Onko jo siitepölyä ilmassa

Anonyymi

Vai mikä aivastuttaa ....on siis kevät tullut taas

mimmimum-..mi

17

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laita selaimessi hakuu Ilmatietelinen laitos. Näet sitepölyn määrät ja mitkä nyt kukinossa missäkin päin suome jne.Kyllä sitepölyä ja itse ilmas saasteita on Helsingin lähiöt täys. Joten aptekista alergia tapletit ja silmätipat,ovat resptivapaita ja maksaa kun koko kesän syöt niitä.Mutta oloa voit helpotaa kaikialla missä meri meri tulli.Menen sinne meren rantavivat uloilee kävelee je.

      • Anonyymi

        Minulla on sellaista nenäsumutetta ....siinä pieni määrä kortisonia ... se on auttanut ainakin viimekeväänä ....vähän huvitti kun viimeksi ostin apteekista ....proviisori sanoi ...sitä ei saa päästää sitten elimistöön...Onko nenä elimistöön kuuluva?
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on sellaista nenäsumutetta ....siinä pieni määrä kortisonia ... se on auttanut ainakin viimekeväänä ....vähän huvitti kun viimeksi ostin apteekista ....proviisori sanoi ...sitä ei saa päästää sitten elimistöön...Onko nenä elimistöön kuuluva?
        mimmimum-..mi

        No, jos iholle menee, niin juu. Iho on isoin elin. Ja hiipuu suihkussa verenkiertoonkin kait.
        En siitepölystä kärsi, mutta tiepöly on ikävä juttu.
        Beng
        Täällä joiltain osin katuja ja jalkakäytävät on putsattu kuin juosten piip.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos iholle menee, niin juu. Iho on isoin elin. Ja hiipuu suihkussa verenkiertoonkin kait.
        En siitepölystä kärsi, mutta tiepöly on ikävä juttu.
        Beng
        Täällä joiltain osin katuja ja jalkakäytävät on putsattu kuin juosten piip.

        Osittain ainakin on tie- ja katupölyä ....mutta esim. nuo koivut ovat niinpaljon alkaneet vihertyä ...että voi olla nekin syynä aivasteluun...
        mimmimum-..mi


    • Anonyymi

      Ainakin eteläisessä Suomessa on ja reilusti taitaakin olla, ei paljon meinaa antihistamiinitkaan auttaa, vuotaa ja vuotaa.

    • Anonyymi

      Ai siitinpölyä sitähän on aina keväisin

    • Täällä kukki leppä ja pähkinäpensas jo maaliskuun lopulla.
      Nyt on koivun vuoro sitten. Tuuli lennättää mukanaan pölyä, mutta onneksi vähän satelee silloin tällöin ja sitoo sitä.

      Oliko se Saksassa, kun oli jostain koulusta jouduttu viemään 30 oppilasta sairaalaan, kun siitepöly ahdisti hengitystä.

    • Anonyymi

      Siivoon parvekken ja pesen ikkunat kunnes siitepölykausi on ohitse, muuta haitta ei ole.

      Pertikki

      • Anonyymi

        Ole onnellinen jos sinulla ei muuta haittaa....minullakin kyllä joka vuosi on oireet vähäisempiä...
        muistan koronan alun .21 keväällä kun vähän niiskutti niin sai katseita kyllä ..
        mimmimum-..mi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole onnellinen jos sinulla ei muuta haittaa....minullakin kyllä joka vuosi on oireet vähäisempiä...
        muistan koronan alun .21 keväällä kun vähän niiskutti niin sai katseita kyllä ..
        mimmimum-..mi.

        Korona alkoi 2020


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korona alkoi 2020

        Niinhän se täällä todetiin, vaan oli sitä ollut jo 2019 lopulla, koska sai nimekseen covid-19.
        Kyllä aika menee nopeaan.
        2021 alkoivat jo piikitykset, joista ei loppua näy.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Niinhän se täällä todetiin, vaan oli sitä ollut jo 2019 lopulla, koska sai nimekseen covid-19.
        Kyllä aika menee nopeaan.
        2021 alkoivat jo piikitykset, joista ei loppua näy.

        Aivan, Suomeen taisi rantautua tammikuussa 2020.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Aivan hyvä ...ainakin tähän aloitukseen ...en ole tuollaista sivua havainnutkaan ..
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan hyvä ...ainakin tähän aloitukseen ...en ole tuollaista sivua havainnutkaan ..
        mimmimum-..mi

        Kevät on niin kaunista aikaa....melkein taikaa ...kirsikkapuiden kukinnoy ja koristeomenapuunkukat kun näen ....olen aivan mykistynyt onnesta ...
        mimmimum-..mi


    • Anonyymi

      Siitepölyä on ilmassa ja sitä tulee etelätuulten mukana euroopan suunnasta ennenkuin täällä alkaa kukkia..
      syrtekkiä huuleen vaan..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe