Vieläkö rahanvippaaja asuu ristijärvellä? Onko euroja karhuttu?
Rahan vippaaja
8
1580
Vastaukset
- Anonyymi
Taisivat muuttaa aikoinaan Vuokattiin ja Helsinkiin
- Anonyymi
Toinen pyörii kesät Kajaanissa
- Anonyymi
Nyt soitteloo toiselle puolen Suomee ja koittaa saaja rahhoo,käyttää välikättä,van ei se onnista
- Anonyymi
Käyttää kättä
- Anonyymi
Ei oo näkynnä aikoihin pelikoneen äärellä,lienee niin veloissaan jotta pysyttelee pöksässään
- Anonyymi
Kajaanin Torilla näkyy pummaavan joka päivä
- Anonyymi
Vanha kääpä hyväksikäyttää kuka vaan erehtyy kympin tai kaksi lainaamaan. Ei vastaa puheluihin, luimistelee ja paskaa puhuu selän takana. Kymmeniä tuhansia lypsäny vuosikymmenien varrella ressukka rahaa mistä vain irti saa, pelikoneita joka pitäjässä riittää mistä yöpaikan millonkin saa paskahousu
- Anonyymi
No vohean lettu,minkälaista hommaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645240Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti692485- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 891016
- 66947