Zamioculcas,mistä saa Lahdessa?

Jari Juhani

Tarkoitus olisi hankkia Zamioculcas. Mistäsellaisen saisi Lahdessa?

9

2079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IDIOOTTI

      KUKKAKAUPASTA!!!!!

    • Sitä ko. kasvia taitaa olla tuolla Renkomäen Kodin Terrassa, siellä on montaa muutakin erikoisempaa kukkaa niin sisälle kuin uloskin. Käyppä vilkaisemassa!!

      • Mr. Green

        Onkos Zamioculcas erikoinen kasvi?!? KIva tietää, koska juuri tänään sellaisen 60 senttisen Zamioculkaan ostin väähn niinkuin vahingossa!!! Onkos kenelläkään kertoa kasvista yhtään enempää?


      • sari
        Mr. Green kirjoitti:

        Onkos Zamioculcas erikoinen kasvi?!? KIva tietää, koska juuri tänään sellaisen 60 senttisen Zamioculkaan ostin väähn niinkuin vahingossa!!! Onkos kenelläkään kertoa kasvista yhtään enempää?

        Onnea uudelle kukallesi !
        Ei Palmuvehka, Zamioculcas Zamifolia NYT enään ole kovin erikoinen,kyllä sitä on ollut myytävänä on aika monta vuotta.Mutta ehkä vasta nyt on päässyt 'pinnalle' kun se on niin helppohoitoinen kukka.

        http://koti.mbnet.fi/~ange/garden/sg-plantacia.htm


      • utelias
        Mr. Green kirjoitti:

        Onkos Zamioculcas erikoinen kasvi?!? KIva tietää, koska juuri tänään sellaisen 60 senttisen Zamioculkaan ostin väähn niinkuin vahingossa!!! Onkos kenelläkään kertoa kasvista yhtään enempää?

        Niissä on ihan hyvä hintahaitari? (hidas kasvattaa)
        Omistani maksanut about 5 ecua (Tikkurilan Viherpajasta) Omalta paikkakunnalta ei löydy alta kympin... :(


      • Mr. Green
        utelias kirjoitti:

        Niissä on ihan hyvä hintahaitari? (hidas kasvattaa)
        Omistani maksanut about 5 ecua (Tikkurilan Viherpajasta) Omalta paikkakunnalta ei löydy alta kympin... :(

        Kympillähän tuo irtosi! Eikä tuokaan tunnu kalliilta verrattuna esim. Kaivokukan 23 euroon. Mites muuten tuo Zamion lannoitus, eikös nyt ol kasvukausi parhaillaan?!?


      • sari
        Mr. Green kirjoitti:

        Kympillähän tuo irtosi! Eikä tuokaan tunnu kalliilta verrattuna esim. Kaivokukan 23 euroon. Mites muuten tuo Zamion lannoitus, eikös nyt ol kasvukausi parhaillaan?!?

        Palmuvehka,tikapuukukka ja leidipalmu kaikki on Zamioculcasin suomalaisia nimiä. Mr.Green..sille annetaan lannoitetta noin kerran kuussa, ei sen enempää.
        Jos kukkasi on kamalan kuiva,sen huomaa siitä kun lehdet alkaa kellastuun.Poista myös kuolleet lehdet sitä mukaa kun niitä tulee,leikkaamalla ne tyvestä poikki.


      • kukkafriikki
        utelias kirjoitti:

        Niissä on ihan hyvä hintahaitari? (hidas kasvattaa)
        Omistani maksanut about 5 ecua (Tikkurilan Viherpajasta) Omalta paikkakunnalta ei löydy alta kympin... :(

        Viherpajaan. On meinaan hinta-laatusuhteet enempi kuin kohdallaan...

        Kerran keväässä käyn toivioretkellä... :)


    • ostin

      kodinterrasta renkomäestä. Sitä taidetaan kutsua myöskin palmuvehkaksi jos en ihan väärin muista? Olisikohan maksanut n.11 euroa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe