Yleä ja poliitikkoja käyttämään kunnon suomea. Sota on kauheaa, joo, pammm pammm! mutta siltikään ei yritetä pehmentää sotilastermejä ihmissuhdelehtimakustelulla. "Kohtaan". Jos jossakin puheenvuorossa joku hyökkää minua kohtaan, on se kielikuva, joka on aivan eri asia kuin sotavoimien hyökkäys valtiota tms. VASTAAN. Marin, Kaikkonen, Ylen toimitus saatana. Nyt ryhdistäydytte.
Voi kun joku opettaisi
Anonyymi
3
128
Vastaukset
Sitten koko ajan ollaan jonkun KANSSA. Vaikka oltaisiin sodassa jotakuta VASTAAN.
- Anonyymi
Ylen verkkouutisissa taas tänään. Hyökkäys yhtä NATO-maata "kohtaan".
Entäs parisuhdeväkivalta? Ei mies lyönyt vaimoaan, vaan vain "kohtaan", jossa vaimo sattui olemaan. Helvetin sievistelyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195