No niin nyt kaupunkimme on iskenyt silmänsä itsenäisyydenpuiston pitkiin hienoihin mäntyihin. Taas on pakko saada raivattua pois nämäkin jonkin minkälie hökötyksen tieltä. Eikö niitä puita saa olla keskustassa?
Puunkaatovimma
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No, eipä sitten tarvitse toteuttaa puiden valaistussuunnitelmaa. On se sähkö niin kallista.
- Anonyymi
Kävin ottamassa kannoista valokuvat. Ovat IHAN TERVEET.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin ottamassa kannoista valokuvat. Ovat IHAN TERVEET.
Ennen kaatamista satuin kiinnittämään huomiota upeaan, paksuun korkokuvioiseen karnaan. Otin siitä kuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen kaatamista satuin kiinnittämään huomiota upeaan, paksuun korkokuvioiseen karnaan. Otin siitä kuvia.
Minä en käynyt ottamassa kannoista kuvia. On kirjoitustani muutettu. Kerran tullessani paikalle , oli vain kannot. Otin niistä kuvat. SIIS IHAN MUUTEN VAIN KÄVELLESSÄNI SITÄ KAUTTA, OTIN KUVAT. En todistusaineistoksi.
EN OLE KYTÄNNYT JA JAHDANNUT.
Minä nyt vaan pyrin olemaan ulkona paljon, kun kotona on e-häirintä päällä koko ajan. On näillä keleillä pakko kävellä, ei tarkene istuskella.
- Anonyymi
Älykkyys ei näytä olevan aloittajan hyve.
- Anonyymi
No eipä sinunkaan, ÄLYKKYYS EI OLE HYVE.
- Anonyymi
5g verkot tarvii paremman kuuluvuuden. Tämä on ollut perusteena useassa kaupungissa. Singaali toimii kuulemma eri tavalla kuin 4g tekniikassa. Tekniikkaorjentoituneet voi kertoa asiasta enemmän.
- Anonyymi
Kuinka tyhmänä asukkaita pidetään? Tai voihan ne ollakin tyhmiä.
- Anonyymi
No mitään ei turhaan kaadeta, sitä paitsi tuo ammattilaiselta tilattuna aika arvokasta hommaa.
Yleensä syyt ovat kyllä ihan selvät kun puu saa tällaisen tuomion.
Yleensäkin kaupynkilaisten eduksi tehdään mielettömästi töitä, mikä suurimmaksi perustuu lakeihin tai asetuksiin. Silti ei tule kun rutinaa vaan. Pitäsii tulla sota varmaan niin loppuisi rutinat. Meinaatteko te ihan oikeasti että noita vaan huvikseen kaadellaan!- Anonyymi
Ei luulla, että huvikseen, mutta MIKÄ ON OIKEA SYY? Syyksi sanottiin huonokuntoisuus. Satuin tekemään havaintoja muutaman kerran. Olen maallikko, mutta jonkinlaiset hoksottimet ja älynystyrät on. - Eivät vaikuttaneet huonokuntoisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei luulla, että huvikseen, mutta MIKÄ ON OIKEA SYY? Syyksi sanottiin huonokuntoisuus. Satuin tekemään havaintoja muutaman kerran. Olen maallikko, mutta jonkinlaiset hoksottimet ja älynystyrät on. - Eivät vaikuttaneet huonokuntoisille.
Kaupunki ei kaada itse näitä isoja nykyjään, vaan käytetään ulkopuolisia asiantuntijoita.
Niinkuin myös näussä arvioinneissa, yksittäisten puitten kuntoja seurataan useampia vuosia, mitään ei tehdä mielijohteesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunki ei kaada itse näitä isoja nykyjään, vaan käytetään ulkopuolisia asiantuntijoita.
Niinkuin myös näussä arvioinneissa, yksittäisten puitten kuntoja seurataan useampia vuosia, mitään ei tehdä mielijohteesta.Kiva saada asiallinen vastaus asian vierestä hömpsöttelyjen sijasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse1212470- 1402377
Tunnut niin oikealta kuin osa minua
Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,921926Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s3461557Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin
Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si621379Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa
Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi771231En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku
Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.601086Ikävä sinua, voimmeko tavata?
Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l461038Voitko ystävällisesti
Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua961037Jos joskus pääsen halaamaan sinua
niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.64948