Poliisin tehovalvonta 13-15.5

Anonyymi

Tehovalvonta mopopojille .

Onko jo moneltakin melusaastetta levittävältä finninaamaiselta keulivalta pelleltä lähtenyt viikkorahat ja derbistä kilvet ?
Toivottavasti hyvinkin monelta ✊

12

116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näköjää ei oo iskä ostanu sulle nuorena mopoa.

• Anonyymi

Ei niin kun olin jo mopoikäisenä tienannut omaa fyrkkaa ostaakseni mopon itse. Toisin on nykyajan nyhveröillä, pullamössössä ja tissimaidossa kasvatetuissa surkimuksissa jotka ei muuta osaa kuin pelata pleikkaa, syljeskellä kadunkulmissa ja öyhöttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin kun olin jo mopoikäisenä tienannut omaa fyrkkaa ostaakseni mopon itse. Toisin on nykyajan nyhveröillä, pullamössössä ja tissimaidossa kasvatetuissa surkimuksissa jotka ei muuta osaa kuin pelata pleikkaa, syljeskellä kadunkulmissa ja öyhöttää.

näkkee että ei oo vähään aikaan saanut :DD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menikö piltillä ihon alle, mene itkemään koulukuraattorille 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitin poika, ei virittänyt mopoansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä minäkin olen epäillyt,että suomalaiset naivat liian vähän, kun aina kitisevät jostain.

• Anonyymi

Tehovalvonta on yhtä kusetusta ainaki lohjalla... saa ajella ihan vapaasti missä haluaa eikä smurffeja valittamassa.

• Anonyymi

vitut, sinäkin tyhjäpäinen nyhjäke olet piilotellu kotonas koko viikonlopun. Koulussa voit sitten taas kehuskella kunka kova roadmani oletkaan :D :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vitut, sinäkin tyhjäpäinen nyhjäke olet piilotellu kotonas koko viikonlopun. Koulussa voit sitten taas kehuskella kunka kova roadmani oletkaan :D :D

ite olin kyllä tossa eilen lohjan miitissä ja tänään ajattelin mennä kamujen kanssa kattoo futista

• Anonyymi

Nykyihmiset on hermoheikkoja. Ei mitään ääntä sais kuulua vaikka asuu naapurissa ja vain oikealaiset ihmiset voivat asua tietyissä paikoissa. Koirat, kissat kontiaiset ei saa olla missään . Ainoastaan nämä oikein pipo tiukalla olevat ihmiset saa elää. Muuttakaa maalle siellä saatte olla rauhassa.

• Anonyymi

Poitsut on niin suloisia noiden mopojen kanssa!😘😘

• Anonyymi

jep kyllä mimmit tykkää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta

hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-12446857
      Maailman menoa
      142
      2575
    2. Sale on loistava presidentti

Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny
      Maailman menoa
      220
      1998
    3. Kunpa voisin

Edes lähettää viestiä sulle. Olet ajatuksissa sen verran paljon.
      Ikävä
      47
      1081
    4. Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?

Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä
      Ikävä
      93
      1069
    5. Ano Turtiainen: Suomi olisi voinut olla Pohjolan Sveitsi

Mitä kenelläkään voisi olla tällaista mielikuvaa vastaan?
      Maailman menoa
      352
      1026
    6. Toimintasi on vainoamista

Luulisi aikuisen ihmisen jo ymmärtävän..
      Tunteet
      113
      930
    7. Eikö me nyt vaan

Voitas.....kumpikin unohtaa toisemme ?
      Ikävä
      50
      728
    8. Eihän tää jää tähän mies?

En ainakaan sitä haluaisi ✨
      Ikävä
      52