Järki voitti

Anonyymi

Uuden terveysaseman paikkakeskustelun ja kuntalaisten kuulemisen jälkeen esitetään nykyistä paikkaa.
Toivottavasti ei aloiteta vatulointia uudelleen.
Pesäpallokenttä on kosteikossa. Sen puoltoperusteluissa oli kaupan ja pankin(!) läheisyys. Näistäkö saatiin se pisteen ero nykyiseen paikkaan.
Onneksi järkiinnyttiin.

11

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö se tule Rusasen kulman tilalle? Ei paljon maksa tuollainen purettava rötiskö.

    • Anonyymi

      Terveysaseman sijainti.
      Mikä ihmeen into on, jotta jollain vaivauslaitoksella viedään kaupungin parhaat rakennuspaikat?? Tulevaisuuden suunnitelmat meni nyt puihin ja eikun taas vaivaistaloa vaivaistalon tilalle. Kovalla vaivalla kuultiin kyläläisiä mutta eipä näytä kyläläiset tulleen kuulluksi. Keskustaan olisi monikin mummo vielä jaksanut köpöttää vielä omin neuvoin. Meillä ei tänä päivänä tarvita mitään vaivaislaitoksia näköalapaikoin petipotilaille eikä niitä liene ole edes tarkotus pitkään edes makuuttaa missään laitoksessa? Poliklinikka asiakkaat ei maisemia ehdi ihastella eikä ne kuolemaan kärrätyt niistä enää parin päivän ajan ehdi edes nauttia. No kaitpa tuossa hankitaan nyt tulevalle hytelle Kuhmon paras tontti sen sijaan että kaupunki voisi kehittää koko keskustaa ja joenrannan parhaita rakennuspaikkoja myös uusia asukkaita silmälläpitäen?? Ei näytä uudistuminen kiinnostaa elivoimavaliokunnan jäseniä ja onko edes kykyäkään kehittää Kuhmoa?

      • Anonyymi

        Nyppylänniemellä, lähellä keskustaa, on odottanut seitsemän omarantaista omakotitalotonttia rakentajia jo 20 vuotta.
        Tonttien puutetta emme taida potea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyppylänniemellä, lähellä keskustaa, on odottanut seitsemän omarantaista omakotitalotonttia rakentajia jo 20 vuotta.
        Tonttien puutetta emme taida potea.

        Tuskin tänne iäkkäät paluumuuttajat enää omakoteja rakentaa. Korkeatasoisista kertostalo tai rivari asunnoista keskustan tuntumassa palveluiden vieres voisi olla kysyntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyppylänniemellä, lähellä keskustaa, on odottanut seitsemän omarantaista omakotitalotonttia rakentajia jo 20 vuotta.
        Tonttien puutetta emme taida potea.

        Nyppylänniemen tontit oli tarkoitettu alun perin rikkaille pörssiherroille, jotka olisivat tuoneet Kuhmoon miljoonia euroja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyppylänniemen tontit oli tarkoitettu alun perin rikkaille pörssiherroille, jotka olisivat tuoneet Kuhmoon miljoonia euroja...

        Eikö siellä hankarannalla asu jo muutenkin parempi ja rikkaampi väestö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö siellä hankarannalla asu jo muutenkin parempi ja rikkaampi väestö?

        Aivan tavallisia nokikauloja siellä nykyään asuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö siellä hankarannalla asu jo muutenkin parempi ja rikkaampi väestö?

        Millä tavalla rikkaampi on parempi ihminen?


    • Anonyymi

      Shellillä pohdittiin että jokanen ihminen on samanarvonen..

    • Anonyymi

      Kyllä elinvoimavaliokunnan tulisi huomioida mm. ympäristö ja työviihtyvyystekijätkin niin henkilökunnan kuin potilaidenkin osalta. Kai niin oli tehty aiemminkin?

      Onhan voimaannuttavaa katsella Lammasjärven pintaa ennemmin kuin liikerakennusten seiniä tai hautausmaan metsää vaikka elinvuosia kroonikkopotilailla olisikin rajallisesti.
      Tuskin marketit, pankit tai varastomyymälät ovat elämän tärkeimpiä asoita jos tärkein on terveyskeskus ja niissä merkeissä asiointi ja ambulansseissakin on ohjauspyörä jolla voi ohjailla vapaasti haluttuun paikkaan. ;)

    • Anonyymi

      Oli kieltämättä aika heikko esitys mutta tuttua Iivantiiran ihmeiden touhua. Sinnehän se pitäisi tehdä minnekä se saadaan helpoiten pystyyn. Taitaa takaraivossa vielä kummitella koulun keittiö remontti, Kuhmo-talon katto remontti ja mitenköhän ne on onnistunut tuon Saarikosken koulunkin märättämään pystyyn? Viimeisin taitaa olla tuo tervansoutaja patsaan luona oleva laituri joka on ilmi selvästi kierossa koko härveli. Pitäisiköhän siihen palkata joku sukulainen laituri insinööriksi joka pitäisi siitä huolta kuin virolaiset lossivahdit lossista joka varastettiin vuosia sitten😄

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe