Tikkurilasta seuraa?

30v reissumies Tikkurilassa, iltaisin olis aikaa pitää kivaa vanhemman naisen kanssa!
187/110 fyysinen työ.

17

1850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko varattu mies? Rva 56

      • En, mutta sun sivilisääty ei ole ongelma.


      • Anonyymi
        Kankar3 kirjoitti:

        En, mutta sun sivilisääty ei ole ongelma.

        Oletko pidempääkin Tikkurilassa, mieluusti tapais useamminkin kuin kerran. Vaikkakin piristää kiva seura kerrankin arkea. Rva 56


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko pidempääkin Tikkurilassa, mieluusti tapais useamminkin kuin kerran. Vaikkakin piristää kiva seura kerrankin arkea. Rva 56

        Viikon tällä kertaa, mutta varmasti tulen pk seudulle töiden takia uudestaan. Kaiken hyvän lisäksi, junat kulkee ja hotelleista saa huoneita ;)


      • Anonyymi
        Kankar3 kirjoitti:

        Viikon tällä kertaa, mutta varmasti tulen pk seudulle töiden takia uudestaan. Kaiken hyvän lisäksi, junat kulkee ja hotelleista saa huoneita ;)

        Joten työnnä koko juna perseesees


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joten työnnä koko juna perseesees

        Mielenkiintoinen ehdotus, mutta en lämpee noista leikeistä


      • Anonyymi
        Kankar3 kirjoitti:

        Viikon tällä kertaa, mutta varmasti tulen pk seudulle töiden takia uudestaan. Kaiken hyvän lisäksi, junat kulkee ja hotelleista saa huoneita ;)

        Pitkään saanut olla ilman läheisyyttä kotona siksi uskalsin vastata. Rva 56
        Olet myös miehen kokoinen josta tykkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitkään saanut olla ilman läheisyyttä kotona siksi uskalsin vastata. Rva 56
        Olet myös miehen kokoinen josta tykkään.

        Vaihdetaan @? Enhän mää mikään pieni ole ;)


      • Live tilanteessa, luultavasti et edes uskaltaisi kommentoida näin. Kasvata munat ja mee muualle sekoileen!


      • Kik löytyy alempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkään saanut olla ilman läheisyyttä kotona siksi uskalsin vastata. Rva 56
        Olet myös miehen kokoinen josta tykkään.

        Voi ei miten oma äiti ei anna pojille läheisyyttä, vika ei voi olla vain äidissä! Onhan poika jo 30-ylittänyt!?
        Menepä itseesi mikä on todellinen syy tulevaan avioeroon tai parisuhteen rikkoutumiseen jo tässä elämänne vaiheessa!

        Yksi syy on huoraamisen taipumus joka ilmenee täällä nyt näin!?

        Mutta jos läheisyys ja sen puute on osasyy ja se poikkeaa esim. miehiin menevien ukkomies runkkujen tavoista kun heille merkitsee vain miehen kulli jotain, ei mikään muu inhimillinen kahden ihmisen välillä!


      • Anonyymi
        Kankar3 kirjoitti:

        Kik löytyy alempaa.

        Sieltä alempaahan se kikkeli löytyy...


      • Nuori mies Pukinmäen alueella.


    • Anonyymi

      Täällä myös Vantaalla asusteleva reipas 30v reissumies, mistä löytyisi sopiva 'reisimajoitus'.. ;)

      • Anonyymi

        Vantaalla asuva 27-vuotias rouva voisi majoittaa viikolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vantaalla asuva 27-vuotias rouva voisi majoittaa viikolla.

        Moi, ota muhun sit yhteyttä, kik messenger : vantaa31


    Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe