Pooki on ykkönen!

Anonyymi

Pooki on Suomen ykköskanava. Kiistattomasti. Kuka voi rehellisesti kertoa mitään parempaa kanavaa, kuin Pooki? Sea FM -pakottaja nyt tietysti pakottaav Sea FM:ää tähänkin, mutta kukaan ei ota tosissaan, kun kaikki tietää kyseessä olevan sama pakkomielteinen pakottaja. Vain Pooki on kiistatta ykkönen.

51

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukaan ei pakota kuin sinä. Eikä jatkossakaan suurin osa järkevistä ihmisistä kuuntele Pookia. Siis järkevät ihmiset.

      • Anonyymi

        Pooki on paras. Sanot mitä sanot. Oulun meriradio jää pitkälle taakse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pooki on paras. Sanot mitä sanot. Oulun meriradio jää pitkälle taakse.

        Semmoinen radio on vain pääsi sisällä. Sekä kuuluu patterisi takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmoinen radio on vain pääsi sisällä. Sekä kuuluu patterisi takaa.

        Pooki on olemassa, ja paras. Muut saakin olla mielikuvituksen tuotetta.


    • Anonyymi

      täällä aiheuta yleistä pahennusta kuin se pookii.
      ei jatkoon!

    • Anonyymi

      mikä mainos, missä

    • Anonyymi

      On tää Tompan ohjelma ihan huikean hyvää ja viihdyttävää settiä. Kunnon kontenttia. Kannattaa kuunnella Tomppaa 👍

    • Anonyymi

      Pooki? Millä taajuudella, koskaan kuullutkaan.

    • Anonyymi

      Pooki on paskimmillaankin parasta! Näin se asia on. 👍

      • Anonyymi

        Pookissa ei ole mitään parasta. Teennäinen.


      • Anonyymi

        Kauniisti sanottu


    • Anonyymi

      Pooki on monipuolisempi kuin Radio Suomi, mutta yksitoikkoisempi kuin Radio Soi.

      • Anonyymi

        Ei ole. Radio Suomessa soi myös ulkomainen musiikki..lisäksi toimittajat yleensä koulutettuja, lisäksi Radio Suomessa oikeat uutiset joita viitsii kuunnella, läsnä yötä päivää jne. En viitsi edes jaksaa listaa. Radio Suomi pesee pookin 100-0. Se on tosiasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Radio Suomessa soi myös ulkomainen musiikki..lisäksi toimittajat yleensä koulutettuja, lisäksi Radio Suomessa oikeat uutiset joita viitsii kuunnella, läsnä yötä päivää jne. En viitsi edes jaksaa listaa. Radio Suomi pesee pookin 100-0. Se on tosiasia.

        ei oo ees pesuvälineit


    • Anonyymi

      Kesään kuuluu kärpäset ja Pooki 👍

      • Anonyymi

        Pidä hyvänäsi kaikki kauhea. Kellään on tuskin mitään sitä vastaan.


    • Anonyymi

      Tomppa on täyttä timanttia. Ihan huikean hyvä show tänäänkin.

      • Anonyymi

        Hyvä radioääni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä radioääni

        keskusteletko taas itsesi kanssa. Ei hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskusteletko taas itsesi kanssa. Ei hyvä.

        joo


    • Anonyymi

      Onneksi Pooki kuuluu täällä Helsingin lähistölläkin normi radiosta ilman
      nettiä. Voittaa Novat ynnä muut mennen tullen.

      • Anonyymi

        Helsingin lähistöllä eli maalla navetassa.


      • Anonyymi

        Ykistoikkoisuudessaan. Ei kuitenkaan pärjää vielä Radio Suomelle kilpailussa Suomen yksitoikkoisimman kanavan tittelistä.


    • Anonyymi

      Hyvää musiikkia tulee pookilta. Parempaa kuin järviradiosta ja kun voi kuunnella ilman mainoksia poikia niin mikäs tässä nauttiessa. Hyvästä asemasta voi vähän maksaakin

      • Anonyymi

        Samat isoimmat hitit kierrätyksellä.


    • Anonyymi

      Pooki nimenomaan on ykkönen. Hyvät musat ja juontajat.

    • Anonyymi

      Jo on P**ki spämmääjä sulla sakeat avaukset.

    • Anonyymi

      Milloin Pooki Lahteen?

      • Anonyymi

        Pooki ei saa edes Kajaania aloitettua, joten ei varmaan ikinä.


    • Anonyymi

      Aloittaja on 100% oikeassa tässä asiassa. Se on tasan yhtä varma juttu kuin se, että parhaillaan nauttimassani Sandelsissa on prosentteja 4,7%. On tää hyvää! 🍺

    • Anonyymi

      Pookilla kuullaan juhannuksena top 200 lista. Kuuntelijoiden äänestys. Paskaahan tällaiset äänestykset ovat, radiosta riippumatta.

    • Anonyymi

      Pian Pooki valloittaa Kajaanin! 👍💪📻🍺

    • Anonyymi

      tääl ei kukaa muu pakota seafmää ku sie, meillä soi sandels, seon jämpti

      • Anonyymi

        Meillä sandels juodaan. Pookia soitetaan🍺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä sandels juodaan. Pookia soitetaan🍺

        Ei todellakaan soitetaan. Joutaa lopettaa se ryyppääminen ja se saksalaisten mukasuomalainen radio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan soitetaan. Joutaa lopettaa se ryyppääminen ja se saksalaisten mukasuomalainen radio.

        Saksasta tulee paljon hyvää. Radioasemia ja autoja. Volkswagen ja Skoda on kkona ukkojen valinta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan soitetaan. Joutaa lopettaa se ryyppääminen ja se saksalaisten mukasuomalainen radio.

        Voin suositella säännöllistä alkoholin käyttöä. Alkoholi desinfioi elimistön. Ei iske flunssat eikä lentsut. Alkoholista tulee hyvä olo ja asiat tuntuvat luistavan. Parhaillaan nautiskelen barbadoslaista rommia ja juhannus on vasta alussa.


    • Anonyymi

      Boomerien ehdoton ykkösvalinta on Pooki. Se on jämpti!

      • Anonyymi

        Ei ole. Se on radio Suomi. Juhannuksena minulle kelpaa myös Sandels.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Se on radio Suomi. Juhannuksena minulle kelpaa myös Sandels.

        jokainen kunnon kalevi ruuvaa rationsa pookin taajuuelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jokainen kunnon kalevi ruuvaa rationsa pookin taajuuelle

        Radioon kuuluu ihan kaikki muut kesän puuhat, mutta Pooki ei ole osa sitä. Ethän sinäkään ole sitä kuuntelemassa, vaan notkut täällä netissä mainostamassa tätä jatkuvasti jonkun toimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radioon kuuluu ihan kaikki muut kesän puuhat, mutta Pooki ei ole osa sitä. Ethän sinäkään ole sitä kuuntelemassa, vaan notkut täällä netissä mainostamassa tätä jatkuvasti jonkun toimesta.

        Minä en mainosta mitään vaan kuuntelen pookia netistä ja juon kaljaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en mainosta mitään vaan kuuntelen pookia netistä ja juon kaljaa

        kuulostat alkoholiongelmaiselta. Nyt korkki kiinni.


    • Anonyymi

      Mikä biisi oli tänä vuonna top200 äänestyksen ykkönen?

      • Anonyymi

        Juhannusyö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juhannusyö

        Nyt kun olet tallentanut ohjelman itsellesi, niin voit kuunnella sen jälkiäänetyksenä vuoden päästä ja yllättyä uudelleen. Hyvää yötä tekoälykeskustelija.


    • Anonyymi

      Pop FM kuuluu paljon isommalla äänenvoimakkuudella kuin muut kanavat

    • Anonyymi00055

      Aloittaja puhuu vähän mutta asiaa 👍

    • Anonyymi00056

      FM-kuuluvuus on ainoa osa-alue missä Pooki ei ole ykkönen, vaikka hyvin Pooki on merkittåvimmät kaupungit jo haltuun ottanut. Ei ole tyydytty pohjoisen poronkusemaseutuihin vaan on menty Helsinkiin, Tampereelle ja Turkuun.

      • Anonyymi00057

        Bauerin muskeleilla tähän saadaan varmasti parannusta 👍


    • Anonyymi00058

      Olen aloittajan kanssa täysin samaa hyvää mieltä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe