Saisko täältä asiallisia vastauksia. Eli eräs tuttava on vankilassa istumassa edellistä tuomiota vapautuisi siitä ensivuoden toukokuussa, nyt hän sai uudesta rikoksesta tuomiota lisää ehdotonta 1,5v. Kysymys siis on kuinka kauan hän kaiken kaikkiaan istuu vankilassa. Jos siitä lyhennetään 2/3 osa sekä koevapaus.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Rangaistusten yhdistäminen ja yhteenlaskeminen on korkeampaa matematiikkaa.
- Anonyymi
Eli vuosi tulee lisää istumista.
Jos on koevapauskelpoinen niin lisäistumista tulee vain 6 kk.
Jos aikaisempi tuomio on tullut uudemmista kepposista kuin jo istuttava, niin sitten korkein matikkakaan ei riitä.
Ihan ohi aiheen, mikä hemmetin hinku on sinne vankilaan, eikös kivempaa olla vapaana ?- Anonyymi
Edellinen tuomio samankaltainen väkivalta tuomio. Lähinnä siksi halusin vaan tietää, kun itse olin uhrina tästä uudesta tuomiosta ja sitä vain mietin, että kuinkakohan kauan saan itse ns kulkea vailla huolta ilman, että sattuisi yks kaks eteen ilmestymään. Eli istuuko hän suurinpiirtein noin vuoden eli on siis huonolla tuurilla ensivuoden aikana vapaalla jalalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellinen tuomio samankaltainen väkivalta tuomio. Lähinnä siksi halusin vaan tietää, kun itse olin uhrina tästä uudesta tuomiosta ja sitä vain mietin, että kuinkakohan kauan saan itse ns kulkea vailla huolta ilman, että sattuisi yks kaks eteen ilmestymään. Eli istuuko hän suurinpiirtein noin vuoden eli on siis huonolla tuurilla ensivuoden aikana vapaalla jalalla
Istuu siis ainakin toukokuuhun 2024, jos siis olisi vanhasta vapautunut 2023 toukokuussa. Siis toki voi koevapauteen päästä max 6kk ennen. Mikäli on konkurenssia, se otettaisiin huomioon jo tuomiossa, joten se ei tätä koske. Jos istuu suljetussa talossa, ei välttämättä saa ainakaan maksimikoevapautta. Jos pelkäät häntä, harkitsisin lähestymiskieltoa turvakieltoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S61915- 34847
- 105803
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125786Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞16786- 38703
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.72586- 42579
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66561- 40557
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.29533Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27493Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev112468- 88458
- 60454
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2452- 45436
- 36427
- 39423
- 35407