Hämeenlinnassa suomenkasarminkadun isännöitsijällä (vanha akka ) yms. on merkillinen tapa olla vastaamatta asukkaiden kysymyksiin.
Tulee vain vastaus: asianne on käsitelty.
Ei sen kummempaa.
Siis miten on käsitelty?
Sitä vastausta ei saada.
Yleensä asiat kerrotaan. mutta ei kruunuasunnoissa.
Sillä on ympäri maata asuntoja. Ilmeisesti kaikissa sama ongelma kun on samat parrat " vastuussa".
Tämä on asukkaiden pilkkaamista.
Ei jaksa kertoa asioiden huonosta hoidosta. Totean vain lopuksi, ettei ole yhtään hyvää mainittavaa kruunuasunnoista.
KRUUNUASUNNOT
Anonyymi
3
613
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, olen täysin samaa mieltä kanssanne.
- Anonyymi
Se on täydelleen tiedossa.
EI mitään uutta.
- Anonyymi
Hei
Kyllä sieltä vastaus tulee: ON KÄSITELTY.
mutta se vastaus miten "on käsitelty, mikä on kysymykseen vastaus.." jää arvauksen varaan.
järjestelmä muka on sellainen ettei anna vastauksen näkyä.
onko moista kuultu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781