Moi pitäis ostaa rintsikat mut en tiiä mistä tai millaset saati minkä kokoiset pitäis hankkia
En ehkä kysy äitiltä koska se on aina tosi väsyny ku tulee töistä ja iskä ei varmaa ees tietäis
Eli kaipaisin tietoo miten ootte saanu ekat rintsikkanne ja miten kuppikoko "mitataan" ja mistä kannattaa hankkia ekat liivit
12 v tyttö olen
Kiitos vastauksista :)
Ekat rintsikat
7
829
Vastaukset
- Anonyymi
Myyjä auttaa tai jos ostat netistä niin täällä on ohjeet rintojesi mittaamisesta.
Kerrotko sitten että miten meni ja mitkä valitsit . toivoo 70 kiinnostunut
https://www.alusasuliike.fi/rintaliivit/c/1/- Anonyymi
Juu kyllä kerron:) kiitos vastauksista;)
- Anonyymi
Netistä löydät mittausohjeet, kokeilemalla löytyy sitten sopiva malli, ihan isoimmissa marketeissa hyvä valikoima. Niin ja Sloggilla on esim. Toppimallisia, joista itekin tykkään, vaikka jo keski-ikänen. Sovitus helpompaa. Elä näille netin pervoille palaa kertomaan kokoa, kohta ovat vailla kuvia. Varmasti pärjäät kyllä ihan itse kaupassa😊
- Anonyymi
Oon saman ikäinen ja menin H&M:lle ja otin xs ja sellasen aika pienen kupin testasin viittä eriä ja valitsin mukavimman tuntuisen ja kannattaa olla aika vaalee väri ettei näy ihan kaikille. Kuppi liivejä löytää H&M aikusten puolelta. Suosittelisin ostamaan kaupassa koska pääset testaamaan niitä.👍👌🏼
- Anonyymi
Itse törmäsin tällaiseen sivuun https://kokotaulukko.fi/koko-opas/rintaliivit Käy katsomassa olisiko tuosta apua
- Anonyymi
Lindexin soft-rintsikat on hyviä, kokoja on 65aa-sta lähtien😁
Mä oon 11 ja sain mun ekat rintsikat mun isosiskolta. En käytä niistä yhtiä ku ne ei tunnu mukavalta päällä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4908561Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1205852Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2734828Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli584635Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s714166Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603940SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1723778- 901718
- 991272
- 47889