Eli, voiko tyypit kertoa mitä siellä tehdään, (tytöille) ihan rehellisesti, mieluiten melko kaunistelematta. Itsellä jäi välistä niin joudun varmaan ens lukuvuonna sinne, ja oon kuullu kauhutarinoita et siellä koskettais rintoihin yms, niin haluan kuulla teidän kokemuksia
Vitosluokan lääkärintarkastus...
6
966
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä koulussa missä mä olin nii tuli sillon sinne semmonen mieslääkäri tarkastamaan, mutta ei ollu mitään uikkarialueiden kattomisia. Ihan perus tarkastus sillee. Näkö, kuulo ja ryhti testattiin ja puhuttiin murrosiästä ja terveellisestä elämästä.
- Anonyymi
Avosydänleikkaus yleensä suoritetaan, myös pallit leikataan irti
- Anonyymi
🙄..
- Anonyymi
Kyl ne ommellaan takasin jos ne on kunnossa, muuten ne heitetään roskikseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl ne ommellaan takasin jos ne on kunnossa, muuten ne heitetään roskikseen
Hah hah hullun hauskaa. Onpa ihmisillä hyvä huumorintaju 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
- Anonyymi
Nää on niin näitä huhuja..😒
Ei hätää, meiän koulussa oli ihan vaan paino, pituus, rokotus niille jotka otti, verenpaine, näkö, kuulo ja sit jos oli jotain henkilökohtasii juttui niin niistä puhuttiin. Sit puhuttiin murrosiästä, menkoista yms.
Lääkärintarkastuksessa ihan vaan perus juttelua ja lääkäri kokeili mahan päältä jtn sisäelimiä, ja mul oli muutakin henkilökohtaisten asioiden takia. Sit oli kans ryhti. Ei sen kummempaa, missään vaiheessa ei tarvinnu olla kokonaan alasti:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.843522Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,753125SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822576Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52376Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2122210Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302111- 41900
- 95878
- 52796
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16750