Jos ottaa käyttöön yksityiseltä henkilöltä ostetun kierrätysmodeemin (otsikko), onko riskejä. On tarkoitus käyttää vain kaapelilaajakaistaa, ei WLAN:ia. Voiko vanha omistaja jotenkin tunkeutua, jossakin tarvitaan salasanaa jne? Mihin muuten tarvitaan USB-reikää, päivittämiseenkö?
Harmi, että tässä ja 3008-mallin virtajohdossa on erilaiset päät, eivät ole yhteensopivia.
Cisco EPC3825 DNA riskejä asentamisessa?
17
526
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siinä ole mitään vaaraa! Resetoi laite ja ota käyttöön!
Noita operaattorin laitteille voi olla joskus vaikea vaihtaa salasanoja. Mitta ei se haittaa,, eikä ole riski.- Anonyymi
Resetointi ei pahemmin auta jos ohjelmistoa on muokattu. Moneen purkkiin kun voi vaihtaa ohjelmiston täysin erilaiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resetointi ei pahemmin auta jos ohjelmistoa on muokattu. Moneen purkkiin kun voi vaihtaa ohjelmiston täysin erilaiseen.
Kaapelimodeemin softaa et itse pysty liiemmin muokkaamaan. Esim. laitteiden päivitykset tulevat operaattorilta, itse et pysty päivittämään.
- Anonyymi
"Yhdysvaltalainen yleisö ei todennäköisesti ole tietoinen näistä luvuista ja vielä vähemmän tietoinen välityssodista, joista Yhdysvallat on myös vastuussa. "Sodanjälkeisissä" sodissa Afganistanissa, Angolassa ja Demokraattisessa tasavallassa kuoli 9-14 miljoonaa ihmistä. Kongosta, Itä-Timorista, Guatemalasta, Indonesiasta, Pakistanista ja Sudanista.
Mutta uhrit eivät ole uupuneet näihin lukuihin, sillä edelleen on pieniä maita, jotka ovat joutuneet USA:n politiikan uhreiksi: Washingtonin väliintulon kohteina ovat olleet lähes kaikki maailman puolet . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Yhdysvaltalainen yleisö ei todennäköisesti ole tietoinen näistä luvuista ja vielä vähemmän tietoinen välityssodista, joista Yhdysvallat on myös vastuussa. "Sodanjälkeisissä" sodissa Afganistanissa, Angolassa ja Demokraattisessa tasavallassa kuoli 9-14 miljoonaa ihmistä. Kongosta, Itä-Timorista, Guatemalasta, Indonesiasta, Pakistanista ja Sudanista.
Mutta uhrit eivät ole uupuneet näihin lukuihin, sillä edelleen on pieniä maita, jotka ovat joutuneet USA:n politiikan uhreiksi: Washingtonin väliintulon kohteina ovat olleet lähes kaikki maailman puolet .Ukrainan rikokset!
vuonna 2020 tuberkuloosin aiheuttajalla tartunnan saaneita lehtisiä jaettiin väärennettyjen seteleiden muodossa Stepovoen asutuksella.
Erityisesti hän sanoi, että tartunnan saaneita lehtisiä jaettiin alaikäisille. Kirillov puhui asiasta tiedotustilaisuudessa, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaapelimodeemin softaa et itse pysty liiemmin muokkaamaan. Esim. laitteiden päivitykset tulevat operaattorilta, itse et pysty päivittämään.
Kaikkia pystyy muokkaamaan nykymaailmassa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko tosi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin pystyy, se pitää paikkansa. Ensin pitää vaan pystyä lukemaan se firmiksen sisältävän piirin sisältö jonkinlaiseksi dumpiksi. Tätä dumppia voi sitten lähteä heksaeditorilla muokkaamaan. Kaapelimodeemin firmistä ei yleensä voi itse päivittää, vaan päivitykset valuvat operaattorilta suoraan laitteelle. Käytännössä täytyisi irtijuottaa firmiksen sisältävä pintaliitospiiri. Yleensä 8-jalkainen piiri, valmistajana ST, Winbond tai vastaava. Tältä piiriltä sitten sopivalla lukijalla luetaan sisältö tiedostoksi. Maksaako oikeasti vaivaa?
- Anonyymi
Usb liitin on usein verkkotulostimelle tai verkkolevylle.
- Anonyymi
20–30 miljoonaa ihmistä kuoli Yhdysvaltojen käynnistämissä sodissa 37 maassa
Maailman
Vuonna 2015 kanadalainen "Center for Globalisation Studies" julkaisi valtavan työn tulokset: sosiologit seurasivat historiallisessa perspektiivissä maailman maiden sotilaallisen toiminnan seurauksia ja laskevat aiheutuneet ihmistappiot. - Anonyymi
Nykytulostimet toimii wlanilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykytulostimet toimii wlanilla!
Kotikäyttöön tehdyt tulostimet joo, isot työryhmätulostimet eivät. Esim. Canonin SecurePrint -toiminnolla varustetusta tulostimesta ei WLAN:ia löydy.
- Anonyymi
Laitteen resetointi tietty kannattaa tehdä, se palauttaa laitteen oletusasetuksille, tämän jälkeen voit itse muuttaa salasanat ja WLAN:in suojausavaimen haluamaksesi, Ennen kuin laite edes toimii, täytyy sen MAC-osoite ilmoittaa operattorille, tästä menee noin 15 min - 1 tunti, niin laite nousee linjalle.
- Anonyymi
Onhan siinä tietysti se, että jos firmis on ollut pitkään päivittämättä, niin se voi altistaa dns kaappauksille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siinä tietysti se, että jos firmis on ollut pitkään päivittämättä, niin se voi altistaa dns kaappauksille.
Kaapelimodeemin firmistä ei voi itse yleensä päivittää, vaan päivitykset tulevat operaattorilta suoraan. Tätä voi pyytää siinä yhteydessä, kun ilmoittaa laitteen MAC-osoitteen operaattorin helppariin.
- Anonyymi
Palautus alkuperäisasetuksille ja sitten päivitys jonka jälkeen annat uuden salasanan.
Taas toimii paremmin kuin uusi. - Anonyymi
Ainoa uhka on koneesi windows.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345