Onko jo siitepölyä ilmassa

Anonyymi

Vai mikä aivastuttaa ....on siis kevät tullut taas

mimmimum-..mi

17

199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita selaimessi hakuu Ilmatietelinen laitos. Näet sitepölyn määrät ja mitkä nyt kukinossa missäkin päin suome jne.Kyllä sitepölyä ja itse ilmas saasteita on Helsingin lähiöt täys. Joten aptekista alergia tapletit ja silmätipat,ovat resptivapaita ja maksaa kun koko kesän syöt niitä.Mutta oloa voit helpotaa kaikialla missä meri meri tulli.Menen sinne meren rantavivat uloilee kävelee je.

• Anonyymi

Minulla on sellaista nenäsumutetta ....siinä pieni määrä kortisonia ... se on auttanut ainakin viimekeväänä ....vähän huvitti kun viimeksi ostin apteekista ....proviisori sanoi ...sitä ei saa päästää sitten elimistöön...Onko nenä elimistöön kuuluva?
        mimmimum-..mi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on sellaista nenäsumutetta ....siinä pieni määrä kortisonia ... se on auttanut ainakin viimekeväänä ....vähän huvitti kun viimeksi ostin apteekista ....proviisori sanoi ...sitä ei saa päästää sitten elimistöön...Onko nenä elimistöön kuuluva?
        mimmimum-..mi

No, jos iholle menee, niin juu. Iho on isoin elin. Ja hiipuu suihkussa verenkiertoonkin kait.
        En siitepölystä kärsi, mutta tiepöly on ikävä juttu.
        Beng
        Täällä joiltain osin katuja ja jalkakäytävät on putsattu kuin juosten piip.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, jos iholle menee, niin juu. Iho on isoin elin. Ja hiipuu suihkussa verenkiertoonkin kait.
        En siitepölystä kärsi, mutta tiepöly on ikävä juttu.
        Beng
        Täällä joiltain osin katuja ja jalkakäytävät on putsattu kuin juosten piip.

Osittain ainakin on tie- ja katupölyä ....mutta esim. nuo koivut ovat niinpaljon alkaneet vihertyä ...että voi olla nekin syynä aivasteluun...
        mimmimum-..mi

• Anonyymi

Ainakin eteläisessä Suomessa on ja reilusti taitaakin olla, ei paljon meinaa antihistamiinitkaan auttaa, vuotaa ja vuotaa.

• Anonyymi

Ai siitinpölyä sitähän on aina keväisin

• Täällä kukki leppä ja pähkinäpensas jo maaliskuun lopulla.
      Nyt on koivun vuoro sitten. Tuuli lennättää mukanaan pölyä, mutta onneksi vähän satelee silloin tällöin ja sitoo sitä.

Oliko se Saksassa, kun oli jostain koulusta jouduttu viemään 30 oppilasta sairaalaan, kun siitepöly ahdisti hengitystä.

• Anonyymi

Siivoon parvekken ja pesen ikkunat kunnes siitepölykausi on ohitse, muuta haitta ei ole.

Pertikki

• Anonyymi

Ole onnellinen jos sinulla ei muuta haittaa....minullakin kyllä joka vuosi on oireet vähäisempiä...
        muistan koronan alun .21 keväällä kun vähän niiskutti niin sai katseita kyllä ..
        mimmimum-..mi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole onnellinen jos sinulla ei muuta haittaa....minullakin kyllä joka vuosi on oireet vähäisempiä...
        muistan koronan alun .21 keväällä kun vähän niiskutti niin sai katseita kyllä ..
        mimmimum-..mi.

Korona alkoi 2020

• Anonyymi kirjoitti:

Korona alkoi 2020

Niinhän se täällä todetiin, vaan oli sitä ollut jo 2019 lopulla, koska sai nimekseen covid-19.
        Kyllä aika menee nopeaan.
        2021 alkoivat jo piikitykset, joista ei loppua näy.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Niinhän se täällä todetiin, vaan oli sitä ollut jo 2019 lopulla, koska sai nimekseen covid-19.
        Kyllä aika menee nopeaan.
        2021 alkoivat jo piikitykset, joista ei loppua näy.

Aivan, Suomeen taisi rantautua tammikuussa 2020.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Aivan hyvä ...ainakin tähän aloitukseen ...en ole tuollaista sivua havainnutkaan ..
        mimmimum-..mi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan hyvä ...ainakin tähän aloitukseen ...en ole tuollaista sivua havainnutkaan ..
        mimmimum-..mi

Kevät on niin kaunista aikaa....melkein taikaa ...kirsikkapuiden kukinnoy ja koristeomenapuunkukat kun näen ....olen aivan mykistynyt onnesta ...
        mimmimum-..mi

• Anonyymi

Siitepölyä on ilmassa ja sitä tulee etelätuulten mukana euroopan suunnasta ennenkuin täällä alkaa kukkia..
      syrtekkiä huuleen vaan..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8018
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3842
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1290
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1123
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      30
      1057
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      840
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      812
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      27
      752
    Aihe