Moi pitäis ostaa rintsikat mut en tiiä mistä tai millaset saati minkä kokoiset pitäis hankkia
En ehkä kysy äitiltä koska se on aina tosi väsyny ku tulee töistä ja iskä ei varmaa ees tietäis
Eli kaipaisin tietoo miten ootte saanu ekat rintsikkanne ja miten kuppikoko "mitataan" ja mistä kannattaa hankkia ekat liivit
12 v tyttö olen
Kiitos vastauksista :)
Ekat rintsikat
7
894
Vastaukset 7
- Anonyymi
Myyjä auttaa tai jos ostat netistä niin täällä on ohjeet rintojesi mittaamisesta.
Kerrotko sitten että miten meni ja mitkä valitsit . toivoo 70 kiinnostunut
https://www.alusasuliike.fi/rintaliivit/c/1/- Anonyymi
Juu kyllä kerron:) kiitos vastauksista;)
- Anonyymi
Netistä löydät mittausohjeet, kokeilemalla löytyy sitten sopiva malli, ihan isoimmissa marketeissa hyvä valikoima. Niin ja Sloggilla on esim. Toppimallisia, joista itekin tykkään, vaikka jo keski-ikänen. Sovitus helpompaa. Elä näille netin pervoille palaa kertomaan kokoa, kohta ovat vailla kuvia. Varmasti pärjäät kyllä ihan itse kaupassa😊
- Anonyymi
Oon saman ikäinen ja menin H&M:lle ja otin xs ja sellasen aika pienen kupin testasin viittä eriä ja valitsin mukavimman tuntuisen ja kannattaa olla aika vaalee väri ettei näy ihan kaikille. Kuppi liivejä löytää H&M aikusten puolelta. Suosittelisin ostamaan kaupassa koska pääset testaamaan niitä.👍👌🏼
- Anonyymi
Itse törmäsin tällaiseen sivuun https://kokotaulukko.fi/koko-opas/rintaliivit Käy katsomassa olisiko tuosta apua
- Anonyymi
Lindexin soft-rintsikat on hyviä, kokoja on 65aa-sta lähtien😁
Mä oon 11 ja sain mun ekat rintsikat mun isosiskolta. En käytä niistä yhtiä ku ne ei tunnu mukavalta päällä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran99919Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?150849- 64720
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y26682Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47674Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46644- 47604
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä31562Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20533- 31531
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27526Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee444510- 6496
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81489Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.31476- 44471
- 30456
- 41451
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 364437En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39424