Missä myyjät Prismassa?

Anonyymi

Myyjiä ei näy missään. Jos jonkun onnistuu saamaan paikalle, on hän äkäinen, koska hänellä on niin suuri alue hoidettavana, eikä hän kerkiä joka paikkaan.
Onko oikein että ostajasta tuntuu melkein pahalta kun vaivaa myyjää.
Miten myyjättömyys edistää kaupalle myyntiä.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siellä ole myyjiä, siellä on kassat ja sitten siellä on hyllyjä täydentäviä henkilöitä, mutta ei heitä ole iltaisin siellä.

    • Anonyymi

      Meiltä on kaikki pienkaupat hävinneet, koska te aloitte lappamaan siellä prismoissa ja sittareissa huutelemaan myyjien perään. Lidl tietysti pitää myös muistaa mainita tässä pahan kartalla.

      • Anonyymi

        Lidlessä saa vielä kunnon asiakaspalvelua ja sielä käy aina ja jatkosa ostoksilla,enkä osta mitään s marketin tai k kauppiaitten puolimätiä elintarvikkeita joita on pidetty lämpimässä varastosa ties kuinka kauan yök


    • Anonyymi

      Mitäs tuosta valittamaan. Saahan kuluttaja Prismasta boonusta, jonka on itse maksanut hinnoissa. Menkää hyvät ihmiset sinne mistä myyjän löytää, jos olette myyjää vailla.

      • Anonyymi

        Just noin! Kyllä se on osalla vahva usko bonuksiin ei heidän päätä käännä .Ollaan uskossa bonuksiin. Ja niistä korkeimmista hinnoista saa takaisin kun kerää ostoksia reilusti saa sitä enemmän BONUKSIA !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just noin! Kyllä se on osalla vahva usko bonuksiin ei heidän päätä käännä .Ollaan uskossa bonuksiin. Ja niistä korkeimmista hinnoista saa takaisin kun kerää ostoksia reilusti saa sitä enemmän BONUKSIA !

        Onhan se viisasta ostaa Prismasta halvemmalla kuin cittaista ja sitten saa vielä bonusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se viisasta ostaa Prismasta halvemmalla kuin cittaista ja sitten saa vielä bonusta.

        Voi ymmärrys! Molemmissa saat sitä bonusta tai plussaa ja hinnoissa maksat itse ne mitä saat takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se viisasta ostaa Prismasta halvemmalla kuin cittaista ja sitten saa vielä bonusta.

        Juuri näin, Prisma on ylivoimaisesti edullisin. Jokainen voi toki valita ostopaikkansa itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ymmärrys! Molemmissa saat sitä bonusta tai plussaa ja hinnoissa maksat itse ne mitä saat takaisin.

        Minkä niille hinnoilla voi? Parempi saada edes jotain takaisin. Jos ei ole bonus korttia niin maksaa lopulta vielä enemmän. Plussa systeemi on ihan surkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä niille hinnoilla voi? Parempi saada edes jotain takaisin. Jos ei ole bonus korttia niin maksaa lopulta vielä enemmän. Plussa systeemi on ihan surkea.

        Plussa tai Bonus, samaa paskaa eri paketissa. Kyllähän se olisi kaikkien kuluttajien etu, että kilpailtaisiin hinnoilla, joita olisi helppo vertailla. Jos haluaa tosiaan antaa etua kuluttajalle, niin laskee hintaa. Kuluttajien tyhmyyttähän tämä korttipeli on, kun annetaan näiden lähes monopoliketjujen viedä kuin pässiä narussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, Prisma on ylivoimaisesti edullisin. Jokainen voi toki valita ostopaikkansa itse.

        Kyllä se on Lidl ja Minimanit ne edullisemmat.
        Mutta maksaa voit tki enemmän kun käyt Prisma tai Cittari ym. lähikaupat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on Lidl ja Minimanit ne edullisemmat.
        Mutta maksaa voit tki enemmän kun käyt Prisma tai Cittari ym. lähikaupat.

        Minimani ei tosiaankaan oo edullisin. Lidlissä voi joku tuote olla joskus vähän edullisempi mutta valikoima surkea. Ihminen tarvitsee muutakin kuin ruokaa. Ruokaakin on Lidlissä rajoitetulla valikoimalla. Lidlin voi verrata johonkin Salerno. Silloin on edullisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plussa tai Bonus, samaa paskaa eri paketissa. Kyllähän se olisi kaikkien kuluttajien etu, että kilpailtaisiin hinnoilla, joita olisi helppo vertailla. Jos haluaa tosiaan antaa etua kuluttajalle, niin laskee hintaa. Kuluttajien tyhmyyttähän tämä korttipeli on, kun annetaan näiden lähes monopoliketjujen viedä kuin pässiä narussa.

        Olisi ja olisi mutta kun systeemi on nyt tämä mikä on. Maksat mitä pyydetään ja sillä hyvä tai maksat mitä pyydetään ja käytät edut hyväksesi. Kumpi järkevämpää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ja olisi mutta kun systeemi on nyt tämä mikä on. Maksat mitä pyydetään ja sillä hyvä tai maksat mitä pyydetään ja käytät edut hyväksesi. Kumpi järkevämpää?

        Järkevyydestä en tiedä, mutta laskutaitoinen olen aina ollut. Luuletko tosissasi, että kauppa tuota korttipeliä pyörittää kuluttajan etu mielessään? Mistähän näiden ketjujen valtavat voitot koostuvat, kun Sinulle rahansa Plussina ja Bonuksina työntävät? Anteeksi vain, mutta hullu saatan olla, mutten onneksi tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkevyydestä en tiedä, mutta laskutaitoinen olen aina ollut. Luuletko tosissasi, että kauppa tuota korttipeliä pyörittää kuluttajan etu mielessään? Mistähän näiden ketjujen valtavat voitot koostuvat, kun Sinulle rahansa Plussina ja Bonuksina työntävät? Anteeksi vain, mutta hullu saatan olla, mutten onneksi tyhmä.

        Niin mutta kun se korttipeli nyt on, sille ei voi mitään.
        Korttipelillä kaupat sitouttaa tietenkin asiakkaansa keskittämään ostoksensa. Siitä seuraa niin isot volyymit että voidaan myydä edullisemmin.
        Tietenkin kaupat pyrkivät mahdollisimman isoon voittoon, ei ne mitään hyväntekeväisyys laitoksia ole!


    • Anonyymi

      Jospa ne on lakossa .

      • Anonyymi

        Prisma on marketti eikä mikään palvelumyymälä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prisma on marketti eikä mikään palvelumyymälä.

        Tämä on yleinen käsitys.


    • Anonyymi

      Prismasta tuli taas rahaa yli 150€, se tulee 5%:n osuuspääoman koron lisäksi 1,5 % ylijäämänpalautuksesta. Lisäksi saan 0,5% maksutapaetua kun maksan S-tililtä ostoni.
      Eipä ole mitään syytä vaihtaa ostopaikkaa.

      • Anonyymi

        Siis noin sitä luulee kun ei hintoja seuraa, maksaa itse itselle bonukset kauppaan jotka saa takaisin.


    • Anonyymi

      Lisää myyjiä palvelupisteisiin ja eri osastoille

      Siis ihmiset ostaisivat enemmän jos myymälä olisi myymälän kaltainen myyjineen eikä mikään varastohalli itsepalveluineen.

      • Anonyymi

        Olin aivan hämmästynyt käydessäni pitkästä aikaa Halkokari S-Marketissa. Ostin "normaalisatsin" päivittäin tarpeellisia elintarvikkeita. Vasta kassalla tajusin miten "halpa" satsi olikaan. Alle 20 euroa, kun vastaava "paketti" maksaa K-Marketeissa 24-25 euroa.
        Mainittakoon nyt kevytmaitolitra 69 senttiä vastaan 109 senttiä, Flora Kulta -30 senttiä, margariini -70 senttiä jne, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi

        Hyvin riittää myyjät. eihän sitä myyjiä olla hakemassa ja hinnoissa se näkyy jos niitä vilisee. Katseleen opasteita mitä mistäkin löytyy sillä pärjää kaupoissa suurelta osin jos et tarvi rakennustarvikkeita....


    • Anonyymi

      Sieltä ostetaan mistä edullisimmin saa, siis Prismasta.

      • Anonyymi

        Itse kukin ostaa sieltä minkä katsoo olevan sopiva hinnoiltaan itselle, nämä on makuasioita näemmä enempi kuin halvemman perässä ravaaminen.


    • Anonyymi

      En asioi osuuskaupassa .K supermarket on paras kauppa Kokkolassa .

      • Anonyymi

        No voi sanoa että on hyvä kauppa K-Supermarket. Aivan viimeisen päälle hedelmä-vihannes valikoima hyvä laatuista. Tulee vaan silloin tällöin käytyä kun on lähempänä muita marketteja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe