Mitä mies maksaisi

Anonyymi

Olen eroamassa miehestäni. Olin kotiäiti 13 v ja meillä on 4 poikaa. Miehelläni on suhde naiseen joka saa mieheni lapsen kesällä. Mieheni ehdottaa että emme eroa vaan hän pitää 2 kotia asuen meillä ja naisen luona vuoroviikoin, sen sijaan että lapset vaihtavat kotia. Uusi nainen kun ei halua lapsia kotiinsa. O ko minulle edullisempaa hyväksyä miehen malli vai erota.

9

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä viesti kannattaa siirtää avioero -palstalle.
      Missä sinä asuisit niinä viikkoina, kun mies käy yhteisessä kodissanne hoitamassa poikia ?

    • Anonyymi

      Sinun ri ole pakko suostua pitämään eron väistämättä tullessa,yhteistä omsisuutta. Kun vaafit ositusta,saat den tehtyänne omasi pois,ja kumpikin voitte jatkaa elämäänne tahoillanne.
      Miehesi uudella ei ole mitään sanomista siihen,että puolisollaan on isän velvoitteita myös muihin kuin hänen kanssaan tehtyihin lapsiin. Miehesi on järjestettävä asia itse,miten lapsiaan tapaa.

    • Anonyymi

      > Uusi nainen kun ei halua lapsia kotiinsa.

      Vaadi itsellesi avioeroa ja yksinhuoltajuutta. Miksi? Jos miehesi päätyy valitsemaan tuollaisen uuden naisen, miehesi ei ole lastenne arvoinen.

      Lasten etu edellä, ei miehen etu edellä.

      • Anonyymi

        Lasten etu on, että heillä on isäkin olemassa, joka tapaa heitä, että lasten ja isän suhde pysyy.
        Mutta: ei kenenkään naisen tarvitse pitkittää miehen vaatimuksesta ositusta, ositusperuste syntyy heti avioeron harkinta-ajan tullessa vireille.
        Millään mies ei voi kiertää sitä, että joutuu ehkä maksamaan jotain että puntit tasaantuvat omaisuuden suhteen.
        Aika tusklallinen kuvio, jos suostuu moiseen. Miehen oma asia tosiaan on järjestää lastensa tapaamisille paikka. Ei suinkaan entiseksi jäävän vaimon tarvitse jäädä kulisseja pitämään pystyssä.
        Entiseksi jäävä vaimohan saa mennä ja jäädä vaikka toiselle puolen suomea tai ulkomaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasten etu on, että heillä on isäkin olemassa, joka tapaa heitä, että lasten ja isän suhde pysyy.
        Mutta: ei kenenkään naisen tarvitse pitkittää miehen vaatimuksesta ositusta, ositusperuste syntyy heti avioeron harkinta-ajan tullessa vireille.
        Millään mies ei voi kiertää sitä, että joutuu ehkä maksamaan jotain että puntit tasaantuvat omaisuuden suhteen.
        Aika tusklallinen kuvio, jos suostuu moiseen. Miehen oma asia tosiaan on järjestää lastensa tapaamisille paikka. Ei suinkaan entiseksi jäävän vaimon tarvitse jäädä kulisseja pitämään pystyssä.
        Entiseksi jäävä vaimohan saa mennä ja jäädä vaikka toiselle puolen suomea tai ulkomaille.

        Avauksessa isä lienee itsekäs ja uusi nainen on tärkeämpi kuin lasten hyvinvointi.

        Olisi hauska tietää miksi uusi nainenei hyväksy miehen kokonaisuutta, lapsineen kaikkineen...?! Haluaa ehkä omat, uudet yhteiset lapset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasten etu on, että heillä on isäkin olemassa, joka tapaa heitä, että lasten ja isän suhde pysyy.
        Mutta: ei kenenkään naisen tarvitse pitkittää miehen vaatimuksesta ositusta, ositusperuste syntyy heti avioeron harkinta-ajan tullessa vireille.
        Millään mies ei voi kiertää sitä, että joutuu ehkä maksamaan jotain että puntit tasaantuvat omaisuuden suhteen.
        Aika tusklallinen kuvio, jos suostuu moiseen. Miehen oma asia tosiaan on järjestää lastensa tapaamisille paikka. Ei suinkaan entiseksi jäävän vaimon tarvitse jäädä kulisseja pitämään pystyssä.
        Entiseksi jäävä vaimohan saa mennä ja jäädä vaikka toiselle puolen suomea tai ulkomaille.

        Pikku korjaus:

        "ositusperuste syntyy heti avioeron harkinta-ajan tullessa vireille"

        Ositusperuste syntyy syntyy avioeroasian vireille tulosta eli avioerohakemuksen toimittamisesta käräjäoikeuteen.

        Harkinta-aika puolestaan alkaa siitä, kun yksipuolinen hakemus on annettu tiedoksi toiselle osapuolelle.


    • Anonyymi

      Millä aiot elää

    • Anonyymi

      Syömällä

    • Anonyymi

      Riippuu miten jaatte nykyisestä asunnosta aiheutuvat kulut. Fifty fifty periaatteella ok, ja sä voisit ottaa oman asunnon.
      Kannattaa tarkistaa kelan etuudet. Yh tuet, asumistuki, ym. miten kaksi ja kaksi viikkoa vaikuttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe