Oletteko havainnet tällaista?
http://www.iltalehti.fi/2005/05/06/200505053033206_uu.shtml
Erektiolääke voi aiheuttaa psykologisen riippuvuuden.
- Kyse voi olla siitä, että mies on tottunut turvautumaan lääkkeeseen. Se on kuin eräänlaista dopingia. Tietääkseni erektiolääkkeet eivät synnytä farmakologista riippuvuutta, toteaa Sexpo-säätiön toiminnanjohtaja Jukka Virtanen.
Luottamus omaan kykyyn voi horjua, vaikka fyysisesti olisi mahdollista selviytyä jo ilman pilleriä. Toisinaan potilas on syytä vieroittaa potenssilääkkeestä kokonaan tai ainakin lääkkeen käyttöä on syytä vähentää.
http://www.iltalehti.fi/2005/05/06/200505053033206_uu.shtml
Erektiolääke voi aiheuttaa psykologisen riippuvuuden.
- Kyse voi olla siitä, että mies on tottunut turvautumaan lääkkeeseen. Se on kuin eräänlaista dopingia. Tietääkseni erektiolääkkeet eivät synnytä farmakologista riippuvuutta, toteaa Sexpo-säätiön toiminnanjohtaja Jukka Virtanen.
Luottamus omaan kykyyn voi horjua, vaikka fyysisesti olisi mahdollista selviytyä jo ilman pilleriä. Toisinaan potilas on syytä vieroittaa potenssilääkkeestä kokonaan tai ainakin lääkkeen käyttöä on syytä vähentää.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.