Puunkaatovimma

Anonyymi

No niin nyt kaupunkimme on iskenyt silmänsä itsenäisyydenpuiston pitkiin hienoihin mäntyihin. Taas on pakko saada raivattua pois nämäkin jonkin minkälie hökötyksen tieltä. Eikö niitä puita saa olla keskustassa?

12

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No, eipä sitten tarvitse toteuttaa puiden valaistussuunnitelmaa. On se sähkö niin kallista.

• Anonyymi

Kävin ottamassa kannoista valokuvat. Ovat IHAN TERVEET.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin ottamassa kannoista valokuvat. Ovat IHAN TERVEET.

Ennen kaatamista satuin kiinnittämään huomiota upeaan, paksuun korkokuvioiseen karnaan. Otin siitä kuvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen kaatamista satuin kiinnittämään huomiota upeaan, paksuun korkokuvioiseen karnaan. Otin siitä kuvia.

Minä en käynyt ottamassa kannoista kuvia. On kirjoitustani muutettu. Kerran tullessani paikalle , oli vain kannot. Otin niistä kuvat. SIIS IHAN MUUTEN VAIN KÄVELLESSÄNI SITÄ KAUTTA, OTIN KUVAT. En todistusaineistoksi.

EN OLE KYTÄNNYT JA JAHDANNUT.

Minä nyt vaan pyrin olemaan ulkona paljon, kun kotona on e-häirintä päällä koko ajan. On näillä keleillä pakko kävellä, ei tarkene istuskella.

• Anonyymi

Älykkyys ei näytä olevan aloittajan hyve.

• Anonyymi

No eipä sinunkaan, ÄLYKKYYS EI OLE HYVE.

• Anonyymi

5g verkot tarvii paremman kuuluvuuden. Tämä on ollut perusteena useassa kaupungissa. Singaali toimii kuulemma eri tavalla kuin 4g tekniikassa. Tekniikkaorjentoituneet voi kertoa asiasta enemmän.

• Anonyymi

Kuinka tyhmänä asukkaita pidetään? Tai voihan ne ollakin tyhmiä.

• Anonyymi

No mitään ei turhaan kaadeta, sitä paitsi tuo ammattilaiselta tilattuna aika arvokasta hommaa.
      Yleensä syyt ovat kyllä ihan selvät kun puu saa tällaisen tuomion.
      Yleensäkin kaupynkilaisten eduksi tehdään mielettömästi töitä, mikä suurimmaksi perustuu lakeihin tai asetuksiin. Silti ei tule kun rutinaa vaan. Pitäsii tulla sota varmaan niin loppuisi rutinat. Meinaatteko te ihan oikeasti että noita vaan huvikseen kaadellaan!

• Anonyymi

Ei luulla, että huvikseen, mutta MIKÄ ON OIKEA SYY? Syyksi sanottiin huonokuntoisuus. Satuin tekemään havaintoja muutaman kerran. Olen maallikko, mutta jonkinlaiset hoksottimet ja älynystyrät on. - Eivät vaikuttaneet huonokuntoisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei luulla, että huvikseen, mutta MIKÄ ON OIKEA SYY? Syyksi sanottiin huonokuntoisuus. Satuin tekemään havaintoja muutaman kerran. Olen maallikko, mutta jonkinlaiset hoksottimet ja älynystyrät on. - Eivät vaikuttaneet huonokuntoisille.

Kaupunki ei kaada itse näitä isoja nykyjään, vaan käytetään ulkopuolisia asiantuntijoita.
        Niinkuin myös näussä arvioinneissa, yksittäisten puitten kuntoja seurataan useampia vuosia, mitään ei tehdä mielijohteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupunki ei kaada itse näitä isoja nykyjään, vaan käytetään ulkopuolisia asiantuntijoita.
        Niinkuin myös näussä arvioinneissa, yksittäisten puitten kuntoja seurataan useampia vuosia, mitään ei tehdä mielijohteesta.

Kiva saada asiallinen vastaus asian vierestä hömpsöttelyjen sijasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      271
      25836
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      47
      2195
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      199
      1576
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      138
      1447
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1219
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      988
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      922
    8. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      84
      821
    9. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      82
      776
    10. Voitko väittää

Ettet flirttaillut tai ainakin yrittänyt osoittaa kiinnostusta?
      Ikävä
      75
      698
    Aihe