Ainakin ulkomailla onnistuu että leikataan peniksestä vulva mutta jätetään kivekset jäljelle. Onnistuko Suomessa tälläinen leikkaus vai pitääkö lähteä thaikkuihin leikattavaksi?
Vastaukset 25
- Anonyymi
Tietääkseni ei, mutta mikä järki kyseisessä leikkauksessa olisi?
- Anonyymi
Voi toteuttaa jotain marginaalist fetissiä varmaan.
- Anonyymi
Toivottavasti ei onnistu pervertikkojen fantasialeikkaukset.
- Anonyymi
Ihan normaalia kuule nykyään on että leikataan siittimestä vulva mutta jätetään kivespussit. Ei siinä ole mitään perverssiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan normaalia kuule nykyään on että leikataan siittimestä vulva mutta jätetään kivespussit. Ei siinä ole mitään perverssiä.
Nuo transfobit ovat muinaisjäänteitä jostain 1950-luvulta. Kiveksellinen vulvallinen tai synnyttävä peniksellinen ovat ihan normaaleita ilmiöitä 2020-luvulla. Tuo vastustus on lähinnä hauraan maskuliinisuuden ja transfobian aiheuttamaa toimintaa, joka ei perustu tieteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo transfobit ovat muinaisjäänteitä jostain 1950-luvulta. Kiveksellinen vulvallinen tai synnyttävä peniksellinen ovat ihan normaaleita ilmiöitä 2020-luvulla. Tuo vastustus on lähinnä hauraan maskuliinisuuden ja transfobian aiheuttamaa toimintaa, joka ei perustu tieteeseen.
Tieteeseen ei perustu se, että kivekset jättämällä joutuu syömään elimistölle vaarallista antiandrogeenia täysin turhaan koko elämäänsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieteeseen ei perustu se, että kivekset jättämällä joutuu syömään elimistölle vaarallista antiandrogeenia täysin turhaan koko elämäänsä?
Ja näytäpä se peniksellisenä synnyttäjä, ellet tarkoita henkilöä, joka on hankkinut peniksen myöhemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Synnyttävä peniksellinen?
Mistä hän synnyttää?
Siis tämmöistä ei ole maailmassa varmasti yhtään.
Ellei lasketa dildoa penikseksi.
- Anonyymi
Missä vois tavata kivestranssun ja transsuilla?
- Anonyymi
Varmaan hesan transsukivellä🥰🥰🥰😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan hesan transsukivellä🥰🥰🥰😍
Missä se on? Hesan keskustassako?
- Anonyymi
Tällaisesta en ole kuullut, mutta veikkaisin, että ei Suomessa onnistu. Ainakaan transmiehille ei tehdä metoidioplastiaa tai phalloplastiaa ilman että vaaditaan myös vaginektomia. Omasta mielestäni tämä on todella typerä käytäntö, koska vaginan jättäminen leikkaamatta ei olisi keneltäkään pois (siis jos transmies itse esim. tykkää penetratiivisesta seksistä) ja säästäisi täten turhia leikkauskuluja ja -riskejä.
- Anonyymi
Hesassa näitä näkee😍
- Anonyymi
Tietääkseni Suomessa yksityinen ei tee vaginoplastiaa ja tuollainen leikkaus ei ole julkisella perusteltavissa mitenkään, koska se ei paranna elämänlaatua - miksi haluat vaginoplastian, vaikket aio elää naisena vaan miehisellä hormonituotannolla? Tai mikset poistata kiveksiäsi, jottet joutuisi syömään terveydelle vaarallista androcuria loppuelämäsi? Sosiaalisin syin leikkausta ei voi mitenkään perustella, koska tuollainen ratkaisu on kanssaihmisten näkökulmasta naurettava ja johtaisi tuijotuksiin uimahallissa tai saunassa.
- Anonyymi
Kannattaa kysyä terveyskeskuksesta peruutusaikoja
- Anonyymi
Eikö eläkeläinen olekaan kuollut?
- Anonyymi
Puntista ei valu säännöllisen oloisia tryffeleitä.
- Anonyymi
Mites Perniössä?
- Anonyymi
No totta mar, onnistuu, mm. pohojanmaalla, ei muuta kun pidät kassejas kourassa ja asetat lerssin pölkylle, niin naps baan kun kirves heilahtaa
Työllä on tyytyväisyys takuukin vielä, kukaan asiakas ei oo vielä tullut valittamaan toimenpiteestä ! - Anonyymi00024
Koska Suomi siirtyy nykyaikaan ja tällaisen palvelun saa terveyskeskuksesta???
- Anonyymi00025
Kyllä tällaisen leikkauksen saa julkisesta terveydenhuollosta veronnaksajien piikkiin. Kyllähän transmiehillekin tehdään pötkylä ilman kiveksiä reidestä kaavitusta kudosmassasta, joten tasapuolisuuden nimissä transnaisen on saatava vulva kivesten kera.
Ei muuta kuin transpolin jonoon ja sieltä leikkaukseen!- Anonyymi00026
Kyllä transmiehillekin tehdään kivesrekonstruktio kuten peniskin. Alapään leikkaus on sen verran vaativa, ettei siihen hakeudu haihattelijat vaan sellaiset, joiden tarkoituksena on elää tavallisina ihmisinä eikä friikkeinä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä transmiehillekin tehdään kivesrekonstruktio kuten peniskin. Alapään leikkaus on sen verran vaativa, ettei siihen hakeudu haihattelijat vaan sellaiset, joiden tarkoituksena on elää tavallisina ihmisinä eikä friikkeinä.
Valitettavasti se tekopötkylä ja tekokives ei nyt vaan näytä oikealta. Ei ees lähelle.
Myöskään ulkoisesti transmies harvoin näyttää oikealle miehelle. Näin hiljan lyhyen ja hintelän transmiehen, josta näki 15 metrin päästä että kyseessä on alkujaan nainen.
Saisitte lopettaa näiden järkyttävien transitioiden kauppaamisen ihmisille. Hyväksyisitte vaan, että voi olla miesmäisiä naisia ja naismaisia miehiä, mutta tuollaisten kehomuutosten tekeminen... - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Valitettavasti se tekopötkylä ja tekokives ei nyt vaan näytä oikealta. Ei ees lähelle.
Myöskään ulkoisesti transmies harvoin näyttää oikealle miehelle. Näin hiljan lyhyen ja hintelän transmiehen, josta näki 15 metrin päästä että kyseessä on alkujaan nainen.
Saisitte lopettaa näiden järkyttävien transitioiden kauppaamisen ihmisille. Hyväksyisitte vaan, että voi olla miesmäisiä naisia ja naismaisia miehiä, mutta tuollaisten kehomuutosten tekeminen...Mutta kun minä en ollut mikään miesmäinen nainen. Olin ja olen identiteetiltäni poika, nyt mies. Minulle miehet ovat ihmisiä, naiset naisia. Ja penis kuuluu emättimeen, kahden naisen välistä seksiä en ymmärrä mitenkään, joten lesbon esittämisestä ei tullut mitään.
Kunpa näkyisikin päälle, mutta ei, vaikka olen lyhyt eivätkä hormonit edes muuttaneet kasvojani ja ääntäni niin paljon kuin olisin toivonut, mieheksi luetaan ja seuraani tunkee jatkuvasti perimiehisiä äijiä, jotka eivät ikinä edes puhuisi minulle, jos tietäisivät taustani ja saa aina pohtia pitäisikö kertoa vai ei. Toistaiseksi en ole kertonut. Tai muutaman kerran elämässäni olen sen tehnyt. Välit ovat katkenneet ja yhdet potkutkin on saatu...
Olisin mennyt prosessiin, vaikka lopputulos olisi ollut millainen hyvänsä. Nainen en vaan yksinkertaisesti ole. Mielelläni olisin maskuliininen lesbo ja harrastaisin villiä seksiä toisten lesbojen kanssa, mutta kun on hetero niin on.
Olen muuten nähnyt muutamia ulkomailla tehtyjä leikkauksia, ja ne miehet voivat kävellä uimahallin suihkuun ilman pyyhettä. Vaikea sitä oli itsenikin uskoa. Suomen leikkaustuloksista olen samaa mieltä kuin mainitsit. - Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Saisitte lopettaa näiden järkyttävien transitioiden kauppaamisen ihmisille. Hyväksyisitte vaan, että voi olla miesmäisiä naisia ja naismaisia miehiä, mutta tuollaisten kehomuutosten tekeminen...Sanoiko hän olevansa transmies? Jos ei, mistä tiedät, ettei hän ollut maskuliininen lesbo tai muusu?
Transmiehet ovat transmiehiä, joten mitä ihmeen väliä sillä on, jos se joskus näkyy päälle? Suurimmasta osasta ei näy ja suurin osa ei tuo asiaa esiin, mutta eivät he siis väitäkään olevansa cismiehiä. Useimmat eivät tuo taustaansa esiin syrjinnän ja ennakkoluulojen takia, ei siksi, että he valehtelisivat olevansa cismiehiä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412249Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236947Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.154930- 78893
- 64891
- 117879
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!39868Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70715- 71581