Taina Uppa on paha poliisi

Anonyymi

12

3003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taina on vienyt laittomasti kilvet monesta moposta. Muka kevari. Tällain toimii suomen rikollinen poliisi.

• Anonyymi

Poliisin ammattiin ei pitäisi valita persoonaltaan ja moraaliltaan epävakaita ihmisiä. Poliisin pitäisi haluta ihmisille pääsääntöisesti hyvää ja samaan aikaan vaatia ihmisiä noudattamaan lainsäädäntöä.

• Anonyymi

Vaikka olisi poliisiksi ryhtyessään kuinka ihmisten hyvyyteen uskova, niin kun on 30 - 40 vuotta päivittäin rosvojen kanssa tekemisissä, ihanteet ihmisten hyvyyteen katovat.
        Missään muussa ammatissa ei tarvitse töihin lähtiessä laittaa luotiliivejä ylle, ettei tulisi työssään tapetuksi ja lapset jäisi orvoiksi.
        USA:ssa poliisin ammatti on vielä paljon raadollisempaa, siksi siellä poliisit pääsevät eläkkeelle 25:n palvelusvuoden jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olisi poliisiksi ryhtyessään kuinka ihmisten hyvyyteen uskova, niin kun on 30 - 40 vuotta päivittäin rosvojen kanssa tekemisissä, ihanteet ihmisten hyvyyteen katovat.
        Missään muussa ammatissa ei tarvitse töihin lähtiessä laittaa luotiliivejä ylle, ettei tulisi työssään tapetuksi ja lapset jäisi orvoiksi.
        USA:ssa poliisin ammatti on vielä paljon raadollisempaa, siksi siellä poliisit pääsevät eläkkeelle 25:n palvelusvuoden jälkeen.

Kunpa kuolisikin kyttiä edes yhtä paljon kuin itse murhaavat taviksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime vuosikymmeninä poliiseja on tapettu melko harvoin, mutta kun punikit aloittivat kapinan v. 1918 poliisien henki oli halpaa. Suurin osa Suomen itsenäisyyden aikana virantoimituksessa surmatuista poliiseista on kuollut silloin punikkien luotiin, tai puukkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi, konnia pitäisi voida ampua ihan vaikka huvikseenkin niin kanta pysyisi pienenä tai ihan jopa olemattomana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi, konnia pitäisi voida ampua ihan vaikka huvikseenkin niin kanta pysyisi pienenä tai ihan jopa olemattomana.

Rikollisten ja erityisesti huumerikollisten kykyä jatkaa elinkelvotonta sukua olisi rajoitettava kovin ottein, nimittäin paskasta ei leivota herkkuleivoksia.

• Anonyymi

Itselleen ne hyvää haluavat, siis poliisit ja muista yks hailee, jollei joku raahaa niitä jonnekin selvitettäväksi.

• Anonyymi

Rehellisiä poliiseja ei ole koskaan ollut olemassa. Säälittäviä valehtelijoita tai rikollisia on poikkeuksetta jokainen. Hävettäis aika paljon edes olla nykyään tässä läpimädässä maassa poliisi. Sama kuin käytännössä kävelis kaupungilla bandidos tai helvetin enkeleiden liivit päällä, rikollisjärjestö kun poliisikin on, ja pahimmasta päästä.

• Anonyymi

Normaalia toimintaa tainalle. Se urheilu-urakin oli yhtä surkeaa taaperrusta! Ei yhtään mitalisijaa mistään aikuisten arvo- kisoista ja aina kova purnaus kun muut saa sitä minä en mitään! Se oli niitä kuuluisia selittelijöitä! Niitä on aina urheilijoissa ja tuntuu et useamman ei olis kannattanu alottaa urheilua lainkaan sillä suomessa on jo tarpeeksi selitelijöitä.

• Anonyymi

en olisi pahoillani vaikka joku tai jotkut muutin poliisit ottaisivat mopoista kilvet pois kun siihen vaan on lailliset perusteet. suorastaan vit..... kun pöristelevät yölläkin ja voihan niistä lähteä kova ääni kun on tehty tarkoituksella , että kyllä siinä unet silmistä katoaa ja pää on kiukkua täynnä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      260
      1893
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      41
      1724
    3. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1619
    4. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      63
      1389
    5. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      79
      1274
    6. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1254
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1223
    8. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      210
      1078
    9. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      55
      1077
    10. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      161
      955
    Aihe