ilmalaiva

perkule

Oon vähän selaillu sieltä sun täältä, mutta en mistää löydä radio-ohjattavia ilmalaivoja myynnistä.
Pulju.netissä niitä oli vielä joku aika sitten, mutta näköjään lopettaneet niiden myynnin.
Ei ole oikein ulkomailta tilaaminen mahdollisuus, kun ei ole luottokorttia.
Tietääkö joku onko Suomessa tällä hetkellä radio-ohjattavia ilmalaivoja myynnissä?

8

1235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias

Onkos nois rc-ilmalaivois kans jotain kaasuu sisällä niinku oikeissa ilmalaivoissa, vai onko niissä joku eri systeemi?

• akuankka

Niissä käytetään heliumia sitä samaa tavaraa mitä nissä ilma palloissa

• sakij

Eipä taida olla...ei ainakaan ihan heti löydy tai ei ole mainintaa webbisivuilla, mutta kyseles rc-liikkeistä suomessa, että olisiko sellaista mahdollista tilata heidän kautta tai sillee...

• perkule

Saksasta asti täyty mokoma tilata, hinta 30 euroa, ja postikuluina melkein toinen mokoma päälle.

• akuankka
        perkule kirjoitti:

Saksasta asti täyty mokoma tilata, hinta 30 euroa, ja postikuluina melkein toinen mokoma päälle.

heliumi maksaa sen kolmannen mokoman

• diver_
        akuankka kirjoitti:

heliumi maksaa sen kolmannen mokoman

Käytämme sukelluksissa helikkaa (heliumia) maksaa 50l säiliöissä 200 bar paineisena n. 400e

• illa
    • Anonyymi

Ylivieskan Markku Lahtela ilmapallo myynti Kärkkäinen vartijan huone.
      Ufot onko Markku Lahtela tämä sinun Ufosi kolmekanta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      118
      1600
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      679
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe