Onko mahdollista että turvallisuus vastaava hoitaja on yrityksessä palkkalistoilla eli hänet on palkattu siihen tehtävän ilman että olisi osakkaana/omistaja/hallituksen kuuluva henkilö
turvallisuus vastaava hoitaja
4
534
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaatko siis LYTP:n 74 § mukaista vastaavaa hoitajaa?
Tietysti on mahdollista, koska laki ei moista vaadi.
Mutta onko mielestäsi jotain syytä, miksi hänen tulisi olla osakas tai hallituksen jäsen? - Anonyymi
Kiitos vastauksesta, kyllä vain LYTP:n 74 § mukaista vastaavaa hoitajaa
Perustajat haluaavat omistuksen 100% koska aikaisemmin heillä oli vastaavahoitaja henkilö jolla oli 10% omistus, mut hän ei ole hoitanut hommia hyvin joten hänet halutaan ostaa ulos.
Minua haluataan palkata siihen tehtävän. Mutta mitä mieltä olet paljonko palkka uskalta pyytä ?- Anonyymi
Nyt kyllä hieman mietityttää oletko kykeneväinen kyseiseen tehtävään (ja ensimmäinen varmistus että olethan suorittanut Turvallisuusvalvojan erityisammattitutkinnon?), kun sinulla on kyseisen tehtävän nimike hieman hukassa ja joudut suomi24 palstalta kysymään apua voitko toimia kyseisessä tehtävässä.
kyseiseen tehtävään kun kuuluisi nimenomaan alan lainsäädännön tunteminen ja tulkitseminen.
Palkkahan riippuu paljon sinun todellisesta toimenkuvastasi, monella pienemmällä turva-alan firmalla on palkattu "nimellinen" vastaava hoitaja, joka ei todellisuudessa tee yrityksessä juuri mitään (ja saa tästä "nimen lainaamisesta" jotain pientä korvausta).
Tai sitten sinulle kuuluu hyvinkin laaja toiminkuva yrityksessä, jolloin palkan pitäisi olla sen mukainen ja kaikkea siltä väliltä.
- Anonyymi
Moi
Kiitos vastauksesta, tveatin olen suorittanut vuonna 2018 mutta sen jälkeen en ole turvallisuusalan hommia tehnyt. Mutta nyt olen alkanut tekemän koska on kysyntä. Paljonko uskaltaa pyytä nimen lainaamisesta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3381376Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941335- 1581218
- 681041
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31919Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos60897Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27852Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46829