Paljonko istumista

Anonyymi

Saisko täältä asiallisia vastauksia. Eli eräs tuttava on vankilassa istumassa edellistä tuomiota vapautuisi siitä ensivuoden toukokuussa, nyt hän sai uudesta rikoksesta tuomiota lisää ehdotonta 1,5v. Kysymys siis on kuinka kauan hän kaiken kaikkiaan istuu vankilassa. Jos siitä lyhennetään 2/3 osa sekä koevapaus.

4

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rangaistusten yhdistäminen ja yhteenlaskeminen on korkeampaa matematiikkaa.

• Anonyymi

Eli vuosi tulee lisää istumista.
      Jos on koevapauskelpoinen niin lisäistumista tulee vain 6 kk.

Jos aikaisempi tuomio on tullut uudemmista kepposista kuin jo istuttava, niin sitten korkein matikkakaan ei riitä.

Ihan ohi aiheen, mikä hemmetin hinku on sinne vankilaan, eikös kivempaa olla vapaana ?

• Anonyymi

Edellinen tuomio samankaltainen väkivalta tuomio. Lähinnä siksi halusin vaan tietää, kun itse olin uhrina tästä uudesta tuomiosta ja sitä vain mietin, että kuinkakohan kauan saan itse ns kulkea vailla huolta ilman, että sattuisi yks kaks eteen ilmestymään. Eli istuuko hän suurinpiirtein noin vuoden eli on siis huonolla tuurilla ensivuoden aikana vapaalla jalalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellinen tuomio samankaltainen väkivalta tuomio. Lähinnä siksi halusin vaan tietää, kun itse olin uhrina tästä uudesta tuomiosta ja sitä vain mietin, että kuinkakohan kauan saan itse ns kulkea vailla huolta ilman, että sattuisi yks kaks eteen ilmestymään. Eli istuuko hän suurinpiirtein noin vuoden eli on siis huonolla tuurilla ensivuoden aikana vapaalla jalalla

Istuu siis ainakin toukokuuhun 2024, jos siis olisi vanhasta vapautunut 2023 toukokuussa. Siis toki voi koevapauteen päästä max 6kk ennen. Mikäli on konkurenssia, se otettaisiin huomioon jo tuomiossa, joten se ei tätä koske. Jos istuu suljetussa talossa, ei välttämättä saa ainakaan maksimikoevapautta. Jos pelkäät häntä, harkitsisin lähestymiskieltoa turvakieltoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      127
      2392
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      41
      1975
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      52
      1913
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      30
      1907
    5. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      102
      1897
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      58
      1199
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      117
      1095
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      953
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      54
      900
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      857
    Aihe