Hei, minulla on kysymys. Onko mahdollista, että siittiönluovuttaja haluaa, että vauva saa hänen sukunimensä ja että hänet tunnistetaan pojakseen, mutta ilman suhdetta äitiin? Esimerkki: Lahjoitan spermani naiselle, joka haluaa lapsen, hän voi saada lapsen ja hoitaa häntä, hänellä voi aina olla suhde toiseen henkilöön (mies tai nainen), mutta minut tunnistetaan hänen isäkseen? Voisin antaa hänelle kuukausieläkkeen, jos äiti niin haluaa.
kysymys apua.
2
163
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitat kumppanuusvanhemmuutta? Muumimuki menetelmässä isä pysyy tuntemattomana. Ei sillä etteikö kumppannuusvanhemmatki voisi käyttää mukia, mutta yleensä isää ei kerrota. Ehdottaisin melkeinpä liittymään Facebookin kumppanuusvanhemmat ryhmään. Toinen on mennä Tinderiin ja hakea Bulgariasta/Serbiasta YYA-vanhempaa. Noissa kahdessa maassa tulee huomattavasti halvemmaksi pitää perhettä mitä täällä.
Sanon, että hän voi jäädä lapseksi, jos hän haluaa olla yksinhuoltajaäiti, ja minä olen luovuttajan isä ja valvon hänen hoitoaan kuin olisin hänen isänsä. mutta ilman parisuhdetta äidin kanssa kasvatuksen aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906