S-Marketin palvelu

Anonyymi

Koska aiempi ketju lukossa, tässä ketju numero 2.

256

4322

    Vastaukset

    • Anonyymi

      No jo on, kun on lukittu.

    • Anonyymi

      Eikö sulla oo muuta tekemistä kuin räksyttää?! Hanki hyvä ihiminen elämä .....

      • Anonyymi

        Ei täällä kukaan räksytä vaan kirjoittaa. Elon merkkejä on myös, tuskin muuten sormi kirjoittaa.


      • Anonyymi

        Kiitos palautteesta, ollaan siis hyviä ihmisiä.🥰


    • Anonyymi

      Onhan siellä jotka ei tervehdi.

      • Anonyymi

        Kyllä, todella lapsellista aikuiselta . Ei kuulu tuollainen käytös asiakaspalveluun .


      • Anonyymi

        Tervehtiikö kaikki asiakkaat 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervehtiikö kaikki asiakkaat 🤔

        Aina olen tervehdyksen vastannut, se kuuluu hyviin tapoihin .


    • Anonyymi

      Poistetut kommentit kertovat , kuka tai ketkä siellä käyvät lukemassa ketjua. Hyvä yritys lakaista huono palaute maton alle. Asiakaspalvelu kuntoon niin loppuu valitus.

    • Anonyymi

      Lapsellista S-ryhmältä että sallivat ylipäänsä huonojen asiakaspalvelijoiden olla töissä, vaihtoon vaan ellei hyvät tavat, kohteliaisuus ja ystävällisyys maistu.

      • Anonyymi

        Meetkö näyttää sitten mallia.... voin tulla katsomaan 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meetkö näyttää sitten mallia.... voin tulla katsomaan 🤭

        Kiitos tarjouksesta , muuta huono palkka ja ikävät työajat eivät kiinnosta .
        Eikös myyjän pitäisi osata työnsä ilman että mallia pitäisi näyttää tai sitten koulun penkille oppia saamaan.


      • Anonyymi

        Ymmärrätkö ollenkaan, mistä tämä "räkytys"johtuu?


      • Anonyymi

        Älä höpötä, perille on mennyt jo ajat sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä, perille on mennyt jo ajat sitten.

        No mix tää sit jatkuu?


      • Anonyymi

        Ai, miksi? Mitä minun pitää korjata?


      • Anonyymi

        Tervetuloa koulutukseen , eikä maksa mitään . Mulla on niin hyvät tulot että saat koulutuksen ilmaiseksi.


      • Anonyymi

        Nii, voihan se olla että ei mene jakeluun .


    • Anonyymi

      Olisipa kiva kuulla millaista asiakaspalvelua tämä räkyttäjä ihan konkreettisesti olisi vailla? Millaiset on sun hyvän asiakaspalvelun kriteerit, joita tuommoisissa perusmarketeissa toivot saavasi.
      Itse asioin niin kylän kuin Vuokatin S-marketissa ja piipahdanpa joskus Komiahollakin, jos Kajaanista tulossa. Jokaisessa paikassa olen saaanut sen palvelun, mitä olen tarvinnut. Yleensä siis kassalla tervehdys, kerrotaan hinta ja sanotaan kiitos hei. Jos en löydä jotain tuotetta niin aina olen avun saanut, kun olen käynyt kysymässä. Joskus toki pitää kysyä kassalta, jos ei myymälän puolella ole ketään, mutta mulla on terveet jalat, voin kipaista siellä kysymässä.

      Jos odottelet punaista mattoa ja kunniakujaa asiointisi ajaksi niin jatka vaan räkyttämistä -turhasta-

      • Anonyymi

        Istu hetki paikallasi ja lue tämä ketju , tuskin sen jälkeen tarvii ihmetellä mistä on kyse . Hienosti kirjoiteltu otteita elävästä elämästä.


      • Anonyymi

        Totta on joka sana, kokemusta on.👍


      • Anonyymi

        Et näy tuntevan ,ei voi olla muuta selitystä .


      • Anonyymi

        Juurikin näin 🤭samat fiilikset 👍


      • Anonyymi

        Sama ❤️💯‼️


      • Anonyymi

        Tää on hyvä 🚙


      • Anonyymi

        Uskoo ken haluaa , minä en .


      • Anonyymi

        Mahtaa olla paha olla, jos noin käyttäytyy. Minulla ei ollut tästä tietoa kun kommentoin . Olen pahoillani . Ikävää asiakkaiden puolesta .


      • Anonyymi

        Osaavat vaatia palvelua.


      • Anonyymi

        Pitää paikkansa !


      • Anonyymi

        Ylpeys 🤔


      • Anonyymi

        Teetkö itse töitä ilmaiseksi?


    • Anonyymi

      Saako henkilökohtaiset asiat näkyä töissä? No ei saa.
      Haluaako joku mennä kauppaan pahoittamaan mielensä? No ei mene . Asiakas päättää mistä ruokansa ostaa, jos siellä jollakin on henkilökohtaisia ongelmia niin asiakas ei sille mitään voi. Lähinnä sääliä aiheuttaa se,että aikuinen voi vajota noin alas. Näyttää melko monella olevan samat kokemukset.

      Jos me kaikki asiakaspalvelun ammattilaiset ( ihan olen ylpeä itsestäni ) toimittaisi noin huonosti, niin mitä tästä tulisi ?
      Asiakaspalvelun pitäisi olla myyjälle kunnia asia, ei minulla ainakaan tulisi edes mieleen käyttäytyä miten sattuu sen mukaan millä tuulella satun milloinkin olemaan.

      • Anonyymi

        Erimieltä, kyllä onnistuu😵😵😵


      • Anonyymi

        Juuri näin .


    • Anonyymi

      No vierihoitoako sinä odotat kaupassa sinä ihanne asiakas ?

      • Anonyymi

        Hyi 😲


      • Anonyymi

        Kiitos ❤️positiivinen palaute lämmittää näin aurinkoisena päivänä.❤️Pitääpä tulla taas käymään ❤️


      • Anonyymi

        Pääsikö pimppa ?


      • Anonyymi

        Kiitos, mikä hinta? Onko ale - laput illalla -30% ja -60%? Vai miten ?💙


      • Anonyymi

        Oho, Ässän palvelua ollaan laajentamassa ❤️


    • Anonyymi

      Minä otan yhteyttä kuluttajasuojaan tästä S-kaupan myyjien palvelusta.

      • Anonyymi

        Ota ensin niiden esimieheen yhteys.Josko se ei tiiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota ensin niiden esimieheen yhteys.Josko se ei tiiä.

        Kuka on niiden esimies ?


    • Anonyymi

      Huono kauppa ei esim ole mitään asiakas palvelua..

      • Anonyymi

        Kyllä, kaikki oli silloin joskin paremmin , enpä muista tällaista keskustelua käyneeni , leppoisa oli työilmapiiri silloin joskus.


      • Anonyymi

        Ketä oli työvuorossa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä oli työvuorossa ?

        Pätkiikö muisti ?


    • Anonyymi

      Kannattaa varmaan lähettää se palaute kauppaan suoraan? Tällaisella keskustelupalstalla valitukset eivät tavoita kohdetta.

    • Anonyymi

      Tänään kävin pitkästä aikaa ässässä😃iloinen reipas meininki ja tervehdykset hymyjen kera 😃hyvää palvelua 😃

      • Anonyymi

        Sama 👍🌞


    • Anonyymi

      Äss marketin tapahtumat on jännempiä kuin Salatut Elämät konsanaan, erona vain se, että vain toinen on satua.

    • Anonyymi

      Tsemppiä asiakaspalveluun ässän henkilökunta 💚
      Tämä jurputus tuntuu olevan toisille leipälaji, haasteet on tehty voitettaviksi.
      T. Toisen Talon kaupantäti🥰🌼🌼🌼🌸🌸🌸

      • Anonyymi

        Päivän paras 😂


      • Anonyymi

        Siksi että tiesin sen ärsyttävän Sinua🦧


    • Anonyymi

      Trolli

      • Anonyymi

        Ai kamala ❣️👯❣️😅


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jokseenkin en ole yllättynyt, että asiakaspalveluun ei ole enää hirveä tunku.
        Parissa vuodessa asiakaspalvelussa on raadollistunut, koska apuja mistään ei ole tullut.
        Vähällä henkilökunnalla, vähillä vapailla tehdään töitä monessa paikassa, mennään tulos edellä.
        Asiakkaat on herkillä koronan, taloustilanteen jne vuoksi.
        Monesti se ainoa työntekijä löytyy vasta kassalla ja silloin peli on jo menetetty.
        Viha, turhautuminen jne puretaan siihen ainoaan työntekijään mikä löydetään, vaikka kuinka iloisesti olisi tervehditty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokseenkin en ole yllättynyt, että asiakaspalveluun ei ole enää hirveä tunku.
        Parissa vuodessa asiakaspalvelussa on raadollistunut, koska apuja mistään ei ole tullut.
        Vähällä henkilökunnalla, vähillä vapailla tehdään töitä monessa paikassa, mennään tulos edellä.
        Asiakkaat on herkillä koronan, taloustilanteen jne vuoksi.
        Monesti se ainoa työntekijä löytyy vasta kassalla ja silloin peli on jo menetetty.
        Viha, turhautuminen jne puretaan siihen ainoaan työntekijään mikä löydetään, vaikka kuinka iloisesti olisi tervehditty.

        En ole itse enkä ole koskaan kuullut asiakkaan purkavan vihaa kassatyön tekijään. Joskus joku on tarkistanut tuotteen hintaa, onko sekin sitten liikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole itse enkä ole koskaan kuullut asiakkaan purkavan vihaa kassatyön tekijään. Joskus joku on tarkistanut tuotteen hintaa, onko sekin sitten liikaa?

        Monesti todistettu tämä tilanne... niin asiakkaan kuin vanhan työntekijän silmin ja korvin...Huomataan uusi työntekijä, ensin ollaan että WAU,,, vähänkö hienoa kun oot saanu työpaikan ja äkkiä opit... ns kuherruskuu menee ohi teet yhden virheen väärällä henkilölle ja peli menetetty, alkaa kyttääminen, haukkuminen, ym epäasiallinen käytös. Ei riitä pahoittelut, anteeksipyyntö tms.
        Ilmeistä on ettet työskentele kaupassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti todistettu tämä tilanne... niin asiakkaan kuin vanhan työntekijän silmin ja korvin...Huomataan uusi työntekijä, ensin ollaan että WAU,,, vähänkö hienoa kun oot saanu työpaikan ja äkkiä opit... ns kuherruskuu menee ohi teet yhden virheen väärällä henkilölle ja peli menetetty, alkaa kyttääminen, haukkuminen, ym epäasiallinen käytös. Ei riitä pahoittelut, anteeksipyyntö tms.
        Ilmeistä on ettet työskentele kaupassa...

        ☀️Älähän sano, lähempänä kuin arvaatkaan .☀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokseenkin en ole yllättynyt, että asiakaspalveluun ei ole enää hirveä tunku.
        Parissa vuodessa asiakaspalvelussa on raadollistunut, koska apuja mistään ei ole tullut.
        Vähällä henkilökunnalla, vähillä vapailla tehdään töitä monessa paikassa, mennään tulos edellä.
        Asiakkaat on herkillä koronan, taloustilanteen jne vuoksi.
        Monesti se ainoa työntekijä löytyy vasta kassalla ja silloin peli on jo menetetty.
        Viha, turhautuminen jne puretaan siihen ainoaan työntekijään mikä löydetään, vaikka kuinka iloisesti olisi tervehditty.

        Jaa että vapaa päivät jää pitämättä ? Yksin työvuorossa ?
        No ohhoh, missäs tällainen kauppa mahtaa olla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että vapaa päivät jää pitämättä ? Yksin työvuorossa ?
        No ohhoh, missäs tällainen kauppa mahtaa olla ?

        Luetun ymmärtäminen tuottaa ongelmia?
        Alalla kuin alalla on sattuneesta syystä ollut paljon poissaoloja, korvaavaa henkilökuntaa ei löydy, vähäinen ei tarkoita yksin töissä. Tauot ne kuuluu työehtosopimuksen, varmaan myös sinun työpaikalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen tuottaa ongelmia?
        Alalla kuin alalla on sattuneesta syystä ollut paljon poissaoloja, korvaavaa henkilökuntaa ei löydy, vähäinen ei tarkoita yksin töissä. Tauot ne kuuluu työehtosopimuksen, varmaan myös sinun työpaikalla...

        Vapaapäiviltä voidaan kutsua töihin, toki itse päätät otatko ylimääräiset tunnit vastaan.
        Siinä ne vapaat kuluu jos menet töihin...


      • Anonyymi

        😅👍😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaapäiviltä voidaan kutsua töihin, toki itse päätät otatko ylimääräiset tunnit vastaan.
        Siinä ne vapaat kuluu jos menet töihin...

        Eli siis perustuu vapaaehtoisuuteen. Niin kauas kun vapaa päivinä mennään töihin tilanne ei muutu. Työnantaja luottaa siihen, että hommat hoituu eikä tee asialle mitään. Muutosta on turha toivoa jos ei itse muutoksen tekoon osallistu , sijaisia löytyy jos vakituinen työporukka ei suostu venymään, tyypillinen tilanne naisvaltaisilla alalla. Turha valittaa , jos itse mahdollistaa työn haitat .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen tuottaa ongelmia?
        Alalla kuin alalla on sattuneesta syystä ollut paljon poissaoloja, korvaavaa henkilökuntaa ei löydy, vähäinen ei tarkoita yksin töissä. Tauot ne kuuluu työehtosopimuksen, varmaan myös sinun työpaikalla...

        Mikä on tämä "sattuneesta syystä "?taukoja pidetään jos aika sen sallii, toisinaan sitten on taas löysempiä päiviä jolloin tauot onnistuvat . Minun työpaikalla varsinaista ruokatuntia ei ole ,ruokailuun on aikaa n. 20 min ja yksi kahvitauko n. 10 min. Nämä tauot pidetään päivän mittaan kun työ sen sallii . Jokaisessa työpaikassa omat kiireensä.

        Luetun ymmärtäminen sujuu, tuskin osaisin kirjoittaa ja sisäistää tekstin jos siinä olisi ongelmia.
        Kannattaa miettiä onko oikealla alalla jos noin on vaikeaa, tosin jos etsii helppoa työtä ,kiireetöntä ja hauskaa työtä sitä saa tänä päivänä etsimällä etsiä.


      • Anonyymi

        Väärän näköinen asiakas niin ei tarvii tervehtiä. Varaa valita 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis perustuu vapaaehtoisuuteen. Niin kauas kun vapaa päivinä mennään töihin tilanne ei muutu. Työnantaja luottaa siihen, että hommat hoituu eikä tee asialle mitään. Muutosta on turha toivoa jos ei itse muutoksen tekoon osallistu , sijaisia löytyy jos vakituinen työporukka ei suostu venymään, tyypillinen tilanne naisvaltaisilla alalla. Turha valittaa , jos itse mahdollistaa työn haitat .

        Itse päätät otatko tunnit vastaan, mitä tästä et ymmärtänyt?
        Oma hyvinvointi edellä mennään nykyään ja samaa suosittelen myös kokemattomille, nuoremmille työntekijöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tämä "sattuneesta syystä "?taukoja pidetään jos aika sen sallii, toisinaan sitten on taas löysempiä päiviä jolloin tauot onnistuvat . Minun työpaikalla varsinaista ruokatuntia ei ole ,ruokailuun on aikaa n. 20 min ja yksi kahvitauko n. 10 min. Nämä tauot pidetään päivän mittaan kun työ sen sallii . Jokaisessa työpaikassa omat kiireensä.

        Luetun ymmärtäminen sujuu, tuskin osaisin kirjoittaa ja sisäistää tekstin jos siinä olisi ongelmia.
        Kannattaa miettiä onko oikealla alalla jos noin on vaikeaa, tosin jos etsii helppoa työtä ,kiireetöntä ja hauskaa työtä sitä saa tänä päivänä etsimällä etsiä.

        Esim. korona poissaolot....


      • Anonyymi

        Niin totta 💯


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. korona poissaolot....

        Sama korona jylläsi muissakin työpaikoissa ei vain teillä .


      • Anonyymi

        Kerro ihmeessä muillekin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis perustuu vapaaehtoisuuteen. Niin kauas kun vapaa päivinä mennään töihin tilanne ei muutu. Työnantaja luottaa siihen, että hommat hoituu eikä tee asialle mitään. Muutosta on turha toivoa jos ei itse muutoksen tekoon osallistu , sijaisia löytyy jos vakituinen työporukka ei suostu venymään, tyypillinen tilanne naisvaltaisilla alalla. Turha valittaa , jos itse mahdollistaa työn haitat .

        Ihme narinaa, asia on juuri noin , oma valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama korona jylläsi muissakin työpaikoissa ei vain teillä .

        Kirjoitin monessa paikassa, en meidän paikassa...
        🥱🥱🥱🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ihmeessä muillekin ?

        Kertaa säännöt 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😅👍😅

        Voi hitsinhitsi kun kaikki kiva täältä häviää . Hitsi 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hitsinhitsi kun kaikki kiva täältä häviää . Hitsi 😳

        Tämän minäkin olen laittanut merkille . Jos mekin ilmoitettaisi kaikki mistä ei pidetä niin aika hiljaiseksi menisi keskustelu. Käy arvon päälle, ei haluta että totuus tulee esille . Toisaalta , sehän kertoo vain sen että viesti on mennyt perille 👍


      • Anonyymi

        Niinpä , ei näy käyvän 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin totta 💯

        Hyvä kommentti , miksi piti ilmiantaa ? Asiaa parhaimmillaan . Kannattaa ottaa hyvät neuvot vastaan jos töissä on niin vaikeeta ettei meinaa pärjätä .


      • Anonyymi

        Missä , kerro ihmeessä? Olen aivan varma että et osaa niin lähelle katsoa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärän näköinen asiakas niin ei tarvii tervehtiä. Varaa valita 🤔

        Kyllä on lapsen kengissä ajatus maailma !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole itse enkä ole koskaan kuullut asiakkaan purkavan vihaa kassatyön tekijään. Joskus joku on tarkistanut tuotteen hintaa, onko sekin sitten liikaa?

        Kyllä se huono käytös on jossain muualla kuin asiakkaissa .
        Täällä on muutamasti kirjoitettu : niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. On muitakin hyviä sananlaskuja ,kuten : oma syy omaan kurjuuteen tai sitä saa mitä tilaa . Turha valittaa aikuisen ihmisen jos itse sössii asiansa .
        Herää jo !!


      • Anonyymi

        Vai oisko tokulla?


    • Anonyymi

      Jostain kummasta syystä ihan kaikkiin S-Marketteihin on levinnyt kummallinen korttijankuttaminen. Aina kun olen maksamassa ostoksiani ja työntämässä pankin korttia maksulaitteeseen, minulta kysytään, että "ONKO SULLA KORTTIA?"

      Miksi ihmeessä tavallista kansalaista ja ostoksiaan maksavaa häiritään tuollaisilla kysymyksillä? Asiakashan se kysymykset esittää!

      • Anonyymi

        Mitä ihmeen korttia? Ajokorttia? Rahalla (käteisellä, kahisevalla) maksan, enkä millään korteilla, eikä kukaan kortteja kysele.


      • Anonyymi

        Trolli


    • Anonyymi

      Googlessa voi arvostelun jättää kun kirjoitat S-Market Sotkamo ja klikkaat tähtiarvostelua oikealta laatikosta. Sinne palautteet tästä sikamaisesta palvelusta!

    Ketjusta on poistettu 250 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe