Onko Bower puhelin sovellus turvallinen?

Anonyymi

Elikkäs, löysin jonkin mainoksen kautta tälläisen sovelluksen jolla skannataan tuotteiden viivakoodeja ja sitten pakkaukset kierrätetään.
Siitä saa jotain pisteitä jotka voi vaihtaa arvokuponkeihin ja nostaa tilille rahan tai lahjoittaa.
En meinaa löytää mistään kokemuksia sovelluksesta niin aloin sitten miettimâän että onko turvallista lisätä pankkitili tänne?

24

5994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole vaikeaa löytää kokemuksia:
      https://play.google.com/store/apps/details?id=se.pantapasen.pantapasen

      Se että onko turvallista antaa pankkitili riippuu siitä miten tuo on toteutettu, esim. onko laiton ja täysin idioottimainen kuten vaikka Klarna vai onko laillinen ja järkevästi toteutettu. En voi ottaa tähän kantaa kun en tuota sovellusta tunne.

    • Anonyymi

      Ei toimi suomessa.

      • Anonyymi

        Toimii nykyään


    • Anonyymi

      Ei ole turvallinen moinen.

    • Anonyymi

      Todella hyvä sovellus tienaan paljon

      • Anonyymi

        Paljonko sinä tienaat?


      • Anonyymi

        Vapusen eläke kestää noin 10 päivää sinolinkittausta.


    • Anonyymi

      Puhelinsovellus on yhdyssana

      • Anonyymi

        Tämähän tässä olikin se kaikkein tärkein juttu.


    • Anonyymi

      Mulla kysyy vaan sen tilinumeron (FI) alkuinen. Elikkä se ainakin tietääkseni sillä tiedolla ei voi kun vaan siirtää rahaa tilillesi. Ja moni paikka ei nykyään vrm uutisoisi siitä jos ei olisi turvallinen joten on turvallinen. Itsekin käytän

    • Anonyymi

      Oletteko saanut rahoja ulos? Minulla nyt kestänyt yli 10 päivää siitä, kun rahat nostin ulos, mutta ei ole vieläkään tullut tililleni.

      • Anonyymi

        Sama juttu ja yhtäkkiä tuli ilmoitus että tilini on poistettu. Huijausta. Poistan sovelluksen kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu ja yhtäkkiä tuli ilmoitus että tilini on poistettu. Huijausta. Poistan sovelluksen kokonaan.

        Joo sama, tili jäädytetty 6 arkipäivää rahojen kotiuttamisen jälkeen, kusetusta


      • Anonyymi

        Tässä kans 10 päivää mennyt ja vieläkin roikkuu kotiutuksessa se 10€..


    • Anonyymi

      Kuukauden käytin tätä sovellusta ja ihan asiallisesti. Tällä viikolla yritin siirtää sieltä rahaa tililleni ensimmäisen kerran. Nyt ilmoitetaankin että :"Järjestelmämme on havainnut epätavallista käyttäjätoimintaa ja tai käyttöehtojemme rikkomista. " Mitähän minä tein siellä väärin? Olen joitakin tuotteita skannannut useampina päivinä koska niitä on useita kappaleita. Tällaisia ovat esim. maitopurkit. Voisitte edes kertoa mitä minä tein siellä väärin? Yritänpä kokeilla vielä kerran. Toisella nimmarilla menen sisään ja skannaan tuotteita silloin tällöin ja kokeilen kuukauden lopulla mitä tapahtuu. Ei ihan hyvää kuvaa anna, jos tekee kaiken rehellisesti, ja sitten syyllistetäänkin huijariksi. Kymmenen euroa jäi saamatta.

    • Anonyymi

      Ei näytä toimivan.... onkohan kuluttajaneuvonta ottanut jo kantaa Bowerin toimintaan?

    • Anonyymi

      Jos vaihka avaaja asentaa sen ja sitten kertoo meille tyhjenikö tili.

    • Anonyymi

      Muuten suht toimiva, mutta rahoja ei kyllä ole tilille tullut, vaikka näkyy sovelluksessa, että on maksettu. Taidan kanssa poistaa, kierrättää voin ilmankin....

    • Anonyymi

      Älä luota.
      Mun olis pitänyt saada 15€ mut senttiäkään en saanut vaikka kuukaus meni. Ja kun vaadin rahojani tililleni ja sanoin heille, etten luota heihin lahjoitusten osalta jos kerta ei tuu raha Mun tilille ni tuskin menee myöskään lahjoitus kohteelle. (LAHJOITIN 1 € ) Ja sama skannasin liikaa ni tili on nyt suljettu joten. Tää on huijaus app

    • Anonyymi

      Älä kimailmassa asentele tuollaisia!

    • Anonyymi

      Hyvin toimii sain 9 euroa tilille viikon myöhässä.

    • Anonyymi

      Minäkin sain rahat, ehkä pari viikkoa myöhässä.

    • Anonyymi

      Bower puhelinsovellus on erittäin turvallinen. Tienaat sillä paljon rahaa.

    • Anonyymi

      Nyt muuttivat palkitsemisjärjestelmä, ei saa enää teille rahaa. En ole vielä tarkemmin tutustunut palkkio systeemiin. Jotenkin pitäisi scannata kuitteja. Menihän oudoksi. Loppuu tämän sovelluksen käyttö nyt. Rahaa olen saanut bensarahat ainakin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe