko ajan kipeä, kirvelee ym. Olen 65 v nainen ja olen pitänyt inkontinenssisuojaa (2pisaran vahvuista) vuosikausia ja pitkään oli hyvä, mutta nyt on pitänyt alkaa rasvata ihan koko ajan joko Ceridalilla tai lievällä estrogeenisalvalla. Mutta ei auta kuin hetkeksi.

Onko kellään samaa ongelmaa ja mitään ratkaisua, kun ilman suojaa en voi olla?? Onko sellaisia suojia esim puuvillaisia kertakäyttöisiä, mitkä ei ärsyttäisi herkkää alapäätä. Yöllä olen ollut ilman suojaa,mutta sekään ei auta päivän ajalle... AUTTAKAA PLEASE
JOS TIEDÄTTE JOTAIN,,,

5

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ehkä johdu siitä suojasta,vaan estrogeenivajeesta,joka aiheuttaa pissavaivaa

• Anonyymi

Tällä palstalla sekään ei ole varmaa, että aloitteen tekijä ei olisikaan nainen vaan on todennäköisesti iäkkäämpi herrahenkilö.

• Anonyymi

On se ½-tärähtänyt vanha ukko Kymijoen itäpuolelta. Kun se kerran tamponeja käyttää, varmaan leninkejäkin kotioloissa.
        Jaksaisin meidän sportilta kiven heittää sen pihalle, sille rouvansa huoltamalle.

• Anonyymi

Olen 55-vuotias mies ja käytän aikuisvaippoja 24/7. Pippelini ja pussini on jo rappeunut pois jatkuvan tulehdustilan vuoksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      147
      2455
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1578
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      875
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      851
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe