Moi pitäis ostaa rintsikat mut en tiiä mistä tai millaset saati minkä kokoiset pitäis hankkia
En ehkä kysy äitiltä koska se on aina tosi väsyny ku tulee töistä ja iskä ei varmaa ees tietäis
Eli kaipaisin tietoo miten ootte saanu ekat rintsikkanne ja miten kuppikoko "mitataan" ja mistä kannattaa hankkia ekat liivit
12 v tyttö olen
Kiitos vastauksista :)
Ekat rintsikat
7
824
Vastaukset
- Anonyymi
Myyjä auttaa tai jos ostat netistä niin täällä on ohjeet rintojesi mittaamisesta.
Kerrotko sitten että miten meni ja mitkä valitsit . toivoo 70 kiinnostunut
https://www.alusasuliike.fi/rintaliivit/c/1/- Anonyymi
Juu kyllä kerron:) kiitos vastauksista;)
- Anonyymi
Netistä löydät mittausohjeet, kokeilemalla löytyy sitten sopiva malli, ihan isoimmissa marketeissa hyvä valikoima. Niin ja Sloggilla on esim. Toppimallisia, joista itekin tykkään, vaikka jo keski-ikänen. Sovitus helpompaa. Elä näille netin pervoille palaa kertomaan kokoa, kohta ovat vailla kuvia. Varmasti pärjäät kyllä ihan itse kaupassa😊
- Anonyymi
Oon saman ikäinen ja menin H&M:lle ja otin xs ja sellasen aika pienen kupin testasin viittä eriä ja valitsin mukavimman tuntuisen ja kannattaa olla aika vaalee väri ettei näy ihan kaikille. Kuppi liivejä löytää H&M aikusten puolelta. Suosittelisin ostamaan kaupassa koska pääset testaamaan niitä.👍👌🏼
- Anonyymi
Itse törmäsin tällaiseen sivuun https://kokotaulukko.fi/koko-opas/rintaliivit Käy katsomassa olisiko tuosta apua
- Anonyymi
Lindexin soft-rintsikat on hyviä, kokoja on 65aa-sta lähtien😁
Mä oon 11 ja sain mun ekat rintsikat mun isosiskolta. En käytä niistä yhtiä ku ne ei tunnu mukavalta päällä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27518380Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110560Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3967089Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai826963Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424668Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853454"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243018Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972565Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit332336MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä332269