Koska aiempi ketju lukossa, tässä ketju numero 2.
S-Marketin palvelu
256
4858
Vastaukset
- Anonyymi
No jo on, kun on lukittu.
- Anonyymi
Eikö sulla oo muuta tekemistä kuin räksyttää?! Hanki hyvä ihiminen elämä .....
- Anonyymi
Ei täällä kukaan räksytä vaan kirjoittaa. Elon merkkejä on myös, tuskin muuten sormi kirjoittaa.
- Anonyymi
Kiitos palautteesta, ollaan siis hyviä ihmisiä.🥰
- Anonyymi
Onhan siellä jotka ei tervehdi.
- Anonyymi
Kyllä, todella lapsellista aikuiselta . Ei kuulu tuollainen käytös asiakaspalveluun .
- Anonyymi
Tervehtiikö kaikki asiakkaat 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervehtiikö kaikki asiakkaat 🤔
Aina olen tervehdyksen vastannut, se kuuluu hyviin tapoihin .
- Anonyymi
Poistetut kommentit kertovat , kuka tai ketkä siellä käyvät lukemassa ketjua. Hyvä yritys lakaista huono palaute maton alle. Asiakaspalvelu kuntoon niin loppuu valitus.
- Anonyymi
Lapsellista S-ryhmältä että sallivat ylipäänsä huonojen asiakaspalvelijoiden olla töissä, vaihtoon vaan ellei hyvät tavat, kohteliaisuus ja ystävällisyys maistu.
- Anonyymi
Meetkö näyttää sitten mallia.... voin tulla katsomaan 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meetkö näyttää sitten mallia.... voin tulla katsomaan 🤭
Kiitos tarjouksesta , muuta huono palkka ja ikävät työajat eivät kiinnosta .
Eikös myyjän pitäisi osata työnsä ilman että mallia pitäisi näyttää tai sitten koulun penkille oppia saamaan. - Anonyymi
Ymmärrätkö ollenkaan, mistä tämä "räkytys"johtuu?
- Anonyymi
Älä höpötä, perille on mennyt jo ajat sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä, perille on mennyt jo ajat sitten.
No mix tää sit jatkuu?
- Anonyymi
Ai, miksi? Mitä minun pitää korjata?
- Anonyymi
Tervetuloa koulutukseen , eikä maksa mitään . Mulla on niin hyvät tulot että saat koulutuksen ilmaiseksi.
- Anonyymi
Nii, voihan se olla että ei mene jakeluun .
- Anonyymi
Olisipa kiva kuulla millaista asiakaspalvelua tämä räkyttäjä ihan konkreettisesti olisi vailla? Millaiset on sun hyvän asiakaspalvelun kriteerit, joita tuommoisissa perusmarketeissa toivot saavasi.
Itse asioin niin kylän kuin Vuokatin S-marketissa ja piipahdanpa joskus Komiahollakin, jos Kajaanista tulossa. Jokaisessa paikassa olen saaanut sen palvelun, mitä olen tarvinnut. Yleensä siis kassalla tervehdys, kerrotaan hinta ja sanotaan kiitos hei. Jos en löydä jotain tuotetta niin aina olen avun saanut, kun olen käynyt kysymässä. Joskus toki pitää kysyä kassalta, jos ei myymälän puolella ole ketään, mutta mulla on terveet jalat, voin kipaista siellä kysymässä.
Jos odottelet punaista mattoa ja kunniakujaa asiointisi ajaksi niin jatka vaan räkyttämistä -turhasta-- Anonyymi
Istu hetki paikallasi ja lue tämä ketju , tuskin sen jälkeen tarvii ihmetellä mistä on kyse . Hienosti kirjoiteltu otteita elävästä elämästä.
- Anonyymi
Totta on joka sana, kokemusta on.👍
- Anonyymi
Et näy tuntevan ,ei voi olla muuta selitystä .
- Anonyymi
Juurikin näin 🤭samat fiilikset 👍
- Anonyymi
Sama ❤️💯‼️
- Anonyymi
Tää on hyvä 🚙
- Anonyymi
Uskoo ken haluaa , minä en .
- Anonyymi
Mahtaa olla paha olla, jos noin käyttäytyy. Minulla ei ollut tästä tietoa kun kommentoin . Olen pahoillani . Ikävää asiakkaiden puolesta .
- Anonyymi
Osaavat vaatia palvelua.
- Anonyymi
Pitää paikkansa !
- Anonyymi
Ylpeys 🤔
- Anonyymi
Teetkö itse töitä ilmaiseksi?
- Anonyymi
Saako henkilökohtaiset asiat näkyä töissä? No ei saa.
Haluaako joku mennä kauppaan pahoittamaan mielensä? No ei mene . Asiakas päättää mistä ruokansa ostaa, jos siellä jollakin on henkilökohtaisia ongelmia niin asiakas ei sille mitään voi. Lähinnä sääliä aiheuttaa se,että aikuinen voi vajota noin alas. Näyttää melko monella olevan samat kokemukset.
Jos me kaikki asiakaspalvelun ammattilaiset ( ihan olen ylpeä itsestäni ) toimittaisi noin huonosti, niin mitä tästä tulisi ?
Asiakaspalvelun pitäisi olla myyjälle kunnia asia, ei minulla ainakaan tulisi edes mieleen käyttäytyä miten sattuu sen mukaan millä tuulella satun milloinkin olemaan.- Anonyymi
Erimieltä, kyllä onnistuu😵😵😵
- Anonyymi
Juuri näin .
- Anonyymi
No vierihoitoako sinä odotat kaupassa sinä ihanne asiakas ?
- Anonyymi
Hyi 😲
- Anonyymi
Kiitos ❤️positiivinen palaute lämmittää näin aurinkoisena päivänä.❤️Pitääpä tulla taas käymään ❤️
- Anonyymi
Pääsikö pimppa ?
- Anonyymi
Kiitos, mikä hinta? Onko ale - laput illalla -30% ja -60%? Vai miten ?💙
- Anonyymi
Oho, Ässän palvelua ollaan laajentamassa ❤️
- Anonyymi
Minä otan yhteyttä kuluttajasuojaan tästä S-kaupan myyjien palvelusta.
- Anonyymi
Ota ensin niiden esimieheen yhteys.Josko se ei tiiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota ensin niiden esimieheen yhteys.Josko se ei tiiä.
Kuka on niiden esimies ?
- Anonyymi
Huono kauppa ei esim ole mitään asiakas palvelua..
- Anonyymi
Kyllä, kaikki oli silloin joskin paremmin , enpä muista tällaista keskustelua käyneeni , leppoisa oli työilmapiiri silloin joskus.
- Anonyymi
Ketä oli työvuorossa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä oli työvuorossa ?
Pätkiikö muisti ?
- Anonyymi
Kannattaa varmaan lähettää se palaute kauppaan suoraan? Tällaisella keskustelupalstalla valitukset eivät tavoita kohdetta.
- Anonyymi
Tänään kävin pitkästä aikaa ässässä😃iloinen reipas meininki ja tervehdykset hymyjen kera 😃hyvää palvelua 😃
- Anonyymi
Sama 👍🌞
- Anonyymi
Äss marketin tapahtumat on jännempiä kuin Salatut Elämät konsanaan, erona vain se, että vain toinen on satua.
- Anonyymi
Tsemppiä asiakaspalveluun ässän henkilökunta 💚
Tämä jurputus tuntuu olevan toisille leipälaji, haasteet on tehty voitettaviksi.
T. Toisen Talon kaupantäti🥰🌼🌼🌼🌸🌸🌸- Anonyymi
Päivän paras 😂
- Anonyymi
Siksi että tiesin sen ärsyttävän Sinua🦧
- Anonyymi
Trolli
- Anonyymi
Ai kamala ❣️👯❣️😅
- Anonyymi
Katso lista osaajista, jotka revitään nyt käsistä – pula työntekijöistä näkyy jo monen arjessa https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008873164.html
- Anonyymi
Jokseenkin en ole yllättynyt, että asiakaspalveluun ei ole enää hirveä tunku.
Parissa vuodessa asiakaspalvelussa on raadollistunut, koska apuja mistään ei ole tullut.
Vähällä henkilökunnalla, vähillä vapailla tehdään töitä monessa paikassa, mennään tulos edellä.
Asiakkaat on herkillä koronan, taloustilanteen jne vuoksi.
Monesti se ainoa työntekijä löytyy vasta kassalla ja silloin peli on jo menetetty.
Viha, turhautuminen jne puretaan siihen ainoaan työntekijään mikä löydetään, vaikka kuinka iloisesti olisi tervehditty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokseenkin en ole yllättynyt, että asiakaspalveluun ei ole enää hirveä tunku.
Parissa vuodessa asiakaspalvelussa on raadollistunut, koska apuja mistään ei ole tullut.
Vähällä henkilökunnalla, vähillä vapailla tehdään töitä monessa paikassa, mennään tulos edellä.
Asiakkaat on herkillä koronan, taloustilanteen jne vuoksi.
Monesti se ainoa työntekijä löytyy vasta kassalla ja silloin peli on jo menetetty.
Viha, turhautuminen jne puretaan siihen ainoaan työntekijään mikä löydetään, vaikka kuinka iloisesti olisi tervehditty.En ole itse enkä ole koskaan kuullut asiakkaan purkavan vihaa kassatyön tekijään. Joskus joku on tarkistanut tuotteen hintaa, onko sekin sitten liikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole itse enkä ole koskaan kuullut asiakkaan purkavan vihaa kassatyön tekijään. Joskus joku on tarkistanut tuotteen hintaa, onko sekin sitten liikaa?
Monesti todistettu tämä tilanne... niin asiakkaan kuin vanhan työntekijän silmin ja korvin...Huomataan uusi työntekijä, ensin ollaan että WAU,,, vähänkö hienoa kun oot saanu työpaikan ja äkkiä opit... ns kuherruskuu menee ohi teet yhden virheen väärällä henkilölle ja peli menetetty, alkaa kyttääminen, haukkuminen, ym epäasiallinen käytös. Ei riitä pahoittelut, anteeksipyyntö tms.
Ilmeistä on ettet työskentele kaupassa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesti todistettu tämä tilanne... niin asiakkaan kuin vanhan työntekijän silmin ja korvin...Huomataan uusi työntekijä, ensin ollaan että WAU,,, vähänkö hienoa kun oot saanu työpaikan ja äkkiä opit... ns kuherruskuu menee ohi teet yhden virheen väärällä henkilölle ja peli menetetty, alkaa kyttääminen, haukkuminen, ym epäasiallinen käytös. Ei riitä pahoittelut, anteeksipyyntö tms.
Ilmeistä on ettet työskentele kaupassa...☀️Älähän sano, lähempänä kuin arvaatkaan .☀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokseenkin en ole yllättynyt, että asiakaspalveluun ei ole enää hirveä tunku.
Parissa vuodessa asiakaspalvelussa on raadollistunut, koska apuja mistään ei ole tullut.
Vähällä henkilökunnalla, vähillä vapailla tehdään töitä monessa paikassa, mennään tulos edellä.
Asiakkaat on herkillä koronan, taloustilanteen jne vuoksi.
Monesti se ainoa työntekijä löytyy vasta kassalla ja silloin peli on jo menetetty.
Viha, turhautuminen jne puretaan siihen ainoaan työntekijään mikä löydetään, vaikka kuinka iloisesti olisi tervehditty.Jaa että vapaa päivät jää pitämättä ? Yksin työvuorossa ?
No ohhoh, missäs tällainen kauppa mahtaa olla ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että vapaa päivät jää pitämättä ? Yksin työvuorossa ?
No ohhoh, missäs tällainen kauppa mahtaa olla ?Luetun ymmärtäminen tuottaa ongelmia?
Alalla kuin alalla on sattuneesta syystä ollut paljon poissaoloja, korvaavaa henkilökuntaa ei löydy, vähäinen ei tarkoita yksin töissä. Tauot ne kuuluu työehtosopimuksen, varmaan myös sinun työpaikalla... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen tuottaa ongelmia?
Alalla kuin alalla on sattuneesta syystä ollut paljon poissaoloja, korvaavaa henkilökuntaa ei löydy, vähäinen ei tarkoita yksin töissä. Tauot ne kuuluu työehtosopimuksen, varmaan myös sinun työpaikalla...Vapaapäiviltä voidaan kutsua töihin, toki itse päätät otatko ylimääräiset tunnit vastaan.
Siinä ne vapaat kuluu jos menet töihin... - Anonyymi
😅👍😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaapäiviltä voidaan kutsua töihin, toki itse päätät otatko ylimääräiset tunnit vastaan.
Siinä ne vapaat kuluu jos menet töihin...Eli siis perustuu vapaaehtoisuuteen. Niin kauas kun vapaa päivinä mennään töihin tilanne ei muutu. Työnantaja luottaa siihen, että hommat hoituu eikä tee asialle mitään. Muutosta on turha toivoa jos ei itse muutoksen tekoon osallistu , sijaisia löytyy jos vakituinen työporukka ei suostu venymään, tyypillinen tilanne naisvaltaisilla alalla. Turha valittaa , jos itse mahdollistaa työn haitat .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen tuottaa ongelmia?
Alalla kuin alalla on sattuneesta syystä ollut paljon poissaoloja, korvaavaa henkilökuntaa ei löydy, vähäinen ei tarkoita yksin töissä. Tauot ne kuuluu työehtosopimuksen, varmaan myös sinun työpaikalla...Mikä on tämä "sattuneesta syystä "?taukoja pidetään jos aika sen sallii, toisinaan sitten on taas löysempiä päiviä jolloin tauot onnistuvat . Minun työpaikalla varsinaista ruokatuntia ei ole ,ruokailuun on aikaa n. 20 min ja yksi kahvitauko n. 10 min. Nämä tauot pidetään päivän mittaan kun työ sen sallii . Jokaisessa työpaikassa omat kiireensä.
Luetun ymmärtäminen sujuu, tuskin osaisin kirjoittaa ja sisäistää tekstin jos siinä olisi ongelmia.
Kannattaa miettiä onko oikealla alalla jos noin on vaikeaa, tosin jos etsii helppoa työtä ,kiireetöntä ja hauskaa työtä sitä saa tänä päivänä etsimällä etsiä. - Anonyymi
Väärän näköinen asiakas niin ei tarvii tervehtiä. Varaa valita 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis perustuu vapaaehtoisuuteen. Niin kauas kun vapaa päivinä mennään töihin tilanne ei muutu. Työnantaja luottaa siihen, että hommat hoituu eikä tee asialle mitään. Muutosta on turha toivoa jos ei itse muutoksen tekoon osallistu , sijaisia löytyy jos vakituinen työporukka ei suostu venymään, tyypillinen tilanne naisvaltaisilla alalla. Turha valittaa , jos itse mahdollistaa työn haitat .
Itse päätät otatko tunnit vastaan, mitä tästä et ymmärtänyt?
Oma hyvinvointi edellä mennään nykyään ja samaa suosittelen myös kokemattomille, nuoremmille työntekijöille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on tämä "sattuneesta syystä "?taukoja pidetään jos aika sen sallii, toisinaan sitten on taas löysempiä päiviä jolloin tauot onnistuvat . Minun työpaikalla varsinaista ruokatuntia ei ole ,ruokailuun on aikaa n. 20 min ja yksi kahvitauko n. 10 min. Nämä tauot pidetään päivän mittaan kun työ sen sallii . Jokaisessa työpaikassa omat kiireensä.
Luetun ymmärtäminen sujuu, tuskin osaisin kirjoittaa ja sisäistää tekstin jos siinä olisi ongelmia.
Kannattaa miettiä onko oikealla alalla jos noin on vaikeaa, tosin jos etsii helppoa työtä ,kiireetöntä ja hauskaa työtä sitä saa tänä päivänä etsimällä etsiä.Esim. korona poissaolot....
- Anonyymi
Niin totta 💯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. korona poissaolot....
Sama korona jylläsi muissakin työpaikoissa ei vain teillä .
- Anonyymi
Kerro ihmeessä muillekin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis perustuu vapaaehtoisuuteen. Niin kauas kun vapaa päivinä mennään töihin tilanne ei muutu. Työnantaja luottaa siihen, että hommat hoituu eikä tee asialle mitään. Muutosta on turha toivoa jos ei itse muutoksen tekoon osallistu , sijaisia löytyy jos vakituinen työporukka ei suostu venymään, tyypillinen tilanne naisvaltaisilla alalla. Turha valittaa , jos itse mahdollistaa työn haitat .
Ihme narinaa, asia on juuri noin , oma valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama korona jylläsi muissakin työpaikoissa ei vain teillä .
Kirjoitin monessa paikassa, en meidän paikassa...
🥱🥱🥱🥱 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä muillekin ?
Kertaa säännöt 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅👍😅
Voi hitsinhitsi kun kaikki kiva täältä häviää . Hitsi 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hitsinhitsi kun kaikki kiva täältä häviää . Hitsi 😳
Tämän minäkin olen laittanut merkille . Jos mekin ilmoitettaisi kaikki mistä ei pidetä niin aika hiljaiseksi menisi keskustelu. Käy arvon päälle, ei haluta että totuus tulee esille . Toisaalta , sehän kertoo vain sen että viesti on mennyt perille 👍
- Anonyymi
Niinpä , ei näy käyvän 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin totta 💯
Hyvä kommentti , miksi piti ilmiantaa ? Asiaa parhaimmillaan . Kannattaa ottaa hyvät neuvot vastaan jos töissä on niin vaikeeta ettei meinaa pärjätä .
- Anonyymi
Missä , kerro ihmeessä? Olen aivan varma että et osaa niin lähelle katsoa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärän näköinen asiakas niin ei tarvii tervehtiä. Varaa valita 🤔
Kyllä on lapsen kengissä ajatus maailma !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole itse enkä ole koskaan kuullut asiakkaan purkavan vihaa kassatyön tekijään. Joskus joku on tarkistanut tuotteen hintaa, onko sekin sitten liikaa?
Kyllä se huono käytös on jossain muualla kuin asiakkaissa .
Täällä on muutamasti kirjoitettu : niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. On muitakin hyviä sananlaskuja ,kuten : oma syy omaan kurjuuteen tai sitä saa mitä tilaa . Turha valittaa aikuisen ihmisen jos itse sössii asiansa .
Herää jo !! - Anonyymi
Vai oisko tokulla?
- Anonyymi
Jostain kummasta syystä ihan kaikkiin S-Marketteihin on levinnyt kummallinen korttijankuttaminen. Aina kun olen maksamassa ostoksiani ja työntämässä pankin korttia maksulaitteeseen, minulta kysytään, että "ONKO SULLA KORTTIA?"
Miksi ihmeessä tavallista kansalaista ja ostoksiaan maksavaa häiritään tuollaisilla kysymyksillä? Asiakashan se kysymykset esittää!- Anonyymi
Mitä ihmeen korttia? Ajokorttia? Rahalla (käteisellä, kahisevalla) maksan, enkä millään korteilla, eikä kukaan kortteja kysele.
- Anonyymi
Trolli
- Anonyymi
Googlessa voi arvostelun jättää kun kirjoitat S-Market Sotkamo ja klikkaat tähtiarvostelua oikealta laatikosta. Sinne palautteet tästä sikamaisesta palvelusta!
Ketjusta on poistettu 250 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117161Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594737- 954721
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493869- 513798
- 2163762
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263343- 512721
- 372614
- 382299