Oon 12-vuotias ja mun kavereilla on jo isommat rinnat yms ja niil on alkanu menkat. Joskus ne puhuu jotain menkkoihin liittyvää enkä tajuu ja ne nauraa mulle. Ja haluisin tilata jotain vaatteita mut must tuntuu et ne ei oo hyvii ku mul ei oo kauheen isot rinnat:(
Miks ei voi olla isot rinnat
Anonyymi
2
76
Vastaukset
- Anonyymi
Elä vertaa itseäsi niihin. Henkisesti köyhiltä ja lapsellisilta vaikuttavat.
Jokainen kasvaa ja kehittyy omaan tahtiinsa. Kaikki aikanaan.
Ole tyytyväinen itseesi ja nauti elosta ilman ylimääräistä riesaa. Ehdit kyllä saada osasi niistäkin jutuista aikanaan. Elä suotta kiirehdi "isoksi". - Anonyymi
Muista, elät vain kerran älä anna muiden vaikuttaa päätöksiisi. Sinun tyyli,sinun keho, ei kaverisi. Keskity omaan elämään koska rt ole täällä aina. Jos kuitenkin tuntuu että et pysty niin osta rintaliivit missä on pienet kupit. T. 12 vuotias
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136