Puhelimessa oli Kaniradio vallan mainio juttu. Tästä kuului kaikki asemat ja suosikit sai valittua valmiiksi, Mikä mättää kun ei enää toimi???
Kaniradio loppu?
7
797
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kaneille pitää olla oma radio?
- Anonyymi
Mielenkiintoista, että joka saitilla pitää olla näitä v...... joita?
- Anonyymi
Et sitten ikinä käyttänyt tätä kaniradiota?
- Anonyymi
se on piffin redardien mielikuvituksen tuotetta koko "kaniradio" eli konkreetista fiktiota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on piffin redardien mielikuvituksen tuotetta koko "kaniradio" eli konkreetista fiktiota
Oli mitä oli, mutta kaniradiossa sai helposti näkymään KAIKKI suomen radiokanavat.
Omat suosikit sai valittua pikavalintaan, Oli kätevä ja nopea. Ja ihan normaalin hyvin kuuluikin . Nyt täytyy käyttää livetaajuutta. Sano sinä mitä sanot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli mitä oli, mutta kaniradiossa sai helposti näkymään KAIKKI suomen radiokanavat.
Omat suosikit sai valittua pikavalintaan, Oli kätevä ja nopea. Ja ihan normaalin hyvin kuuluikin . Nyt täytyy käyttää livetaajuutta. Sano sinä mitä sanot.Livetaajuus on mennyt reippahasti alaspäin eikä aina edes toimi kunnolla, suosittelen sen tilalle radiot.fi palvelua:
https://www.radiot.fi/kanavat
- Anonyymi
Ei sekään haittaa https://youtu.be/SXUuSrqblG4
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882