Uuden terveysaseman paikkakeskustelun ja kuntalaisten kuulemisen jälkeen esitetään nykyistä paikkaa.
Toivottavasti ei aloiteta vatulointia uudelleen.
Pesäpallokenttä on kosteikossa. Sen puoltoperusteluissa oli kaupan ja pankin(!) läheisyys. Näistäkö saatiin se pisteen ero nykyiseen paikkaan.
Onneksi järkiinnyttiin.
Järki voitti
11
996
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö se tule Rusasen kulman tilalle? Ei paljon maksa tuollainen purettava rötiskö.
- Anonyymi
Terveysaseman sijainti.
Mikä ihmeen into on, jotta jollain vaivauslaitoksella viedään kaupungin parhaat rakennuspaikat?? Tulevaisuuden suunnitelmat meni nyt puihin ja eikun taas vaivaistaloa vaivaistalon tilalle. Kovalla vaivalla kuultiin kyläläisiä mutta eipä näytä kyläläiset tulleen kuulluksi. Keskustaan olisi monikin mummo vielä jaksanut köpöttää vielä omin neuvoin. Meillä ei tänä päivänä tarvita mitään vaivaislaitoksia näköalapaikoin petipotilaille eikä niitä liene ole edes tarkotus pitkään edes makuuttaa missään laitoksessa? Poliklinikka asiakkaat ei maisemia ehdi ihastella eikä ne kuolemaan kärrätyt niistä enää parin päivän ajan ehdi edes nauttia. No kaitpa tuossa hankitaan nyt tulevalle hytelle Kuhmon paras tontti sen sijaan että kaupunki voisi kehittää koko keskustaa ja joenrannan parhaita rakennuspaikkoja myös uusia asukkaita silmälläpitäen?? Ei näytä uudistuminen kiinnostaa elivoimavaliokunnan jäseniä ja onko edes kykyäkään kehittää Kuhmoa?- Anonyymi
Nyppylänniemellä, lähellä keskustaa, on odottanut seitsemän omarantaista omakotitalotonttia rakentajia jo 20 vuotta.
Tonttien puutetta emme taida potea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyppylänniemellä, lähellä keskustaa, on odottanut seitsemän omarantaista omakotitalotonttia rakentajia jo 20 vuotta.
Tonttien puutetta emme taida potea.Tuskin tänne iäkkäät paluumuuttajat enää omakoteja rakentaa. Korkeatasoisista kertostalo tai rivari asunnoista keskustan tuntumassa palveluiden vieres voisi olla kysyntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyppylänniemellä, lähellä keskustaa, on odottanut seitsemän omarantaista omakotitalotonttia rakentajia jo 20 vuotta.
Tonttien puutetta emme taida potea.Nyppylänniemen tontit oli tarkoitettu alun perin rikkaille pörssiherroille, jotka olisivat tuoneet Kuhmoon miljoonia euroja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyppylänniemen tontit oli tarkoitettu alun perin rikkaille pörssiherroille, jotka olisivat tuoneet Kuhmoon miljoonia euroja...
Eikö siellä hankarannalla asu jo muutenkin parempi ja rikkaampi väestö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö siellä hankarannalla asu jo muutenkin parempi ja rikkaampi väestö?
Aivan tavallisia nokikauloja siellä nykyään asuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö siellä hankarannalla asu jo muutenkin parempi ja rikkaampi väestö?
Millä tavalla rikkaampi on parempi ihminen?
- Anonyymi
Shellillä pohdittiin että jokanen ihminen on samanarvonen..
- Anonyymi
Kyllä elinvoimavaliokunnan tulisi huomioida mm. ympäristö ja työviihtyvyystekijätkin niin henkilökunnan kuin potilaidenkin osalta. Kai niin oli tehty aiemminkin?
Onhan voimaannuttavaa katsella Lammasjärven pintaa ennemmin kuin liikerakennusten seiniä tai hautausmaan metsää vaikka elinvuosia kroonikkopotilailla olisikin rajallisesti.
Tuskin marketit, pankit tai varastomyymälät ovat elämän tärkeimpiä asoita jos tärkein on terveyskeskus ja niissä merkeissä asiointi ja ambulansseissakin on ohjauspyörä jolla voi ohjailla vapaasti haluttuun paikkaan. ;) - Anonyymi
Oli kieltämättä aika heikko esitys mutta tuttua Iivantiiran ihmeiden touhua. Sinnehän se pitäisi tehdä minnekä se saadaan helpoiten pystyyn. Taitaa takaraivossa vielä kummitella koulun keittiö remontti, Kuhmo-talon katto remontti ja mitenköhän ne on onnistunut tuon Saarikosken koulunkin märättämään pystyyn? Viimeisin taitaa olla tuo tervansoutaja patsaan luona oleva laituri joka on ilmi selvästi kierossa koko härveli. Pitäisiköhän siihen palkata joku sukulainen laituri insinööriksi joka pitäisi siitä huolta kuin virolaiset lossivahdit lossista joka varastettiin vuosia sitten😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483