Täällä on ollut keskustelua, että minkä hintaisen auton voit ostaa. Joku sanoo että 3000e on raja ja toinen että 5000-7000e. Olen katsonut huutokaupasta autoja. Sieltä voi saada jopa 2500-3500e jopa 8000e tai kalliimpiakin autoja. Eli mitä maksaisivat autoliikkeessä. Voiko ulosotto puuttua noihin?
Auton osto
4
468
Vastaukset
- Anonyymi
Se riippuu paljon siitä, onko auto oikeasti tarpeellinen esim. työssäkäynnin kannalta ja kuinka hyvin pystyt lyhentämään velkaa rahalla. Jos ulosmittaus on suppea, ei tarvitse huolehtia auton ulosmittauksesta, suppea ulosotto koskee vain rahaa.
Sillä ei taida olla merkitystä, kuinka paljon maksat autosta, vain sillä, minkä arvoinen kyseinen auto on oikeasti.- Anonyymi
Mutta sehän on hyvä jos 2tonnin autolla saat lyhennettyä 6tonnia ulosottoa, tulee maksettuakin ne joskus
- Anonyymi
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2007/20071322#L4P11
Lukuja päivitettiin 1.2.2018:
"Luonnollisen henkilön ulosmittauksesta erotetaan ulosottokaaren 4 luvun 21 §:n 1 momentin 4 kohdassa tarkoitetussa tilanteessa työvälineisiin rinnastettavia esineitä 5 000 euron tai erityisestä syystä enintään 7 000 euron arvosta." - Anonyymi
Jos en ihan täysin väärin muista niin mulla ku oli 10k ulosotossa pari vuotta sitte niin mulle laitettii rajaksi 2000, soita ulosottoon ja kysy, paljo autolla saa olla hintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2733425Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211893Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.291549- 841431
- 1381083
- 811024
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67973Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86816Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61717Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51706