Onko kenelläkään kokemusta ko.työstä, vaativaa?
Minkäläinen palkka/provikat?
Vakuutusneuvottelijan palkka?
13
4007
Vastaukset
- Oona
Mulla Ifissä se on kolmen vuoden jälkeen n.2440 brutto per kuukausi..
- Anni
Entä työ onko haastavaa/raskasta?Onko yrittäjäpohjainen?Olen menossa työhaastatteluun ensi viikolla ja nyt jo nämä asiat askarruttavat.
- vakuutus virkailija
Anni kirjoitti:
Entä työ onko haastavaa/raskasta?Onko yrittäjäpohjainen?Olen menossa työhaastatteluun ensi viikolla ja nyt jo nämä asiat askarruttavat.
Annille..ei ole provikka pohjainen eikä yrittäjä pohjainen.Niitäkin nykyään paljon tarjotaan..mutta se ei kannata.Siinä vakuutusyhtiö siirtää yrittäjän riskin sinulle ja itse firma otta vain kermat päältä.Sanoisin että se on sikamaista toimintää vakuutus yhtiöltä.
Vakuutus yhtiöilla menee nykyään hyvin ja jakavat auliisti osinkoja...niin kyllä se on väärin että työtahti on niin kova ja koko ajan vain vähentävät henkilökuntaansa.Sehän sen tuloksen tekee.Onnea haastateluun Anni.. - Anni
vakuutus virkailija kirjoitti:
Annille..ei ole provikka pohjainen eikä yrittäjä pohjainen.Niitäkin nykyään paljon tarjotaan..mutta se ei kannata.Siinä vakuutusyhtiö siirtää yrittäjän riskin sinulle ja itse firma otta vain kermat päältä.Sanoisin että se on sikamaista toimintää vakuutus yhtiöltä.
Vakuutus yhtiöilla menee nykyään hyvin ja jakavat auliisti osinkoja...niin kyllä se on väärin että työtahti on niin kova ja koko ajan vain vähentävät henkilökuntaansa.Sehän sen tuloksen tekee.Onnea haastateluun Anni..Onko kenelläkään siis kokemusta yrittäjäpohjaisesta vakuutusneuvottelijan työstä??
Mitä hommaan kuuluu, paljonko olet tienannut?Kannattaako edes harkita... - ei kannata
Anni kirjoitti:
Onko kenelläkään siis kokemusta yrittäjäpohjaisesta vakuutusneuvottelijan työstä??
Mitä hommaan kuuluu, paljonko olet tienannut?Kannattaako edes harkita...sulla on kaikki riskit..jollet saa myytyä niin ei palkkaa...ajattele sitä..mikä on vakuutusyhtiön osuus siinä ja riskit...Siksi ne sitä niin hanakasti markkinoikin..
- döh
ei kannata kirjoitti:
sulla on kaikki riskit..jollet saa myytyä niin ei palkkaa...ajattele sitä..mikä on vakuutusyhtiön osuus siinä ja riskit...Siksi ne sitä niin hanakasti markkinoikin..
ei kannata jos ei osaa, mutta provikalla voi tienata vaikka kuinka paljon jos OSAA ja HALUAA.
- Anni
döh kirjoitti:
ei kannata jos ei osaa, mutta provikalla voi tienata vaikka kuinka paljon jos OSAA ja HALUAA.
Kuitenkin alkaa mietityttämään jos ei saakaan myyntiä paljoa niin saat esim. 500 euroa käteen kuussa, eihän sillä edes elä. Eikö tällä alalla ole edes pohjapalkkaa??Hirveä stressi vain tulee kun saa miettiä paljonko nyt saan myyntiä että edes saan lainat maksettua....Ihme hommaaTäytyy alkaa katsella muita hommia.Kuitenkin minulla on myyntikokemusta mutta edellisessä paikassa sain pohjapalkan myynnin lisäksi joten ei ollut hätäpäivää ja ihan mielellään myyntiä teinkin.
- Vakuutus..ei..ei
Anni kirjoitti:
Kuitenkin alkaa mietityttämään jos ei saakaan myyntiä paljoa niin saat esim. 500 euroa käteen kuussa, eihän sillä edes elä. Eikö tällä alalla ole edes pohjapalkkaa??Hirveä stressi vain tulee kun saa miettiä paljonko nyt saan myyntiä että edes saan lainat maksettua....Ihme hommaaTäytyy alkaa katsella muita hommia.Kuitenkin minulla on myyntikokemusta mutta edellisessä paikassa sain pohjapalkan myynnin lisäksi joten ei ollut hätäpäivää ja ihan mielellään myyntiä teinkin.
Nimimerkki döh..ei taatusti ole ikinä myynyt yhtään vakuutusta..Älä välitä Anni..valitse toinen polku...ei vakuutus myyntiin pelkällä provikalla..
- Masa
Vakuutus..ei..ei kirjoitti:
Nimimerkki döh..ei taatusti ole ikinä myynyt yhtään vakuutusta..Älä välitä Anni..valitse toinen polku...ei vakuutus myyntiin pelkällä provikalla..
On kyllä totta ettei sellaisen henkilön kannata lähteä mihinkään provikka hommaan jolla ei ole uskoa itseensä eikä sitä pientä yrittäjähenkisyyttä sisällään mutta jos nämä asiat ovat kohdallaan niin suosittelen asiaan tarkempaa tutustumista, sillä jos hoidat homman hyvin voit olla jonain päivänä siinä tilanteessa että sinulle tarjotaan myös se pohjapalkka yms.
Niin ja se korvaus menetetystä vapaa-ajasta,, on muuten yleensä varsin kohtuullinen ;-) - Anni.
Masa kirjoitti:
On kyllä totta ettei sellaisen henkilön kannata lähteä mihinkään provikka hommaan jolla ei ole uskoa itseensä eikä sitä pientä yrittäjähenkisyyttä sisällään mutta jos nämä asiat ovat kohdallaan niin suosittelen asiaan tarkempaa tutustumista, sillä jos hoidat homman hyvin voit olla jonain päivänä siinä tilanteessa että sinulle tarjotaan myös se pohjapalkka yms.
Niin ja se korvaus menetetystä vapaa-ajasta,, on muuten yleensä varsin kohtuullinen ;-)Työ kuulosti niin mielenkiintoiselta että otin paikan.Sain oman toimiston ja mielenkiintoisen kohderyhmän.Nyt olenkin itselleni asettanut tavoitteeksi keskitasoa paremman myynnin.
Olen tälläkin hetkellä myyntityössä ja joudun istumaan toimistolla tunnista toiseen, vakuutusedustajana pääsen hieman tutustuman ihmisiinkiin =) - yritystä on..
Masa kirjoitti:
Niin ja se korvaus menetetystä vapaa-ajasta,, on muuten yleensä varsin kohtuullinen ;-)Joo.joo.joo..jos teet duunisi hyvin niin voit..voit saada pohjapalkan..missä se sun kunniahimo on...kielesi on jonkun "siellä"
No leiju sinä poika...ei susta nenestyjää tule..
Kyllä saat myydä vakuutuksia ja paljon ja firma ottaa kermat päältä..Voi sua tyhmää..Taidat olla Tohtori Sarasvuon aivopesemä....Ota vielä jotain verkosto juttuja iltaisin..ja ole johtajaa..säälin sua...nuija ! - Pohjolan mies
Anni. kirjoitti:
Työ kuulosti niin mielenkiintoiselta että otin paikan.Sain oman toimiston ja mielenkiintoisen kohderyhmän.Nyt olenkin itselleni asettanut tavoitteeksi keskitasoa paremman myynnin.
Olen tälläkin hetkellä myyntityössä ja joudun istumaan toimistolla tunnista toiseen, vakuutusedustajana pääsen hieman tutustuman ihmisiinkiin =)Onnittelut Anni hyvästä valinnasta! Itse olen tehnyt samoja hommia vuoden ja en edes uskalla kuvitella kuinka muhkeaksi tilipussi vielä jokin päivä muodostuu.
Niille onnettomille, jotka täälläkin ovat olleet kielteisellä kannalla sanoisin, että kaltaisianne häviäjiä ja toisten kahdehtijoita on Suomi täynnä, ikävä kyllä. - Masa
yritystä on.. kirjoitti:
Joo.joo.joo..jos teet duunisi hyvin niin voit..voit saada pohjapalkan..missä se sun kunniahimo on...kielesi on jonkun "siellä"
No leiju sinä poika...ei susta nenestyjää tule..
Kyllä saat myydä vakuutuksia ja paljon ja firma ottaa kermat päältä..Voi sua tyhmää..Taidat olla Tohtori Sarasvuon aivopesemä....Ota vielä jotain verkosto juttuja iltaisin..ja ole johtajaa..säälin sua...nuija !eikä kokemusta alasta tällä kaverilla, itse olen viihtynyt alalla vasta vajaat 15 vuotta eri tehtävissä ja tarkoitus olisi jatkaa alalla vielä seuraavat 17-26 vuotta.
Joka alalla on hyvät ja huonot puolensa ja tosi asiahan on myös se että toiset tykkää tyttäristä ja toiset anopeista vai mites se nyt menikään,,?
Hyvää kesää kaikille ja toivottavasti löydätte homman mistä pidätte ja nautitte ettei muiden työtä tekevien tarvi kustantaa elämäänne!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15964Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829