Saisko täältä asiallisia vastauksia. Eli eräs tuttava on vankilassa istumassa edellistä tuomiota vapautuisi siitä ensivuoden toukokuussa, nyt hän sai uudesta rikoksesta tuomiota lisää ehdotonta 1,5v. Kysymys siis on kuinka kauan hän kaiken kaikkiaan istuu vankilassa. Jos siitä lyhennetään 2/3 osa sekä koevapaus.
Paljonko istumista
4
264
Vastaukset
- Anonyymi
Rangaistusten yhdistäminen ja yhteenlaskeminen on korkeampaa matematiikkaa.
- Anonyymi
Eli vuosi tulee lisää istumista.
Jos on koevapauskelpoinen niin lisäistumista tulee vain 6 kk.
Jos aikaisempi tuomio on tullut uudemmista kepposista kuin jo istuttava, niin sitten korkein matikkakaan ei riitä.
Ihan ohi aiheen, mikä hemmetin hinku on sinne vankilaan, eikös kivempaa olla vapaana ?- Anonyymi
Edellinen tuomio samankaltainen väkivalta tuomio. Lähinnä siksi halusin vaan tietää, kun itse olin uhrina tästä uudesta tuomiosta ja sitä vain mietin, että kuinkakohan kauan saan itse ns kulkea vailla huolta ilman, että sattuisi yks kaks eteen ilmestymään. Eli istuuko hän suurinpiirtein noin vuoden eli on siis huonolla tuurilla ensivuoden aikana vapaalla jalalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellinen tuomio samankaltainen väkivalta tuomio. Lähinnä siksi halusin vaan tietää, kun itse olin uhrina tästä uudesta tuomiosta ja sitä vain mietin, että kuinkakohan kauan saan itse ns kulkea vailla huolta ilman, että sattuisi yks kaks eteen ilmestymään. Eli istuuko hän suurinpiirtein noin vuoden eli on siis huonolla tuurilla ensivuoden aikana vapaalla jalalla
Istuu siis ainakin toukokuuhun 2024, jos siis olisi vanhasta vapautunut 2023 toukokuussa. Siis toki voi koevapauteen päästä max 6kk ennen. Mikäli on konkurenssia, se otettaisiin huomioon jo tuomiossa, joten se ei tätä koske. Jos istuu suljetussa talossa, ei välttämättä saa ainakaan maksimikoevapautta. Jos pelkäät häntä, harkitsisin lähestymiskieltoa turvakieltoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san755365- 1171735
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo231660Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301628Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri511585Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a521017- 73956
- 39765
Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu
Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa60758Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys29749