Puunkaatovimma

Anonyymi

No niin nyt kaupunkimme on iskenyt silmänsä itsenäisyydenpuiston pitkiin hienoihin mäntyihin. Taas on pakko saada raivattua pois nämäkin jonkin minkälie hökötyksen tieltä. Eikö niitä puita saa olla keskustassa?

12

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No, eipä sitten tarvitse toteuttaa puiden valaistussuunnitelmaa. On se sähkö niin kallista.

• Anonyymi

Kävin ottamassa kannoista valokuvat. Ovat IHAN TERVEET.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin ottamassa kannoista valokuvat. Ovat IHAN TERVEET.

Ennen kaatamista satuin kiinnittämään huomiota upeaan, paksuun korkokuvioiseen karnaan. Otin siitä kuvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen kaatamista satuin kiinnittämään huomiota upeaan, paksuun korkokuvioiseen karnaan. Otin siitä kuvia.

Minä en käynyt ottamassa kannoista kuvia. On kirjoitustani muutettu. Kerran tullessani paikalle , oli vain kannot. Otin niistä kuvat. SIIS IHAN MUUTEN VAIN KÄVELLESSÄNI SITÄ KAUTTA, OTIN KUVAT. En todistusaineistoksi.

EN OLE KYTÄNNYT JA JAHDANNUT.

Minä nyt vaan pyrin olemaan ulkona paljon, kun kotona on e-häirintä päällä koko ajan. On näillä keleillä pakko kävellä, ei tarkene istuskella.

• Anonyymi

Älykkyys ei näytä olevan aloittajan hyve.

• Anonyymi

No eipä sinunkaan, ÄLYKKYYS EI OLE HYVE.

• Anonyymi

5g verkot tarvii paremman kuuluvuuden. Tämä on ollut perusteena useassa kaupungissa. Singaali toimii kuulemma eri tavalla kuin 4g tekniikassa. Tekniikkaorjentoituneet voi kertoa asiasta enemmän.

• Anonyymi

Kuinka tyhmänä asukkaita pidetään? Tai voihan ne ollakin tyhmiä.

• Anonyymi

No mitään ei turhaan kaadeta, sitä paitsi tuo ammattilaiselta tilattuna aika arvokasta hommaa.
      Yleensä syyt ovat kyllä ihan selvät kun puu saa tällaisen tuomion.
      Yleensäkin kaupynkilaisten eduksi tehdään mielettömästi töitä, mikä suurimmaksi perustuu lakeihin tai asetuksiin. Silti ei tule kun rutinaa vaan. Pitäsii tulla sota varmaan niin loppuisi rutinat. Meinaatteko te ihan oikeasti että noita vaan huvikseen kaadellaan!

• Anonyymi

Ei luulla, että huvikseen, mutta MIKÄ ON OIKEA SYY? Syyksi sanottiin huonokuntoisuus. Satuin tekemään havaintoja muutaman kerran. Olen maallikko, mutta jonkinlaiset hoksottimet ja älynystyrät on. - Eivät vaikuttaneet huonokuntoisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei luulla, että huvikseen, mutta MIKÄ ON OIKEA SYY? Syyksi sanottiin huonokuntoisuus. Satuin tekemään havaintoja muutaman kerran. Olen maallikko, mutta jonkinlaiset hoksottimet ja älynystyrät on. - Eivät vaikuttaneet huonokuntoisille.

Kaupunki ei kaada itse näitä isoja nykyjään, vaan käytetään ulkopuolisia asiantuntijoita.
        Niinkuin myös näussä arvioinneissa, yksittäisten puitten kuntoja seurataan useampia vuosia, mitään ei tehdä mielijohteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupunki ei kaada itse näitä isoja nykyjään, vaan käytetään ulkopuolisia asiantuntijoita.
        Niinkuin myös näussä arvioinneissa, yksittäisten puitten kuntoja seurataan useampia vuosia, mitään ei tehdä mielijohteesta.

Kiva saada asiallinen vastaus asian vierestä hömpsöttelyjen sijasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      242
      9236
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      151
      3392
    3. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      4
      2775
    4. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      174
      2324
    5. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      104
      1889
    6. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      187
      1855
    7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      182
      1745
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      139
      1381
    9. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      60
      1367
    10. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      126
      1238
    Aihe