Miehet, miten osoitatte kiinnostuksenne

Anonyymi

Naiselle? Miten se pitäis huomata?

30

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerron suoraan niin juoksevat pakoon.

      • Anonyymi

        Sun pitää oppia kiertelemään ja kaartelemaan siinä kerronnassas niin kuin savolaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää oppia kiertelemään ja kaartelemaan siinä kerronnassas niin kuin savolaiset.

        Ne on ne kertojamiehet jotka kertoilee milloin millekkin naiselle sen mitä ne haluaa kuulla. Ei sovi minun pirtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on ne kertojamiehet jotka kertoilee milloin millekkin naiselle sen mitä ne haluaa kuulla. Ei sovi minun pirtaan.

        Väärin, savolainen ei koskaan kerro sitä mitä haluat kuulla. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin, savolainen ei koskaan kerro sitä mitä haluat kuulla. Sivusta.

        Totuudentorvi


    • Anonyymi

      Kyylään haavi auki.

    • Anonyymi

      Huudan täällä ikävääni.

      • Anonyymi

        Naiset tekee niin, koska eivät voi olla aloitteellisia. Se on miesten homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset tekee niin, koska eivät voi olla aloitteellisia. Se on miesten homma.

        Voi naisetkin olla. Vanhanaikaista ajattelua sulla. Oletko vanha?


    • Anonyymi

      En mitenkään koska ei olla tekemisissä. En harrasta mitään sosiaalista niin ei voidakaan olla tekemisissä. Olen liian syrjäytynyt ja yksinäinen ja jäärä hänelle. Kaipaan vaan jostain syystä vaikka elämämme ovat kaikkea muuta paitsi törmäyskurssilla. Onneksi en käytä haaveisiin kaikkea aikaani.

    • Siten, että jos kiinnostuksen huomaa, olen mokannut.

    • Monta kertaa päivässä sanomme, sekä vaimoni että minä, kuinka rakastamme toisiamme. Yleensä nimitän hänta suurimmalla hellyydellä Vittulaiseksi, Vittupimuseksi Vittututoksi tai Tuttopimuseksi, ts. lässyttelemme. 🌹👀

      • Anonyymi

        Jaa sinäkö se kaipaat täällä niitä syrjähyppyjä?


      • Millon on kyseessä ollut muu nainen, jonka kauneimman olen oikeasti nähnyt esimerkiksi saunassa, olen sanonut suoraan, miten kaunis hänen kauneimpansa on. Olen käyttänyt viikinkikielestä lainattua veesanaa. Jos en ole nähnyt, kerron tavallisesti kokemuksen osoittavan, että kauniilla naisella on kaunis vee.

        Hienostuneet naiset ovat selittelemättä ymmärtäneet, olleet hyvin ilahtuneita ja imarreltuja, suorastaan sulaneet kehuista, enkä suinkaan ole rakennellut jotakin seksi-, vaan ilahduttamistarkoituksessa. Nainen on muutenkin kaunis, mutta ilahtunut nainen suorastaan säteilee. 🌹👀


    • Anonyymi

      Sarvi jäykistyneenä

      • Anonyymi

        Elämäntaparikollisen vakuutus


    • Anonyymi

      Kannattaa käydä ulkomailla, sen jälkeen ei tarvitse kysellä enää merkkejä mistä miehen kiinnostuksen huomaa. Enkä tarkoita näitä epämääräisiä perään huutelijoita vaan mm. se miten kohteliaita ja huomaavia ovat kiinnostusta osoittaessaan, sitä tuntee olevansa aidosti arvostettu. Suomalaiset miehet vaikuttavat olevan aika pitkälti nurisevia vässyköitä, jotka odottavat saavansa valmista eteensä. Ainakin palstan perusteella.

      • Anonyymi

        Siinä kansa oikea "saalis". 😄 Joka miehen unelma on nainen kenellä on "kokemusta". Olette te tyhmiä.


      • Anonyymi

        Samaa voisi sanoa naisista ulkomailla. Ylipäätään ihmisistä yleensäkin muualla. Ovat ystävällisempiä, iloisempia ja kohteliaampia. Osaavat tervehtiä jne.


      • Anonyymi

        Suomalaisissa naisissa on paljon miehiä vihaavia feministejä, jos alat sellaisille änkyröille jakamaan kohteliaisuuksia, se on sama kuin löisi itseään leukaan.


      • Anonyymi

        Kerran espanjassa oli tosi nätti ja kiva neito respassa. Rantsusta tullessani vein hänelle pienen vakan mansikoita ja toivotin hyvää päivänjatkoa. Sitä hymyä ja kivaa katsetta en unohda koskaan.


    • Anonyymi

      Jos tavataan uudestaan, olen kiinnostunut. Juttelen ja hymyilen. Jos nainen tuntuu etäiseltä, siihen se sitten jääkin.

    • Anonyymi

      Muorittelemalla

    • Anonyymi

      Hu#rittelen ja pyydän häntä tappamaan itsensä

    • Anonyymi

      No pelkkä ystävällinen ja kohtelias käytös ei vielä merkkaa mitään. Itse asiakaspalvelualalla toimin niin kokoajan ja sama siviilissä, koska olen sosiaalinen tapaus.
      Käytökseni kiinnostuneena riippuu kohteesta.

    • Anonyymi

      Tuijotan silmiin ja yritän telepaattisesti viestittää että olet ihana. Sen jälkeen luikin pakoon ja piiloudun, aina kun tulet vastaan.

      • Anonyymi

        tuttua


    • Anonyymi

      Savolaisen kanssa kun juttelee, tulkinta on kuulian korvassa

    • Anonyymi

      Vaihdettiin pykälää roolinvaihdolla terän koskettamatta nääs.

      • Anonyymi

        Elämäntaparikollisen pykälä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      143
      2202
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1304
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1157
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1047
    5. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      990
    6. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      95
      982
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      77
      967
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      47
      892
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      860
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      753
    Aihe