LAINAUS EXMINIÄLLE

Anonyymi

LUITKO EX-MINIÄNI TÄNÄÄN tURUN SANOMAA

Kaikki tietävät tarinat ja vitsit hirviöanopeista. Äidit pitävät poikansa puolta ja miniä alistetaan anopin tahtoon ja poika tottelee äitiään. Tätä kuvaa on viljelty kauan ja tarinoissa on toki perää, näin on monessa talossa ollut.
Nykyaikana on ilmestynyt uusi hirviöjoukko, hirviöminiät. He ottavat miehen täysin omakseen ja äitiä naureskellaan. Eihän aikuinen mies voi olla äidin kanssa tekemisissä, sehän on naurettavaa ja mammanpoikamaista. Äiti pitää hylätä kokonaan.
Varmuuden vuoksi estetään lapsiakin tapaamasta anoppia. Miniän oma äiti saa toki hyöriä nuoren parin kodissa, mutta anoppi on paha asia. Johan historiasta tiedetään, että anopit ovat pahoja, juuri ne miehen äidit.
Anopin synneiksi luetaan monenlaisia asioita. Anoppi on voinut ostaa jäätelön lapsenlapselle. Sellainen ei sovi, kun on tarkat ravintosuositukset. Anoppi ei tottele miniän ehdottomia määräyksiä. Anoppi on voinut ostaa väärän lahjan tai tuliaisen, lapsia on hemmoteltu liikaa. Anoppi voi sanoa jonkun väärän mielipiteen.

Koko ajan pitää olla tarkkana, ettei synny virhettä. Välttämättä mitään syytäkään ei tarvita. Miniää voi pelkkä anopin olemus ahdistaa niin, ettei anoppia voi tavata. Miniä voi jopa sulkeutua toiseen huoneeseen anopin vierailun ajaksi.
Nykyaikana on ilmestynyt uusi hirviöjoukko, hirviöminiät. He ottavat miehen täysin omakseen ja äitiä naureskellaan.
Olen nyt kuullut usealta anopilta, täysin normaalijärkisiltä ihmisiltä kertomuksia näistä uuden ajan miniöistä. Nämä miniät eivät tajua, että he tekevät hallaa omalle miehelleen ja lapsilleen. Lapsilta viedään oikeus isovanhempiin ja koko miehen sukuun, juuriin. Kajotaan lapsen oikeuksiin tuntea myös isän puolen suvun rakkaus lapsiin.
Mies tietysti tottelee nöyrästi puolisoaan, kun nykyään hyvän miehen kuuluu näin tehdä. Ei kai hän ole vaan mammanpoika.
Vaikea asia

10

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En lukenut.

• Anonyymi

Minä asun lasteni kanssa.

• Anonyymi

Ei niin, kun minä asun sun lastesi kanssa.😂

• Anonyymi

Enkä asu.

• Anonyymi

En asu

• Anonyymi

"Lapsesi" eivät halua tavata sinua

• Anonyymi

Ei täällä ilmesty Turun Sanomat, mutta ei ole tuollaista ongelmaa , koska poikani ja miniä asuvat USA: ssa, miniä on Yhdysvaltojen kansalainen, nähdään ehkä kerran vuodessa , lastenlasten ja pojan perheen kanssa ollaan yhteydessä messengerin kautta.

• Anonyymi

Tasapuolisuuden vuoksi HIRVIÖAPET...

Yksi tuntemani otti elämäntehtäväkseen käydä kertomassa vävylleen miten huono ja kamala tämä oli.

mitääntekemätön

köyhä

ja joutaisi roskakoriin

tätä kesti vuosikausia

mitä luulette kestääkö ihminen tällaista...........

• Anonyymi

Ei kannata kun lesbois jutut kestää kauan.

• Anonyymi

Raision vieraannuttaja äiti Tiina ja Raision perhepalvelut!

Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe