Hei olen 12v ja omistan 2 hamsuu eri jäkeissä 1 koiran ja kolme marsua ja haluaisin ostaa vielä yhden kun minulla siihen rahat ois mutta äiti vaan sanoo että ei kun en jaksa hoitaa kun oot iskällä muuten hoijjan ihan itse.😄 AUTAKKAAAAAA ÄKIIIIIIIIII
Mitensuostutella äiti marsuihi ?
3
141
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla tarpeeksi tilaa neljännelle marsulle? Minkä kokoinen aitaus sinulla on nyt?
- Anonyymi
Jos sinulla kerta on jo kolme marsua, kaksi hamsteria ja vielä yksi koira, luulisi, että nuo jo riittäisivät. Eis sillä, vastaan kumminkin. Voit vaikka sanoa äidillesi että ne tarvitsevat vielä yhden kaverin, tai jotain.
- Anonyymi
Kaikkea voi haluta mutta kaikkea ei saa. Hoida nykyiset lemmikkisi kunnolla ja vastuuntuntoisesti. Niillä ei ole valinnanvaraa sen suhteen.
Lisäksi, marsun hankkiminen ei ole vain rahakysymys. Marsun mukana tulee lisää vastuuta ja mahdollisuus lisääntyviin eläinlääkärikuluihin. Isompi marsulauma myös tarvitsee enemmän tilaa ja kuluttaa enemmän heinää, pellettejä ym. Jos et tätä osaa ymmärtää (12-vuotiaalle ihan anteeksiannettava juttu silti) niin siinäpä hyvä syy olla hankkimatta lisää lemmikkejä ennen kuin niitä jokaista alkaa arvostaa ilman että pitäisi vain saada lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012120Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2921907Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441741Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051594Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1021593- 321301
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671079- 511047
- 581038