Olen eroamassa miehestäni. Olin kotiäiti 13 v ja meillä on 4 poikaa. Miehelläni on suhde naiseen joka saa mieheni lapsen kesällä. Mieheni ehdottaa että emme eroa vaan hän pitää 2 kotia asuen meillä ja naisen luona vuoroviikoin, sen sijaan että lapset vaihtavat kotia. Uusi nainen kun ei halua lapsia kotiinsa. O ko minulle edullisempaa hyväksyä miehen malli vai erota.
Mitä mies maksaisi
9
722
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä viesti kannattaa siirtää avioero -palstalle.
Missä sinä asuisit niinä viikkoina, kun mies käy yhteisessä kodissanne hoitamassa poikia ? - Anonyymi
Sinun ri ole pakko suostua pitämään eron väistämättä tullessa,yhteistä omsisuutta. Kun vaafit ositusta,saat den tehtyänne omasi pois,ja kumpikin voitte jatkaa elämäänne tahoillanne.
Miehesi uudella ei ole mitään sanomista siihen,että puolisollaan on isän velvoitteita myös muihin kuin hänen kanssaan tehtyihin lapsiin. Miehesi on järjestettävä asia itse,miten lapsiaan tapaa. - Anonyymi
> Uusi nainen kun ei halua lapsia kotiinsa.
Vaadi itsellesi avioeroa ja yksinhuoltajuutta. Miksi? Jos miehesi päätyy valitsemaan tuollaisen uuden naisen, miehesi ei ole lastenne arvoinen.
Lasten etu edellä, ei miehen etu edellä.- Anonyymi
Lasten etu on, että heillä on isäkin olemassa, joka tapaa heitä, että lasten ja isän suhde pysyy.
Mutta: ei kenenkään naisen tarvitse pitkittää miehen vaatimuksesta ositusta, ositusperuste syntyy heti avioeron harkinta-ajan tullessa vireille.
Millään mies ei voi kiertää sitä, että joutuu ehkä maksamaan jotain että puntit tasaantuvat omaisuuden suhteen.
Aika tusklallinen kuvio, jos suostuu moiseen. Miehen oma asia tosiaan on järjestää lastensa tapaamisille paikka. Ei suinkaan entiseksi jäävän vaimon tarvitse jäädä kulisseja pitämään pystyssä.
Entiseksi jäävä vaimohan saa mennä ja jäädä vaikka toiselle puolen suomea tai ulkomaille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasten etu on, että heillä on isäkin olemassa, joka tapaa heitä, että lasten ja isän suhde pysyy.
Mutta: ei kenenkään naisen tarvitse pitkittää miehen vaatimuksesta ositusta, ositusperuste syntyy heti avioeron harkinta-ajan tullessa vireille.
Millään mies ei voi kiertää sitä, että joutuu ehkä maksamaan jotain että puntit tasaantuvat omaisuuden suhteen.
Aika tusklallinen kuvio, jos suostuu moiseen. Miehen oma asia tosiaan on järjestää lastensa tapaamisille paikka. Ei suinkaan entiseksi jäävän vaimon tarvitse jäädä kulisseja pitämään pystyssä.
Entiseksi jäävä vaimohan saa mennä ja jäädä vaikka toiselle puolen suomea tai ulkomaille.Avauksessa isä lienee itsekäs ja uusi nainen on tärkeämpi kuin lasten hyvinvointi.
Olisi hauska tietää miksi uusi nainenei hyväksy miehen kokonaisuutta, lapsineen kaikkineen...?! Haluaa ehkä omat, uudet yhteiset lapset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasten etu on, että heillä on isäkin olemassa, joka tapaa heitä, että lasten ja isän suhde pysyy.
Mutta: ei kenenkään naisen tarvitse pitkittää miehen vaatimuksesta ositusta, ositusperuste syntyy heti avioeron harkinta-ajan tullessa vireille.
Millään mies ei voi kiertää sitä, että joutuu ehkä maksamaan jotain että puntit tasaantuvat omaisuuden suhteen.
Aika tusklallinen kuvio, jos suostuu moiseen. Miehen oma asia tosiaan on järjestää lastensa tapaamisille paikka. Ei suinkaan entiseksi jäävän vaimon tarvitse jäädä kulisseja pitämään pystyssä.
Entiseksi jäävä vaimohan saa mennä ja jäädä vaikka toiselle puolen suomea tai ulkomaille.Pikku korjaus:
"ositusperuste syntyy heti avioeron harkinta-ajan tullessa vireille"
Ositusperuste syntyy syntyy avioeroasian vireille tulosta eli avioerohakemuksen toimittamisesta käräjäoikeuteen.
Harkinta-aika puolestaan alkaa siitä, kun yksipuolinen hakemus on annettu tiedoksi toiselle osapuolelle.
- Anonyymi
Millä aiot elää
- Anonyymi
Syömällä
- Anonyymi
Riippuu miten jaatte nykyisestä asunnosta aiheutuvat kulut. Fifty fifty periaatteella ok, ja sä voisit ottaa oman asunnon.
Kannattaa tarkistaa kelan etuudet. Yh tuet, asumistuki, ym. miten kaksi ja kaksi viikkoa vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483