syksyllä opiskelun aloittava nuori hakee edullista vuokra asuntoa läheltä ammatikorkea koulua ,yksiö .
apua vaasalaiset ,mistä vuokra asunto opiskelijalle
10
203
Vastaukset
- Anonyymi
Katso Tori.fi tarjonta =)
- Anonyymi
VOAS – Vaasan opiskelija-asuntosäätiö
- Anonyymi
Eikö noilla herrasmiehillä ole vapaita asuntoja?
- Anonyymi
Parkkipaikat voisi teltoitaa,saisivat opiskelijat tutustua "Vihreiden"antamiin
pakolais asumismuotoihin.Saattaisi äänestysinto lisääntyä. - Anonyymi
Miten nyt jo tiedät, että saat paikan??
- Anonyymi
Koska ole paras. Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ole paras. Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin.
voas taitaa olla huonoin vaihtoehto niinkuin täällä kyselykin. yksityismarkkinoilta saa hyviä kämppiä ja ihan kohtuu hintaan
- Anonyymi
Jätä väliin. Et menesty opinnoissa. Et ainakaan tuollaisella kirjoitustaidolla 🤣
- Anonyymi
Aloituksen on voinut tehdä joku muukin, kuin itse kyseinen opiskelija. On kirjoitettu sillä tyylillä että joku kenties kyselee toisen puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksen on voinut tehdä joku muukin, kuin itse kyseinen opiskelija. On kirjoitettu sillä tyylillä että joku kenties kyselee toisen puolesta.
Täällä yleensä kyselee moni jolla ei ole mitään tekemistä itse asian kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20311846- 298208
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586256Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1725174- 514938
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474492Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164398- 1183880
- 813383
- 511897