Onko ihan normaalia että iho esinahkan alla on punertavaa?
Esinahkan alla punoittaa
8
705
Vastaukset
- Anonyymi
On, mikäli siitä ei tule mitään oireita, onks sulla kutinaa tai muuta semmosta
- Anonyymi
Ehkä joskus kutisee, funtsin että oisko jotain hiivaa tai sen semmoista.
Nähtävästi on jossain välissä myös tullut jokin pieni haavauma tuohon esinahkaan (tuonne sisäpuolelle), näkyy semmoinen pieni pyöreä punainen kohta, ehkä millimetrin tai kahden levyinen.
Voi olla että tuo on tullut kun tyttöystävä oli turhan kovakourainen käsihommien kanssa eikä käytetty liukkaria.
Tilasin jo kuitenkin varmuuden vuoksi testihomman klamydiaan sekä tippuriin sekä jatkan rasvaamista.
- Anonyymi
Värin tummuminen kertoo turkkilaisista juurista.
- Anonyymi
Mulla on päältä vaalee, mutta nahan alta punertava. Oon huomannu, että jollain on ihan päinvastoin. Päältä tumma, mutta esinahka vaalee. Lapsenahan kai kaikilla on vaalee, mutta mulla ei kyllä väri mihkään muuttunut.
- Anonyymi
Mulla on aika vastaavasti, tosin ehkä terskan reunalta alkaa jo tuo punertavuus.
- Anonyymi
Siellä on töhkää joka saattaa aiheuttaa tulehdusta. Pese kunnolla se vehje, myös sieltä esinahkan juuresta.
- Anonyymi
Pesty on kyllä kunnolla, ei ole töhnää.
- Anonyymi
Töhkä, voi olla jopa uuden alku. KÄYTÄ se harkiten!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132600
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831619Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2331332Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983