Hei, minulla on kysymys. Onko mahdollista, että siittiönluovuttaja haluaa, että vauva saa hänen sukunimensä ja että hänet tunnistetaan pojakseen, mutta ilman suhdetta äitiin? Esimerkki: Lahjoitan spermani naiselle, joka haluaa lapsen, hän voi saada lapsen ja hoitaa häntä, hänellä voi aina olla suhde toiseen henkilöön (mies tai nainen), mutta minut tunnistetaan hänen isäkseen? Voisin antaa hänelle kuukausieläkkeen, jos äiti niin haluaa.
kysymys apua.
2
238
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitat kumppanuusvanhemmuutta? Muumimuki menetelmässä isä pysyy tuntemattomana. Ei sillä etteikö kumppannuusvanhemmatki voisi käyttää mukia, mutta yleensä isää ei kerrota. Ehdottaisin melkeinpä liittymään Facebookin kumppanuusvanhemmat ryhmään. Toinen on mennä Tinderiin ja hakea Bulgariasta/Serbiasta YYA-vanhempaa. Noissa kahdessa maassa tulee huomattavasti halvemmaksi pitää perhettä mitä täällä.
Sanon, että hän voi jäädä lapseksi, jos hän haluaa olla yksinhuoltajaäiti, ja minä olen luovuttajan isä ja valvon hänen hoitoaan kuin olisin hänen isänsä. mutta ilman parisuhdetta äidin kanssa kasvatuksen aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad601128- 42871
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542