Siis pitääkö ihan paikkansa että siellä on sen niminen urheiluseura kuin Vetelin Kuivat ry..?
Ei kyllä järki päässä pakota jos totta.. hyi olkoon te jumalattomat!!
Onko totta että..?
5
2191
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, sellainen perinteinen urheiluseura on ja se, toimii edelleen...
Olemme ylpeitä siitä...!- Anonyymi
Eikös kyseinen seura ole ihan kansainvälisesti tunnettu ja pitävät hallussaan käteenvedon Guinnesin maailmanennätystä!
- Anonyymi
Todella matalatasoista, mautonta.
- Anonyymi
RungKari on perustanut tämän patanan,räyringin ja pulukkisen nuorten (nykyisin vanahoja ukkoja ) esityksestä jo 1800 luvulla. Ei siinoo mitään hyi hyi juttua vaan arki-realismia. Opettelivat vetämään käteen ennen vl-lavatansseja kun tytöt valitteli karvoille nytkyvistä kulleista. Parit kuivat ennen varsinaista yhryntää auttoi parhailla jopa minuutin sessioon naisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317766
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455280- 594822
- 763507
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321991- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381652
- 1651501