Elikkäs, löysin jonkin mainoksen kautta tälläisen sovelluksen jolla skannataan tuotteiden viivakoodeja ja sitten pakkaukset kierrätetään.
Siitä saa jotain pisteitä jotka voi vaihtaa arvokuponkeihin ja nostaa tilille rahan tai lahjoittaa.
En meinaa löytää mistään kokemuksia sovelluksesta niin aloin sitten miettimâän että onko turvallista lisätä pankkitili tänne?
Onko Bower puhelin sovellus turvallinen?
24
6995
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole vaikeaa löytää kokemuksia:
https://play.google.com/store/apps/details?id=se.pantapasen.pantapasen
Se että onko turvallista antaa pankkitili riippuu siitä miten tuo on toteutettu, esim. onko laiton ja täysin idioottimainen kuten vaikka Klarna vai onko laillinen ja järkevästi toteutettu. En voi ottaa tähän kantaa kun en tuota sovellusta tunne. - Anonyymi
Ei toimi suomessa.
- Anonyymi
Toimii nykyään
- Anonyymi
Ei ole turvallinen moinen.
- Anonyymi
Todella hyvä sovellus tienaan paljon
- Anonyymi
Paljonko sinä tienaat?
- Anonyymi
Vapusen eläke kestää noin 10 päivää sinolinkittausta.
- Anonyymi
Puhelinsovellus on yhdyssana
- Anonyymi
Tämähän tässä olikin se kaikkein tärkein juttu.
- Anonyymi
Mulla kysyy vaan sen tilinumeron (FI) alkuinen. Elikkä se ainakin tietääkseni sillä tiedolla ei voi kun vaan siirtää rahaa tilillesi. Ja moni paikka ei nykyään vrm uutisoisi siitä jos ei olisi turvallinen joten on turvallinen. Itsekin käytän
- Anonyymi
Oletteko saanut rahoja ulos? Minulla nyt kestänyt yli 10 päivää siitä, kun rahat nostin ulos, mutta ei ole vieläkään tullut tililleni.
- Anonyymi
Sama juttu ja yhtäkkiä tuli ilmoitus että tilini on poistettu. Huijausta. Poistan sovelluksen kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu ja yhtäkkiä tuli ilmoitus että tilini on poistettu. Huijausta. Poistan sovelluksen kokonaan.
Joo sama, tili jäädytetty 6 arkipäivää rahojen kotiuttamisen jälkeen, kusetusta
- Anonyymi
Tässä kans 10 päivää mennyt ja vieläkin roikkuu kotiutuksessa se 10€..
- Anonyymi
Kuukauden käytin tätä sovellusta ja ihan asiallisesti. Tällä viikolla yritin siirtää sieltä rahaa tililleni ensimmäisen kerran. Nyt ilmoitetaankin että :"Järjestelmämme on havainnut epätavallista käyttäjätoimintaa ja tai käyttöehtojemme rikkomista. " Mitähän minä tein siellä väärin? Olen joitakin tuotteita skannannut useampina päivinä koska niitä on useita kappaleita. Tällaisia ovat esim. maitopurkit. Voisitte edes kertoa mitä minä tein siellä väärin? Yritänpä kokeilla vielä kerran. Toisella nimmarilla menen sisään ja skannaan tuotteita silloin tällöin ja kokeilen kuukauden lopulla mitä tapahtuu. Ei ihan hyvää kuvaa anna, jos tekee kaiken rehellisesti, ja sitten syyllistetäänkin huijariksi. Kymmenen euroa jäi saamatta.
- Anonyymi
Ei näytä toimivan.... onkohan kuluttajaneuvonta ottanut jo kantaa Bowerin toimintaan?
- Anonyymi
Jos vaihka avaaja asentaa sen ja sitten kertoo meille tyhjenikö tili.
- Anonyymi
Muuten suht toimiva, mutta rahoja ei kyllä ole tilille tullut, vaikka näkyy sovelluksessa, että on maksettu. Taidan kanssa poistaa, kierrättää voin ilmankin....
- Anonyymi
Älä luota.
Mun olis pitänyt saada 15€ mut senttiäkään en saanut vaikka kuukaus meni. Ja kun vaadin rahojani tililleni ja sanoin heille, etten luota heihin lahjoitusten osalta jos kerta ei tuu raha Mun tilille ni tuskin menee myöskään lahjoitus kohteelle. (LAHJOITIN 1 € ) Ja sama skannasin liikaa ni tili on nyt suljettu joten. Tää on huijaus app - Anonyymi
Älä kimailmassa asentele tuollaisia!
- Anonyymi
Hyvin toimii sain 9 euroa tilille viikon myöhässä.
- Anonyymi
Minäkin sain rahat, ehkä pari viikkoa myöhässä.
- Anonyymi
Bower puhelinsovellus on erittäin turvallinen. Tienaat sillä paljon rahaa.
- Anonyymi
Nyt muuttivat palkitsemisjärjestelmä, ei saa enää teille rahaa. En ole vielä tarkemmin tutustunut palkkio systeemiin. Jotenkin pitäisi scannata kuitteja. Menihän oudoksi. Loppuu tämän sovelluksen käyttö nyt. Rahaa olen saanut bensarahat ainakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762701Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2781545Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461497- 871351
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3991311Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3891253Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat38997Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2899Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254812Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun316805