Transsuilun aloittaminen

Anonyymi

Hei, olen 21-vuotias naisellinen "mies". Haluaisin aloittaa transsuilun, mutta en oikein tiedä miten sitä toteutetaan. Ostanko vain esim. naisten vaatteet jostain ja sitten alan pitää niitä päällä ja laitan jotain meikkiä tms? Miten te muut olette aloittaneet, entä onko joku päätynyt transsuiluharrastuksen kautta vaihtamaan lopulta oikeasti sukupuoltaan niin että munat leikataan pois?

13

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ite laitoin alkuun eukon vanhan pyhämekon päälle ja naamaan jotain pakkelia. Viikon päästä kävin leikkautamassa itselleni emättimen. Kyllä vaimo ihmetteli kun tuli työmatkalta ja mentiin saunaan uutta alapäätäni.

      • Anonyymi

        Aika nopea kehitys, huh. Itse ajattelin että jos vähän rauhallisesti aloittelisi. Ehkä parin vuoden päästä voisi hankkia sitten vaginan jos tämä homma lähtee käyntiin.

        Tilasin äsken ekan mekon ja korkkarit Amazonista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika nopea kehitys, huh. Itse ajattelin että jos vähän rauhallisesti aloittelisi. Ehkä parin vuoden päästä voisi hankkia sitten vaginan jos tämä homma lähtee käyntiin.

        Tilasin äsken ekan mekon ja korkkarit Amazonista!

        Mielummin heti munat poikki vaikka keritsimillä ja sitten vasta peruukki päähän ja grapehedelmät rintsikoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin heti munat poikki vaikka keritsimillä ja sitten vasta peruukki päähän ja grapehedelmät rintsikoihin

        Tuosta erottaa transsuilijat ja tyttöilijät. Transsuilijat haluavat tehdä itsestään pellen joillain hemmetin grapehedelmillä, tyttöilijät taas käyttää aidonoloisia silikonitäytteitä rintaliiveissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika nopea kehitys, huh. Itse ajattelin että jos vähän rauhallisesti aloittelisi. Ehkä parin vuoden päästä voisi hankkia sitten vaginan jos tämä homma lähtee käyntiin.

        Tilasin äsken ekan mekon ja korkkarit Amazonista!

        UNOHDA! Ei edes transsuilua (transvestisuutta) aloitella kun haluaa kokeilla, ei varsinkaan jos ei "tiedä" miten sitä toteutetaan.

        Elä vaan kaikessa rauhassa naisellisena miehenä, muuta ei kannata edes miettiä. Ei varsinkaan jotain "vaginan hankintaa".

        No aloitus taisi olla trolli, ainakin täyttää 100% kaikki sellaisen puitteet.


    • Anonyymi

      Miksi vaivaudut? Mitä saat tuosta transsuilu-kirjoittelusta? :D Jotain minimaalista palkkaa, kai? :D :D Ota ennemmin pomolta suihin, sehän sinulta sujuu :D

    • Anonyymi

      Huulipunaa ja tekotissit, noin alkajaiseksi!💂💂

    • Ensinnäkin sun pitää kokea syvää naisellisuutta ja olla itse valmis muutokseen.. ostat netistä kivoja vaatteita, kenkiä, käyt hakee tokmannilta meikkejä ja vaikka pitkät kynnet ellei sulla ole luonnostaan pitkät hiukset tai muuten naisellisesti leikatut niin hanki pari peruukkia nainenhan ei ole karvainen joten sheivaa kaikki karvat tuohon hyvä on karvanpoistovoide jota myös saa tokmannilta..

      En suosittele vaginan hankintaa se on pitkä prosessi sun pitää eka hakeutua lääkärin lähetteellä Tampereelle tai Helsinkiin transpolille jossa kartoitetaan sun tilanne ja tehdään psykologisia testejä ja haetaan sitä miten valmis oot muutokselle eka tehdään kaikki muu hoito, aloitetaan hormonihoito eli ekstrogeeni hoidot mutta siihenkin menee 2-3v sitten Aatamin omena höylätään kirurgisesti sekä muotoillaan äänihuulet.. itse vaginan leikkaukseen saattaa mennä aikaa jopa 10vuotta ja se on pitkä leikkaus kestää 6-8 tuntia menetät paljon verta eikä leikkaus ole aina hyvä lopputulos eli täydellinen se ei saata olla.. en tiedä mihin vaginaa tarvitset koska et voi tulla raskaaksi sanoisin että mtf on elämässä sukupuolen korjauksen jälkeen aika yksinäinen ei meinaan seuraa löydy helposti ja vanhat kaverit häviää elleivät hyväksy uutta sinua.. helpommalla pääset kun pidät munat ja pukeudut toiseen rooliin silloin tällöin rohkaiset itsesi ja lähdet bailaa ulos tyttönä.

      Mä tiedän mistä puhun ja kadun.. mä elin ja olin transnainen ja käynyt kaikki kururgiset hoidot ja oon nyt kokoajan yksin ja nyt pukeudun kuin miehet vaikka housuissa ei ole mulkkua

      • Anonyymi

        Miksi edes lähdit "ekstrogeenihoitoihin", jos sulle on ihan sama näytätkö naiselta? Jos et ole saavuttanut naisen ulkonäköä vaan näytät transulta niin onhan se harmi, mutta eipä munien omistaminen asiaa parantaisi. Me muut, läpimenevät käymme saunoissa ym uimahalleissa, joten on todellakin helpotus, ettei mikään enää roiku haaroissa.


      • Anonyymi

        Taidat olla vaan trolli joka on lukenut juttuja transprosessista, sillä kirjoittamassasi teksteissä on niin paljon virheitä ettet ole itse niitä käynyt läpi. Mutta saatahan taas lisättyä vettä myllyyn katumisväitteitäsi ajaessasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla vaan trolli joka on lukenut juttuja transprosessista, sillä kirjoittamassasi teksteissä on niin paljon virheitä ettet ole itse niitä käynyt läpi. Mutta saatahan taas lisättyä vettä myllyyn katumisväitteitäsi ajaessasi.

        Mikä tuossa sitten on virheellistä (faktuaalisesti, ei näppäilyvirheitä)?

        Hormonihoidot kestävät vuosia, eikä noita vaginoitakaan tunnuta leikkaavan liukuhihnalta. Lukenut asioista vain olen minäkin, mutta ei tuo prosessi vaikuta netissä olevan informaation perusteella miltään parin vuoden läpihuutojutulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuossa sitten on virheellistä (faktuaalisesti, ei näppäilyvirheitä)?

        Hormonihoidot kestävät vuosia, eikä noita vaginoitakaan tunnuta leikkaavan liukuhihnalta. Lukenut asioista vain olen minäkin, mutta ei tuo prosessi vaikuta netissä olevan informaation perusteella miltään parin vuoden läpihuutojutulta.

        Eipä tuo olekaan ja siksi onkin harvinaista, että joku katuisi leikkausta ainakaan kirjoittajan mainitsemista syistä. Jos ystävät hylkäävät prosessin myötä se tapahtuu paljon ennen leikkausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuossa sitten on virheellistä (faktuaalisesti, ei näppäilyvirheitä)?

        Hormonihoidot kestävät vuosia, eikä noita vaginoitakaan tunnuta leikkaavan liukuhihnalta. Lukenut asioista vain olen minäkin, mutta ei tuo prosessi vaikuta netissä olevan informaation perusteella miltään parin vuoden läpihuutojutulta.

        Hormonihoidot kestää loppuelämän. Genitaalien korjausleikkauksia ei tehdä aivan päivittäin pelkästään työvoimapulan vuoksi, muussa mielessä kyllä "liukuhihnalla" sitä mukaan kun henkilökuntaa on käytettävissä (tarvitaan melko suuri ja monipuolinen leikkaustyöryhmä).

        Nykyisessä ruuhkatilanteessa (kaksi tutkimusryhmää ja yksi leikkauspaikka) transprosessi jonotuksineen kestää enemmän kuin pari vuotta, mutta ei sentään 10 vuotta ellei itse halua viivästyttää toimenpiteitä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe