Olen puoliksi italialainen 23v nainen.
Onko teillä kysymyksiä minun kiusaamisesta?
Ystävällisesti trollit pysykää poissa ketjusta koska asia ei minua kovin paljonkaan naurata.
Olen entinen koulukiusattu!
Anonyymi
8
129
Vastaukset
- Anonyymi
:( :(
- Anonyymi
Pahoittelen.
Olivatko kiusaajat kantasuomalaisia?- Anonyymi
Kyllä olivat, tyttöjä sekä poikia
- Anonyymi
Olitko lihava? Erityisen oloinen?
- Anonyymi
Normaali painoinen, ihan sievä. Ei ole erityisiä näkyviä sairauksia
- Anonyymi
No vika taisi olla siinä kun et ole 100% valkoinen ja lapset ovat kasvatettuja väheksymään tummempia, tässä maassa näin
- Anonyymi
😂 samaa mieltä
- Anonyymi
Miten sinua kiusattiin? Nimiteltiinkö? Jätettiinkö ulkopuolelle? Oliko väkivaltaa? Miltä kiusaaminen tuntui ja miten se on vaikuttanut sun elämään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575