Aamun kankeus

Anonyymi

Heräämisen jälkeen kehon virittäyminen liikumiseen vie aikaa, mieli on virkeä se ei auta, uiminen auttaisi mutta ei ole mahdollisuutta.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikää tulee.Tällä 69v N. On nivelrikot,on pehmutkudosreumaa ymm.Ainakin nillä joilla työrupeama koko ikänsä teolisuuden parissa esim.varastot naisilla.Aamun ensimäiset tunnit minulla kestää 3h.pästä keho liikkelle.Olen onneksi aamun virkku ja illan torkku.Joten en jää kotia makamaan.Ovesta ulos kello 9. säällä kuin säällä läpivuoden aikojemme Itä-Helsingin aluella!Mikä ei näy ulospäin ihminen on terve ja jos ei valita! Hyvää vikoon loppua kaikille ja muistetaan kipuihin on lääke liiku.Lähtekää pois ulos ,älkää jääkö kodin vangiksi.Jokainen osaa ulkoilla yksinkin ,osaan minäkin.

    • Anonyymi

      Jospa vain annamme itsellemme armoa ja aikaa kehon virittymiseen aamuisin. Eihän tässä tarvitse heti alkaa reuhaamaan. Teen itse muutamia helppoja liikkeitä, pyöritän käsiä pari kertaa, vähän venytystä. Tärkeää on että on iloinen mieli, iloitsen mukanasi siitä, ainakin tänä aamuna on itselläkin.

    • Anonyymi

      Aamut ei ole enää niin reippaat kuin joskus ennen kun ponkaisi sängystä ylös
      ja ryhtyi toimiin. Enää ei edes ponkaise. Jos liian nopeaan ponkaisee,
      verenkierto ei ehdi mukaan ja alkaa huimata.
      Pientä venyttelyä ja vetreytystä on tehtävä aamuisin, että saa "veret kiertämään"
      ja lihakset heräämään.

      • Anonyymi

        Joo. Sitä voi venytellä ja liikutella koipia, jalkateriä, kun vielä lojuu sängyllä.
        Ehkei kannata tosiaan ponkaista ylös, vaan sitten kun on vähän venytellyt.
        Beng


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe