30v reissumies Tikkurilassa, iltaisin olis aikaa pitää kivaa vanhemman naisen kanssa!
187/110 fyysinen työ.
Tikkurilasta seuraa?
17
1850
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko varattu mies? Rva 56
- Anonyymi
Kankar3 kirjoitti:
En, mutta sun sivilisääty ei ole ongelma.
Oletko pidempääkin Tikkurilassa, mieluusti tapais useamminkin kuin kerran. Vaikkakin piristää kiva seura kerrankin arkea. Rva 56
Anonyymi kirjoitti:
Oletko pidempääkin Tikkurilassa, mieluusti tapais useamminkin kuin kerran. Vaikkakin piristää kiva seura kerrankin arkea. Rva 56
Viikon tällä kertaa, mutta varmasti tulen pk seudulle töiden takia uudestaan. Kaiken hyvän lisäksi, junat kulkee ja hotelleista saa huoneita ;)
- Anonyymi
Kankar3 kirjoitti:
Viikon tällä kertaa, mutta varmasti tulen pk seudulle töiden takia uudestaan. Kaiken hyvän lisäksi, junat kulkee ja hotelleista saa huoneita ;)
Joten työnnä koko juna perseesees
Anonyymi kirjoitti:
Joten työnnä koko juna perseesees
Mielenkiintoinen ehdotus, mutta en lämpee noista leikeistä
- Anonyymi
Kankar3 kirjoitti:
Viikon tällä kertaa, mutta varmasti tulen pk seudulle töiden takia uudestaan. Kaiken hyvän lisäksi, junat kulkee ja hotelleista saa huoneita ;)
Pitkään saanut olla ilman läheisyyttä kotona siksi uskalsin vastata. Rva 56
Olet myös miehen kokoinen josta tykkään. Anonyymi kirjoitti:
Pitkään saanut olla ilman läheisyyttä kotona siksi uskalsin vastata. Rva 56
Olet myös miehen kokoinen josta tykkään.Vaihdetaan @? Enhän mää mikään pieni ole ;)
Live tilanteessa, luultavasti et edes uskaltaisi kommentoida näin. Kasvata munat ja mee muualle sekoileen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkään saanut olla ilman läheisyyttä kotona siksi uskalsin vastata. Rva 56
Olet myös miehen kokoinen josta tykkään.Voi ei miten oma äiti ei anna pojille läheisyyttä, vika ei voi olla vain äidissä! Onhan poika jo 30-ylittänyt!?
Menepä itseesi mikä on todellinen syy tulevaan avioeroon tai parisuhteen rikkoutumiseen jo tässä elämänne vaiheessa!
Yksi syy on huoraamisen taipumus joka ilmenee täällä nyt näin!?
Mutta jos läheisyys ja sen puute on osasyy ja se poikkeaa esim. miehiin menevien ukkomies runkkujen tavoista kun heille merkitsee vain miehen kulli jotain, ei mikään muu inhimillinen kahden ihmisen välillä! - Anonyymi
Kankar3 kirjoitti:
Kik löytyy alempaa.
Sieltä alempaahan se kikkeli löytyy...
- Anonyymi
Täällä myös Vantaalla asusteleva reipas 30v reissumies, mistä löytyisi sopiva 'reisimajoitus'.. ;)
- Anonyymi
Vantaalla asuva 27-vuotias rouva voisi majoittaa viikolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vantaalla asuva 27-vuotias rouva voisi majoittaa viikolla.
Moi, ota muhun sit yhteyttä, kik messenger : vantaa31
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412