Poliisin tehovalvonta 13-15.5

Anonyymi

Tehovalvonta mopopojille .

Onko jo moneltakin melusaastetta levittävältä finninaamaiselta keulivalta pelleltä lähtenyt viikkorahat ja derbistä kilvet ?
Toivottavasti hyvinkin monelta ✊

20

864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näköjää ei oo iskä ostanu sulle nuorena mopoa.

• Anonyymi

Ei niin kun olin jo mopoikäisenä tienannut omaa fyrkkaa ostaakseni mopon itse. Toisin on nykyajan nyhveröillä, pullamössössä ja tissimaidossa kasvatetuissa surkimuksissa jotka ei muuta osaa kuin pelata pleikkaa, syljeskellä kadunkulmissa ja öyhöttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin kun olin jo mopoikäisenä tienannut omaa fyrkkaa ostaakseni mopon itse. Toisin on nykyajan nyhveröillä, pullamössössä ja tissimaidossa kasvatetuissa surkimuksissa jotka ei muuta osaa kuin pelata pleikkaa, syljeskellä kadunkulmissa ja öyhöttää.

näkkee että ei oo vähään aikaan saanut :DD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menikö piltillä ihon alle, mene itkemään koulukuraattorille 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitin poika, ei virittänyt mopoansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä minäkin olen epäillyt,että suomalaiset naivat liian vähän, kun aina kitisevät jostain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä minäkin olen epäillyt,että suomalaiset naivat liian vähän, kun aina kitisevät jostain.

no tee asialle jotain äläkä täällä avaudu

• Anonyymi

Tehovalvonta on yhtä kusetusta ainaki lohjalla... saa ajella ihan vapaasti missä haluaa eikä smurffeja valittamassa.

• Anonyymi

vitut, sinäkin tyhjäpäinen nyhjäke olet piilotellu kotonas koko viikonlopun. Koulussa voit sitten taas kehuskella kunka kova roadmani oletkaan :D :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vitut, sinäkin tyhjäpäinen nyhjäke olet piilotellu kotonas koko viikonlopun. Koulussa voit sitten taas kehuskella kunka kova roadmani oletkaan :D :D

ite olin kyllä tossa eilen lohjan miitissä ja tänään ajattelin mennä kamujen kanssa kattoo futista

• Anonyymi

Nykyihmiset on hermoheikkoja. Ei mitään ääntä sais kuulua vaikka asuu naapurissa ja vain oikealaiset ihmiset voivat asua tietyissä paikoissa. Koirat, kissat kontiaiset ei saa olla missään . Ainoastaan nämä oikein pipo tiukalla olevat ihmiset saa elää. Muuttakaa maalle siellä saatte olla rauhassa.

• Anonyymi

Poitsut on niin suloisia noiden mopojen kanssa!😘😘

• Anonyymi

jep kyllä mimmit tykkää

• Anonyymi

Tänkin keskustelun on varmaan kirjoittanut ylipainoinen alkoholisoitunut vähätuloinen jolla ei ole itsellä ollut mopoa

• Anonyymi

Älä liioittele! En oo alkoholisoitunut.

• Anonyymi

älä viitti ala-asteen reputtanut uivelo mussuttaa

• Anonyymi

No oisin minäkin mopon halunnut mutta äiti ei antanut lupaa 😟 Nyt vaimo kieltää, eli haukun mopoilijoita kun muuhun ei miehisyys riitä!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Nukkamunillea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nukkamunillea?

Ymmärsit kuitenkin. Olet tottunut ”kirotusvihreisiin” tukiopetuksessa, saatat jopa päästä luokaltasi 🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      58
      5555
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      179
      4511
    3. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      16
      3952
    4. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      49
      3540
    5. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      51
      3481
    6. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      65
      3259
    7. Mitä on tapahtunut myllymäessä ?

On poliisit Sepänkadulla myllymäessä
      Kankaanpää
      10
      3110
    8. Puukotus Lidlissä

Kuka sai puukkoo Lidlin pihas tänään. Ja kuka oli tekijä?
      Kankaanpää
      27
      2722
    9. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      46
      2307
    10. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      33
      2290
    Aihe