Aamun kankeus

Anonyymi

Heräämisen jälkeen kehon virittäyminen liikumiseen vie aikaa, mieli on virkeä se ei auta, uiminen auttaisi mutta ei ole mahdollisuutta.

4

132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikää tulee.Tällä 69v N. On nivelrikot,on pehmutkudosreumaa ymm.Ainakin nillä joilla työrupeama koko ikänsä teolisuuden parissa esim.varastot naisilla.Aamun ensimäiset tunnit minulla kestää 3h.pästä keho liikkelle.Olen onneksi aamun virkku ja illan torkku.Joten en jää kotia makamaan.Ovesta ulos kello 9. säällä kuin säällä läpivuoden aikojemme Itä-Helsingin aluella!Mikä ei näy ulospäin ihminen on terve ja jos ei valita! Hyvää vikoon loppua kaikille ja muistetaan kipuihin on lääke liiku.Lähtekää pois ulos ,älkää jääkö kodin vangiksi.Jokainen osaa ulkoilla yksinkin ,osaan minäkin.

• Anonyymi

Jospa vain annamme itsellemme armoa ja aikaa kehon virittymiseen aamuisin. Eihän tässä tarvitse heti alkaa reuhaamaan. Teen itse muutamia helppoja liikkeitä, pyöritän käsiä pari kertaa, vähän venytystä. Tärkeää on että on iloinen mieli, iloitsen mukanasi siitä, ainakin tänä aamuna on itselläkin.

• Anonyymi

Aamut ei ole enää niin reippaat kuin joskus ennen kun ponkaisi sängystä ylös
      ja ryhtyi toimiin. Enää ei edes ponkaise. Jos liian nopeaan ponkaisee,
      verenkierto ei ehdi mukaan ja alkaa huimata.
      Pientä venyttelyä ja vetreytystä on tehtävä aamuisin, että saa "veret kiertämään"
      ja lihakset heräämään.

• Anonyymi

Joo. Sitä voi venytellä ja liikutella koipia, jalkateriä, kun vielä lojuu sängyllä.
        Ehkei kannata tosiaan ponkaista ylös, vaan sitten kun on vähän venytellyt.
        Beng

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27