En pääse juuri perustamaani sähköpostiin

Anonyymi

Perustin Outlook sähköpostin puhelimella, kirjoitin salasana näillä nakki sormilla ja on nyt jotain muuta kuin tarkoitin. Nyt en saa sähköpostia auki. En pääse palauttamaan tiliä enkä pääse muuttamaan salasanaa koska en ole lähettänyt yhtään sähköpostia kyseisestä sähköpostista. Miten saan sähköpostin auki?

5

1793

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sähköpostin saa auki oikealla salasanalla. Jos sen saisi auki jotenkin muuten, ei salasanalla olisi mitään merkitystä. Esimerkiksi minä voisin tutkia sähköpostiasi, jos sinne pääsisi jollakin muulla tavalla.

• Anonyymi

Raapusta hakuun
      outlook unohtunut salasana
      niin sieltä tulee hakutuloksia joissa kerrotaan.

• Anonyymi00003

"Raapusta hakuun
        outlook unohtunut salasana
        niin sieltä tulee hakutuloksia joissa kerrotaan."

Outlookin unohtuneen salasanan etsimlnen on täysin mahdoton tehtävä.
        Microsohft asettaa niin monimutkaisen palapelin salasanansa unohtaneen eteen ettei siitä sotkusta selviä mitenkään.

On todella nöyryyttävää verrata sotkuisia hiirenhäntien suuntia osoittavia vierekkäisiä kuvia toisiinsa.
        Asia ei etene mihinkään.

• Anonyymi00004

Äh no tee toinen uusi tili ja ole tällä kertaa tarkkana sen salasanan kanssa. Eihän siinä mitään menetäkään kun oli ihan uusi tili, paitsi jos olit saanut just maailman parhaimman käyttäjänimen napattua, niin se on nyt sitten varattuna ja pitää keksiä joku muu. Voivoi.

• Jos Sinulla on käytössäsi Windows 10 tai 11, niin tiesitkö, että sen Windowsin Microsoftin salasana on myös Outlookin salasana? Ehkä siis avasit uuden tilin turhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      930
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      798
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      497
      769
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      697
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      35
      563
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      170
      528
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe