ilmalaiva

perkule

Oon vähän selaillu sieltä sun täältä, mutta en mistää löydä radio-ohjattavia ilmalaivoja myynnistä.
Pulju.netissä niitä oli vielä joku aika sitten, mutta näköjään lopettaneet niiden myynnin.
Ei ole oikein ulkomailta tilaaminen mahdollisuus, kun ei ole luottokorttia.
Tietääkö joku onko Suomessa tällä hetkellä radio-ohjattavia ilmalaivoja myynnissä?

8

1244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias

Onkos nois rc-ilmalaivois kans jotain kaasuu sisällä niinku oikeissa ilmalaivoissa, vai onko niissä joku eri systeemi?

• akuankka

Niissä käytetään heliumia sitä samaa tavaraa mitä nissä ilma palloissa

• sakij

Eipä taida olla...ei ainakaan ihan heti löydy tai ei ole mainintaa webbisivuilla, mutta kyseles rc-liikkeistä suomessa, että olisiko sellaista mahdollista tilata heidän kautta tai sillee...

• perkule

Saksasta asti täyty mokoma tilata, hinta 30 euroa, ja postikuluina melkein toinen mokoma päälle.

• akuankka
        perkule kirjoitti:

Saksasta asti täyty mokoma tilata, hinta 30 euroa, ja postikuluina melkein toinen mokoma päälle.

heliumi maksaa sen kolmannen mokoman

• diver_
        akuankka kirjoitti:

heliumi maksaa sen kolmannen mokoman

Käytämme sukelluksissa helikkaa (heliumia) maksaa 50l säiliöissä 200 bar paineisena n. 400e

• illa
    • Anonyymi

Ylivieskan Markku Lahtela ilmapallo myynti Kärkkäinen vartijan huone.
      Ufot onko Markku Lahtela tämä sinun Ufosi kolmekanta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4276
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2755
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2431
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      550
      1394
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1319
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe