Heipä hei
Pelasin viime yönä samanaikaisesti Paffilla ja Nordicbetillä freerolleja ja tämä tapahtui: Minut siirettiin molemmissa turnauksissa samojen pelaajien kanssa (7kpl) [samat nimimerkit ja pelaajakuvat] noin kymmenen minuutin ajaksi samaan pöytään ja molemmissa pöydissä jaettiin tuon aikavälin aikana samat taskukortit muille pelaajille minua lukuunottamatta (melkein joka käsi päätyi showdowniin asti) ja pöytään tulleet kortit olivat molemmissa joka ikinen kerta samat. Tämän lisäksi muut pelaajat minun lisäkseni panostivat saman summan joka ikinen kerta ja heidän ajoituksensa panostuksille sekä muille toiminnoille olivat samat molemmissa pöydissä samanaikaisesti.
Oman ymmärrykseni mukaan molemmat sivustot käyttävät samaa pelintarjoajaa...
Olen jo pitkään epäillyt, että ainakin tuo kyseinen pelintarjoaja käyttäisi botteja häviävien pelaajien häviöiden maksimoimiseksi, botteja jotka ovat jotenkin yhtydessä heidän käyttämäänsä lähdekoodiin. Enää en epäile.
En suosittele nettipokeria kenellekkään.
Nettipokeriin liittyvät riskit
Anonyymi
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san281674Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501130
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661107Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731029Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182960Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58955Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153942Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114888- 89887