Puunkaatovimma

Anonyymi

No niin nyt kaupunkimme on iskenyt silmänsä itsenäisyydenpuiston pitkiin hienoihin mäntyihin. Taas on pakko saada raivattua pois nämäkin jonkin minkälie hökötyksen tieltä. Eikö niitä puita saa olla keskustassa?

12

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, eipä sitten tarvitse toteuttaa puiden valaistussuunnitelmaa. On se sähkö niin kallista.

      • Anonyymi

        Kävin ottamassa kannoista valokuvat. Ovat IHAN TERVEET.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin ottamassa kannoista valokuvat. Ovat IHAN TERVEET.

        Ennen kaatamista satuin kiinnittämään huomiota upeaan, paksuun korkokuvioiseen karnaan. Otin siitä kuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kaatamista satuin kiinnittämään huomiota upeaan, paksuun korkokuvioiseen karnaan. Otin siitä kuvia.

        Minä en käynyt ottamassa kannoista kuvia. On kirjoitustani muutettu. Kerran tullessani paikalle , oli vain kannot. Otin niistä kuvat. SIIS IHAN MUUTEN VAIN KÄVELLESSÄNI SITÄ KAUTTA, OTIN KUVAT. En todistusaineistoksi.

        EN OLE KYTÄNNYT JA JAHDANNUT.

        Minä nyt vaan pyrin olemaan ulkona paljon, kun kotona on e-häirintä päällä koko ajan. On näillä keleillä pakko kävellä, ei tarkene istuskella.


    • Anonyymi

      Älykkyys ei näytä olevan aloittajan hyve.

      • Anonyymi

        No eipä sinunkaan, ÄLYKKYYS EI OLE HYVE.


    • Anonyymi

      5g verkot tarvii paremman kuuluvuuden. Tämä on ollut perusteena useassa kaupungissa. Singaali toimii kuulemma eri tavalla kuin 4g tekniikassa. Tekniikkaorjentoituneet voi kertoa asiasta enemmän.

      • Anonyymi

        Kuinka tyhmänä asukkaita pidetään? Tai voihan ne ollakin tyhmiä.


    • Anonyymi

      No mitään ei turhaan kaadeta, sitä paitsi tuo ammattilaiselta tilattuna aika arvokasta hommaa.
      Yleensä syyt ovat kyllä ihan selvät kun puu saa tällaisen tuomion.
      Yleensäkin kaupynkilaisten eduksi tehdään mielettömästi töitä, mikä suurimmaksi perustuu lakeihin tai asetuksiin. Silti ei tule kun rutinaa vaan. Pitäsii tulla sota varmaan niin loppuisi rutinat. Meinaatteko te ihan oikeasti että noita vaan huvikseen kaadellaan!

      • Anonyymi

        Ei luulla, että huvikseen, mutta MIKÄ ON OIKEA SYY? Syyksi sanottiin huonokuntoisuus. Satuin tekemään havaintoja muutaman kerran. Olen maallikko, mutta jonkinlaiset hoksottimet ja älynystyrät on. - Eivät vaikuttaneet huonokuntoisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei luulla, että huvikseen, mutta MIKÄ ON OIKEA SYY? Syyksi sanottiin huonokuntoisuus. Satuin tekemään havaintoja muutaman kerran. Olen maallikko, mutta jonkinlaiset hoksottimet ja älynystyrät on. - Eivät vaikuttaneet huonokuntoisille.

        Kaupunki ei kaada itse näitä isoja nykyjään, vaan käytetään ulkopuolisia asiantuntijoita.
        Niinkuin myös näussä arvioinneissa, yksittäisten puitten kuntoja seurataan useampia vuosia, mitään ei tehdä mielijohteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupunki ei kaada itse näitä isoja nykyjään, vaan käytetään ulkopuolisia asiantuntijoita.
        Niinkuin myös näussä arvioinneissa, yksittäisten puitten kuntoja seurataan useampia vuosia, mitään ei tehdä mielijohteesta.

        Kiva saada asiallinen vastaus asian vierestä hömpsöttelyjen sijasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe