voiko hiivatulehduksessa esiintyä lievää ja aaltoilevaa alavatsakipua? Muita hiivan oireiakin kyllä on, kutinaa ja kirvelyä.... Alavatsakipua ei mulla ennen hiivatulehduksessa ole ollut. Kuukautiskipua tämä ei ole.
Alavatsakipu--->hiivaako?
5
7249
Vastaukset
- moniqua
En viitsi aloittaa uutta aihetta joten lisään kysymykseni tähän. Minulla on hiiva ensimmäistä kertaa [kävin lääkärillä] Hän suositteli ostamaan canesten yhdistelmäpakkauksen. Käytin eilen puikon joka on kerta annostus. Tänään pikkuhousuissani on ollu sellaista valkoista massaa.. Onkohan se puikko sulanut kunnolla? Mielestäni sen tarpeeksi syvälle työnsin. Huomenna pitäisi kuukautisten auttaa, voiko olla että niiden myötä häviää myös hiiva? Olen jostain lukenut että näin voisi käydä.
- ......
En muista minkä merkkisiä puikkoja olen itse käyttänyt, mutta kyllä kaikki ovat olleet aika sotkuisia tapauksia. Eli se "valkoinen massa" on normaalia. Olen myös huomannut sen, että välillä alkava hiivatulehdus on hävinnyt menkkojen myötä, en sitten tiedä toimiiko tuo ärhäkkään tulehdukseen.
- neilikka
sairastin hiivasienitulehduksen pari kuukautta sitten ja sen jälkeen alkoi alavatsakivut.
Kivut ovat juuri sellaista aaltoilevaa ja epäsäännöllistä, mitä täälläkin on kuvailtu.
olen itsekin miettiny tulehduksen ja alavatsakipujen yhteyttä. Ja tietenkin pitäis mennä lääkäriin eikä täällä jahkaillaa, jotenkin sitä aina vaan miettii että eiköhän se kohta lähde itsestään pois... - mari
ei liity hiivaan. Alavatsakipuja tulee kohtutulehduksesta tai munasarjantulehduksesta. Pitkitettynä ja hoitamattomana johtaa lapsettomuuteen. Mars mars lääkäriin.
- emppu.
Niin. Saattaapi olla vaikka virtsaputken tulehduskin, mutta lääkäriä kannattaa käydä morjenstamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 1361412
- 981410
- 741311
- 1161180
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947