Hei! Muutin toiselta paikkakunnalta asumaan Hämeenlinnaan. Olen ihmetellyt kuinka keskustan puistot ja kauppojen pihat ovat miehitetty puliukkojen ja narkkareiden toimesta. Tosin heidän joukossa on myös usein myös naisia.
Ennen poliisi piti huolen, ettei tällaista toimintaa suvaittu. Aikuisia päihtyneitä ihmisiä, jotka metelöivät ja riehuvat siellä, ilman että kukaan puutuisi heidän tekemiseen.
Poliisia näkyy harvoin keskustan alueella. Joskus siviili Skoda tai siviili Nissan qashqai ajelee siellä.
Puliukot saavat juopotella ja aiheuttaa pahennusta Hämeenlinnassa.
Toivon, että poliisi näkyisi kaupungin katukuvassa hieman paremmin! Luulisi, että poliisien pitäisi jotain töitäkin tehdä, kun vaan ajella autoilla kaupungin laitamilla. Ajaisivat joskus keskustan alueella, olisi sekin jo parannus nykyiseen!
Terveiset kaikille raittiin elämäntavan kannattajille!
Pena 65v.
Puliukot ja narkkarit Hämeenlinnassa?
119
4399
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Olen paljasjalkainen Hämeenlinnalainen. Olen ihmetellyt kuinka luottamuspaikat, virastot ja muut yhteiskunnan avaintoiminnot ovat miehitetty hv-kerhon ja näiden tukijoukkojen toimesta. Tosin heidän joukossa on myös usein myös naisia.
Ennen poliisi piti huolen, ettei tällaista toimintaa suvaittu. Aikuisia suhmuroivia ihmisiä, jotka suhmuroivat ja pelailevat siellä, ilman että kukaan puutuisi heidän tekemiseen.
Poliisia näkyy harvoin mailla halmeilla. Joskus joku ulkopuolinen herättelee täällä.
Hv-kerho saa tehdä mitä huvittaa ja aiheuttaa pahennusta Hämeenlinnassa. Toivon, että poliisi näkyisi kaupungissa hieman paremmin! Luulisi, että poliisien pitäisi jotain töitäkin tehdä, kun vaan pyöritellä peukaloita. Yrittäisivät edes joskus hoitaa hommansa, olisi sekin parannus nykyiseen!
Terveiset kaikille paremman huomisen kannattajille!
Nukkuvien puolue. - Anonyymi
Kulje sinne keskustan Lidliisi sieltä yläkautta niin et törmää aina näihin alkoholisteihisi jotka näköjään ärsyttää sinua.
- Anonyymi
Ei ne ärsytä mutta kun en voi itse enää juoda pisaaraakaan haiman takia niin harmittaa. Nytkin olisi mitä mainioimmat kelit särpiä muutama iloisessa joukossa jatkeena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ärsytä mutta kun en voi itse enää juoda pisaaraakaan haiman takia niin harmittaa. Nytkin olisi mitä mainioimmat kelit särpiä muutama iloisessa joukossa jatkeena.
Voithan juoda alkoholitonta. Seura se humalluttaa.
- Anonyymi
Niin,taikka käy suomalaisessa kaupassa.
- Anonyymi
Joka paikassa on keljan juojia päivisin ja mamut riehuu iltaisin. Missään ei voi iltaisin liikkua turvallisesti. Kaikki lähiöt on mamut vallanneet ja turvattomuus hurjasti lisääntynyt. Juopot ei uhittele mutta mamut kulkee ryhmissä ja uhittelevat varsinkin vanhuksille. Sitten ihmetellään miks rasismi lisääntyy. Ei mamut kunnioita meidän kulttuuria mutta joka paikassa huutavat että meidän pitää kunnioittaa islam paska kulttuuria. Maassa maan tavalla.
- Anonyymi
Itse olen lähdössä Tampereelle, siellä on kaikki paremmin.. On yliopistollinen sairaala missä saa upeaa hoitoa.
- Anonyymi
Assi tulee. Se on maailman tehokkain sairaala. Ainakin rahaa polttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsi hoitoon ei Assi riitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan siinä psykiatrinen sairaala vieressä, sinulle tuttu paikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan siinä psykiatrinen sairaala vieressä, sinulle tuttu paikka?
No minulla on kyllä skitsofrenia enkä häpeä sitä. Ei sitä tarvitse hävetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääni ei riitä hahmottamaan sen hintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääni ei riitä hahmottamaan sen hintaa.
Voisit siis olla vaikka sairaalan suunnitteluryhmässä mukana. Oletko kysynyt niiltä töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minulla on kyllä skitsofrenia enkä häpeä sitä. Ei sitä tarvitse hävetä.
Ei niin jos muistaa ottaa lääkkensä ja on vielä muutenkin uskottava.
- Anonyymi
Mutta tampereella on julmetun paljon mamuja. Iltaisin todella turvatonta. Missä mamuja siellä riitoja ja pahoinpitelyjä raiskauksia ym ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeenlinnan sairaala tilastojen mukaan tekee toiseksi eniten suomessa hoitovirheitä. Miten assi sairaalast voi tulla suomen paras sairaala. Vitsinä kerrotaan. Edes lääkäreitä ei saada kaikki taitaa olla hoono soomisia eivät ymmärrä mitä potilas puhuu. Heh heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeenlinnan sairaala tilastojen mukaan tekee toiseksi eniten suomessa hoitovirheitä. Miten assi sairaalast voi tulla suomen paras sairaala. Vitsinä kerrotaan. Edes lääkäreitä ei saada kaikki taitaa olla hoono soomisia eivät ymmärrä mitä potilas puhuu. Heh heh
Vitsi hän se on koko aviisi. Asennekin on kuin hourulassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantahämeen sairaala on kärkipäässä kun verrataan potilasvahinkoja. Tunarit on töissä. Hoonosoomisia lääkäreitä eivät jymmärrä suomenkieltä ja johto vaan nikottelee kun tekee valituksen. Ei mitään vaikutusta. Tere tulemas assi toinen tunari. Pitää varoa ettei sairastu.
- Anonyymi
Tavastiassa on nykyisin kaksi vartijaa yritävät häätää puliveivarit mäkeen?
- Anonyymi
Keneltä sä kysyt tota? Jos minulta niin uskoisin ettei kaksikaan vartijaa auta. Vartijoiden valtuudet loppuvat käytännössä kynnykseen. Kynnysten sisäpuolellakin ihmisen poistamiseen paikalta vaaditaan jo aika paljon häiriön tuottamista ja kyllä tämä asiakaskunta tietää oikeutensa jopa tarkemmin kuin vartijat itsekään. Toki kun on useampi vartija ei myymälävarkaat pysty niin helposti jujuttamaan sitä ainutta toiseen paikkaan samalla kun toisessa lapataan rauhassa lonkeroa narkkihuppariin.
- Anonyymi
Kuka häätää mamuryhmät että uskaltais kulkea. Onko rasismia kun mummot pelkää.
- Anonyymi
Poliiseja on nykyään niin vähän, etteivät kerkiä kuin hätätapauksiin ja vähän liikenteessä näkymään. Esim. Miekkalinnan edessä kulkee kaksisuuntainen pyörätie, mutta pyöräilijöitä ajaa jatkuvasti kapeaa jalkakäytävää pitkin kadun toisella puolella. Pitävät poliisia ihan pilkkanaan.
Täytyy vain olla kaupunkilaisena tyytyväinen, että sinitakkeja edes silloin tällöin näkyy. Toista se on pitäjissä.- Anonyymi
Mihin poliisia tarvitaan kun sinä vahdit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi ei vahdi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisia tarvitaan tietenkin opastamaan toimimaan oikein. Ja tarvittaessa pienimuotoisesti rankaisemaan laittomasta toiminnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisia tarvitaan tietenkin opastamaan toimimaan oikein. Ja tarvittaessa pienimuotoisesti rankaisemaan laittomasta toiminnasta.
Porvarin laadukkaiden viinien ja skumpan juominen ei häiritse porvari. Oluttölkki jo kaupan hyllyllä aiheuttaa porvarissa pahennusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pollisii istuu toimistossa jalat pöydän päällä, ei se ehdi partioimaan
- Anonyymi
Nyt näkyy osa Tavastilan sakista siirtyneen Ystävyydenpuistoon, lasten leikkipaikan läheisyyteen.
Koiraparka näkyy seuranneen mukana.
Mummoilla ei asiaa penkeille.- Anonyymi
Eikös mummot tiedä ettei varatuille penkeille saa tunkea? Puisto mikään linja auto ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös mummot tiedä ettei varatuille penkeille saa tunkea? Puisto mikään linja auto ole.
Mummot on aina tiellä joka paikassa.
- Anonyymi
Taitaa olla vaarattomampia paikkoja Hämeenlinnassa. Tälläkin on poliiseilla tekemistä lähiöissä, missä ongelmia riittää paljon ja pahempia. Missään kaupungissa ei riitä poliiseja joka paikkaan.Tosin aloittajan kysymää en edes tunnista. Minusta täällä ei ole kuin muutamia ihmisiä joskus jossain ottamassa huikkaa. Rannoilla ei näy koskaan ketään eväineen ja juomineen nauttimasta kesästä. Ehkä se on kielletty.
- Anonyymi
Hämeenlinnalainen ei juuri liiku eikä osaa viettää aikaa ulkona. Monesta esim rannalla syöminen on hankalaa ja inhoittavaa. Voi tulla kärpäsiäkin ja mehu on lämmintä.
- Anonyymi
Hämeenlinnalainen käy vain prismassa ja ostaa sieltä viikon ruokatarpeet ja syö ne keittiössään. Rantaa täällä riittäisi myös pultsareille, mutta kumma kun eivät näe sitä mit on lähellä, hienoa paikkaa nauttia ruoasta ja juomaa. Ottakaa kakarat ja eväät mukaan ja pitäkää piknikkiä.
- Anonyymi
Ne jotka asuvat kalliimmilla paikoilla ilman pultsareita lähtevät vapaa-ajallaan maalle toiselle asunnolleen. Oma rauha on hyvä asia. Töissä näkee muita ihmisiä ihan tarpeeksi.
- Anonyymi
Nistit ainakin istuneet hämeensaaren nurmikolla nyt useana päivänä koirineen kaljaa juoden ja meuhkaten.
- Anonyymi
Voi kun näille ihmisille löytyis joku mukava paikka. Ikävän näköistä kun pissaavat rinnettä alas. Olen nähnyt kun eräs miespuolinen lorautteli pisut Goodmannin bussipysäkillä ihan asfalttiin.
- Anonyymi
Näille ihmisille pitäisi kyllä löytää joku mukava paikka. Nimittäin työpaikka.
- Anonyymi
Goodmanin pysäkki pitäisi poistaa ;).
- Anonyymi
Mamuille pitää löytää mukava paikka se työpaikka. Ai niin kuka haluaa palkata mamun. En minä ainakaan. Työmoraali puuttuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mamuille pitää löytää mukava paikka se työpaikka. Ai niin kuka haluaa palkata mamun. En minä ainakaan. Työmoraali puuttuu
Mamut vois alkaa turvaamaan pikku tyttöjä että niitä ei mamut raiskaa
- Anonyymi
Ja mihis työpaikkaan nämä sinusta kelpaavat?
- Anonyymi
Puistovahdeiksi,katsoisivat ettei kukaan sotke paikkoja ,sakotus oikeus heti heille. Maksu käteisellä. Kyllä pysyisivät paikat puhtaana/kunnossa.
- Anonyymi
Tölkkimaisterit tietysti tölkkitehtaaseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puistovahdeiksi,katsoisivat ettei kukaan sotke paikkoja ,sakotus oikeus heti heille. Maksu käteisellä. Kyllä pysyisivät paikat puhtaana/kunnossa.
Nyt lensi kahveet näytölle,voi kiesus
- Anonyymi
Monissa muissakin kaupungeissa samanlaisia ongelmia, epämääräiset porukat vallanneet paraatipaikat. Korona-ajan seurausta?
- Anonyymi
Suomi on armoton paikka herkälle ihmiselle. Mikään ei koskaan riitä. Tunteita ei saa näyttää. Ihminen kyynistyy muutamassa vuodessa ja viimeistään kolmekymppisenä hän on alkoholisti.
- Anonyymi
Kyllä kurja juttu kun joutuu näitä katsomaan joka päivä.
Ei anna turisteille eikä muillekaan hyvää kuvaa Hämeenlinnasta.
Mutta kyllä ne poliisit siinä toria pyörii ympäri n. puolen tunnin välein maijalla.
Ja välillä käyvät jututtamassa porukoita.
Olen kyllä ihmetellyt miksi eivät saa ajettua niitä pois?- Anonyymi
Se kun on niin huumausaine se alkoholi.Ei semmoisia saa myydä kenelleen suomalaisessa eikä saksalaisessakaan kaupassa.
- Anonyymi
Puliisit liian sympaattisia??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puliisit liian sympaattisia??
Mikä on puliisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on puliisi?
Ranskalaisittain lausuttu sympaatti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on puliisi?
Poliisitointa harjoittava puliukko.
- Anonyymi
Ei todellakaan tarvitse noita katsella kun ei ole juuri koskaan asiaa Goodmaniin eikä muutenkaan keskustaan.
Kannattaa katsoa mistä asuntonsa hankkii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan tarvitse noita katsella kun ei ole juuri koskaan asiaa Goodmaniin eikä muutenkaan keskustaan.
Kannattaa katsoa mistä asuntonsa hankkii.Arskat voi testata apupoliisiksi, ne on melkein aina työmaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisitointa harjoittava puliukko.
Niitä löytyy sieltä kirjoituspöydän takaa.
- Anonyymi
Toimeentulotuet ja työttömyyskorvaukset pois jos tarjottu työ ei kelpaa.
Siinä ratkaisu sekä alko- että huumeongelmiin ja samalla myös siihen ongelmaan, josta ei saa ääneen puhua.
Hämeenlinna on kyllä niin sisäänpäinkääntynyt mesta, ettei paremmasta väliä. Suurin osa porukasta on muualta Suomesta tulleita, joiden rahat ja äly eivät riittäneet kolmoskehän sisäpuolelle saakka.
Asuin 10 vuotta Hämeenlinnassa ja taivaan kiitos pääsin pois, sinne mistä tulinkin, ytimeen.
"You can check out any time you like, but you can never leave" - Hotel Californian säkeistö kuvaa hyvin elämää Hämeenlinnassa.- Anonyymi
"Olen ytimessä" 😂
Kiitos, että lähdit sinne mistä tulit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olen ytimessä" 😂
Kiitos, että lähdit sinne mistä tulit.Terveisiä myöskin ytimestä. Tulen viikolla käymään trv. muumo
- Anonyymi
Kuka kumma haluaa asua Suomen saastuneimmassa kaupungissa Helsingissä? No tietenkin hän, jolle on ihan normaalia hengitellä tyhjäkäyvien laivojen ja autojen pakokaasuja, hengitellä Suomen pahinta nastapölyä, kuunnella lentomelua sekä olla ylpeä siitä, että asuu maailman puhtaimmassa PÄÄkaupungissa. Hän ei tajua, että kaikkialla muualla Suomessa on puhtaampaa.
Puhtaampia keuhkoja ei voi ostaa rahalla.
- Anonyymi
Tuet pois on kyllä tosi typerän ihmisen kommentti...
Hyvä kun lähdit täältä.
On yksi pölvästi vähemmän.
Kaunis ja rauhallinen kaupunki on minun mielipide.
Töissä käyn Tampereella ja Helsinki myös tuttu, enkä ikinä muuttaisi kumpaankaan.- Anonyymi
Työpaikat vaan puuttuu.
- Anonyymi
Työpaikat rumentaa kaupunkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikat rumentaa kaupunkia.
Ihmistäkin työt rumentaa.
- Anonyymi
SYRJÄTYNEIDEN yleinen notkuminen vilkkaimmilla liikepaikoilla johtuu suoraan sanoen siitä, että sosiaalitoimi ei hoida tonttiaan. Tarkemmin eriteltynä, alkoholistit ja kaman käyttäjät pitää järjestää hoitoon. Esim Tiiriössä Motonetin vietessä.oleva "kommuuni" on sijainniltaan aivan väärä, koska tavaratalojen anti ja houkutukset, vain lisää alkoholin kuluttamista ja kun lopulta on ns. Perse auki, nämä itsensä ongelmiensa vuoksi työelämästä syrjäyttäneet varastelevat saadakseen lisää päihteitä. Kierre pyörii niin kauan kunnes virkaan astuu aktiivisempi toimija tai useampi toimija yhdessä, tai syrjäytynyt kuolee viinaan,lääkkeisiin, huimeisiin tai väkivallan seurauksena. Hämeenlinnan kaipungin viskaalien pitäisi jalkautua tutustumaan siihen ympäristöön, joka kuuluu heidän toimivalta-alueeseensa. Syrjäytyneet osaavat keskustella ja ovat ihmisiä siinä, kuin kuka tahansa muukin. Myös yrittäjiä ja asiakkaita pitää kuunnella. Ongelmien ratkaisrmiseen ei tarvita mellakkaosastoja, tai vartijoiden kolonnaa. Vaan vain kovaa tahtoa ja vaikutusvaltaa omaavia virkamiehiä, joille Hämernlinnan imagolla ja sen asukkaiden hyvinvoinnilla on merkitystä.
- Anonyymi
Kyseisen kommuunin kadun puoleiselta nurmikolta on kaiken lisäksi hävitetty ihan hyvät istutukset, jolloin sekä asukkaiden kotien viihtyvyys että kaupunkikuva ovat kärsineet. Lieneekö tavoitteena ollut kaupungin työntekijöiden työmäärän minimointi ja/tai asukkien saattaminen yleisön nähtäville ja ikäänkuin häpeämään olemassaoloaan. Syreeniaita takas!!
- Anonyymi
Alkoholisoituneiden notkuminen vilkkaimmilla liikepaikoilla johtuu siitä, että sinne on sijoitettu Alkon myymälä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholisoituneiden notkuminen vilkkaimmilla liikepaikoilla johtuu siitä, että sinne on sijoitettu Alkon myymälä.
ALKOT metsään siis.
- Anonyymi
"Muutin äskettäin Hämeenlinnaan, ja nyt mietityttää juttu A, B ja oikeastaan myös C. Joten lähdin sitten suomi24-palstalta kyselemään, josko sieltä saisi parhaat tiedot.." Joo, tunti huutonaurua näille kyselijöille. Ei kukaan tuohon muuttotarinaan edes usko. Joko kantapeikko täällä kirjoittelee ja koettaa keksiä jutun juurta.
- Anonyymi
Goodmannin kulmilla luo pelkoa punanaamainen mies rollaattoreineen. Lakeijansa (auringon ruskettama) kanssa he pelottavat ohikulkijoita. Goodmannin ohi ei viitsi kulkea jalan noiden kahden puliukon takia.
- Anonyymi
Onhan mestassa nyt muitakin kauppoja kuin tuo vitun Goodman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä juuri ole. Goodman tappoi keskustan valheellisten havainnekuvien avulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Itse en ole koskaan ostanut sieltä mitään, ja hyvin olen pärjännyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö Irvin roikkuu Alkon kulmalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama,eipä ole kyseiseen "LIIKEKESKUKSEEN" ollut asiaa. Minä käytän Tiiriön palveluita tai ajelen vaiks rikusuun.
- Anonyymi
Tavastilan edustasta on tullut pienimuotoinen nähtävyys sen tietyn porukan ansiosta.
- Anonyymi
Kyllä. Eipä tarvi lähteä mihinkään eläintarhaan asti kuvailemaan. Hupiohjelmaa on tarjolla ihan kotikonnuilla. Vihdoinkin meillä on oikeasti löytynyt keskustaan jokin vetonaula joka tuo ihastelijoita kaukaakin.
- Anonyymi
Kyllä. Useat ohiajavat jopa hidastaa vauhtia nähdäkseen paremmin tätä toikkarointia.
- Anonyymi
Itse myös olen alkanut drive-by-töllöttämään ohi ajaessani. Porukan määrä kasvaa räjähdysmäisesti kun helteet alkavat. Helsingissä piritori, Hämeenlinnassa Tavastila hoodz.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse myös olen alkanut drive-by-töllöttämään ohi ajaessani. Porukan määrä kasvaa räjähdysmäisesti kun helteet alkavat. Helsingissä piritori, Hämeenlinnassa Tavastila hoodz.
On niillä oikein apteekkikamaakin käytössä. Kun yksi hakee pillerit aamulla apteekista paketti popsitaan kimpassa heti. Sitten nuokutaan loppupäivä keputölkki kädessä.
- Anonyymi
Kyllä siinä mölliköiden itsetunto nousee kun joillain ei lapsuus ole ollut lapsuuden arvoinen. Tilanne voisi olla toisinkinpäin ja sinut nähdessään väki hidastelisi osoittelemaan sinua ja sinun ainokaista mehukatti törtsää. Ajatelkaa nyt hieman,puppeliinipupsi lapsoset.
- Anonyymi
Siinä kyykki pissalla yksi ladyista porttikongin edessä päivällä🤢
Mahtaa olla kiva asukkaiden kulkea siitä kusilätäköstä kotiinsa...- Anonyymi
Bajamaja tarvitaan. Oranssiraitaa.
- Anonyymi
hittookos asuvat siellä,oikea ydinkeskusta vapaita asuntoja väärällään,goodman kuluu goodmaneille ja ladyile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bajamaja tarvitaan. Oranssiraitaa.
Lepotuolit olis ihan kiva juttu,sellaiset pehmeät,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lepotuolit olis ihan kiva juttu,sellaiset pehmeät,
Kaupunki voisi tuoda pöydät ja penkit. On kurjaa jos ei suosittuun ajanviettopuistoon saada kunnon penkkejä.
- Anonyymi
Päivisin on juopot harmina. Kun ilta koittaa jä yö niin mustat lähtee liikkeelle. Turvatonta on asua hämeenlinnassa. Mustat on tehneet minulle pahaa mutta juopot jorisee omassa porukassa. Hassun näköinen kun neekeri oli juoppoporukassa oli mustaa ryppyä. Hih
- Anonyymi
Juopot harmina mutta omissa porukoissaan? Olet siis siellä tenuttamassa sinäkin?
- Anonyymi
Viimeksi kun laskin oli 18 ihmistä seisoskelemassalidlin edustalla selvästi päihtyneenä keskellä päivää. Surullista mutta ihan hyvä että menee perille kaikille miten Hämeenlinnassa voidaan.
- Anonyymi
olivat kaikki ilmeisesti tulleet töistään ja hakivat sieltä liiteristä juhlajuomia illan firman työnhyvinvointitapahtumaan
- Anonyymi
No on sulla aikaa maleksia ja laskeskella ihmisiä kulmilla. Menisit vaikka johonkin työhön laskemaan palkkaasi.
- Anonyymi
Minun puolestani saisivat omia vaikka koko perinteisen keskustan ynnä koodmannit siihen pääle vielä. Poissa siiristä,poissa mielestä.
- Anonyymi
Mutta haiseeko Siiri kuitenkin pahemmalle kuin spurgu.
- Anonyymi
Nyt alkoi terassikelit ja lidlin edessä kova meno.
- Anonyymi
Onneksi ei tule asioitua tuolla puliveivarien nurkilla, sääli sinänsä liiketoimintaa.
- Anonyymi
Onhan siitä kurja ohi mennä, mutta miksi nämä ihmiset eivät saa apua ongelmiinsa, vai eikö halua
- Anonyymi
Ennakkoluulot pois, nämä ovat ihan harmittomia kavereita. Oikea ongelma on vähän koulutettujen ja pienituloisten työperäinen maahanmuutto, joka on uhka suomalaiselle hyvinvointivaltiolle ja turvallisuudelle.
- Anonyymi
Niin juuri. Kukaan suomalainen ei tee koskaan mitään väärin, vaan kaikki ongelmat aiheutuvat maahanmuuttajista.
- Anonyymi
Ei nistit oo harmittomia ja käsittääkseni nämä lidlin porukat ovat nistejä, eikä vaan niitä harmittomia puliukkoja mitä siinä ennen maleksi.
- Anonyymi
Onko nistit ajanut muuntajajengin tiehensä. Surullista. Ihmettelinkin kun siinä oli joku matu heilumassa, ilmeisesti diileri.
- Anonyymi
Ei täällä poliisi uskalla häiritä kuin pikkupoikia. Ja nekin suomalaisia. Istuvat miekkalinnassa ja vaklaa mitä naapuri puhuu puhelimessa. Nyt kun saivat luvan salakuunnella
- Anonyymi
Joo siinä pyörii kyllä nykyään nipoja.
Vanhat spuget joutuivat siirtymään. - Anonyymi
Hittooko siellä "pultsareiden" seassa tarttee toilailla,mene sine missä niit ei ole,vaikkaTurenkiin. Ne pultsarit on tuikitavallisii tyyppejä joilla asiat eivät ole menneet just niin hienosti kuin sulla velka bemarin haltija. Tai lieneekö liisattu. Ajelet varmaan aamusta iltaan ehkäpä ainoan "ystäväsi" ,mielikuvitus sellaisen kanssa pitkin keskustan katuja ja olet niin ukko-ylijumala. Muista että ylpeys käy lankeemuksen edellä.
- Anonyymi
Muualta muuttanut minäkin ja ihmettelen miten vähän täällä onkaan juoppoja puistoissa. Ei uskalla mennä rannalle juomaan edes yhtä olutta, ettei leimaudu häiriköksi. Eipä pelota Hämeenlinnan muutama ulkona näkyvä alkoholikäyttävä ihminen. Poliiseilla on tosiaan täällä tärkeämpääkin tehtävää, kuin poistaa ihmisiä katukuvasta, mikäli ne eivät joitain miellytä. Täällä on valtava ongelma maahanmuuttajista lähiöissä ja iltaisin ja öisin keskustassa. Nämä henkilöt pois tästä kaupungista tai koko kaupunkia ei kannata kehittää mihinkään suuntaan. Kukaan ei enää uskalla liikkua missään. Tämän kaupungin Vihreä johtaja haluaa tästä Itäisen Helsingin kaltaisen, jossa ainoastaan ulkomaalaisten baareja, halal lihakauppoja ja moskeija. Herätkää ihmiset nyt vihdoinkin vai häviämmekö tämän sodan? Mitenkähän pärjäämme Venäjälle?
- Anonyymi
Sosiaalituki pois niin nämä luuserit lähtee muille maille vierahaille. Nyt kun nämä vassarit ei ole hallituksessa niin toivotaan että näin tapahtuu.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=rh2dfSk7oG4
Näitä me veronmaksajat ruokimme. Katsokaa mitä yksi kertoo 4 minuutin kohdalla, näitä on Suomessa tuhansia. Me veronmaksajat maksamme näiden ylläpidon, todella hyvän ylläpidon.- Anonyymi
Emme katso.
- Anonyymi
Me veronmaksajat maksamme valtavan summan maahanmuuttajista. Hämeenlinnassa maahanmuuttajien osuus toimeentulotuessa yli 50% ja toivottavasti heitä ei puolet täällä olevista. Työttömyysaste heillä noin 80% ja kantaväestöllä noin 7%. Nämä muutamat juopot eivät aja tätä kaupunkia konkurssiin ja osa heistä jo eläkkeellä ja maksavat veroja. Näitä alkoholisteja löytyy joka kaupungista ja he eivät aja kaupunkeja konkurssiin. Hämeenlinnan maahanmuuttopolitiikka voi ajaa ja ainakin jokainen saa kokea sen veronkorotuksena. Moni vielä kestäisi sen. mutta asumisisen mukavuus on kärsinyt helvetisti. Monet miettivät milloin uskaltaa liikkua ja naapurit talossa nykyisin mustia miehiä ja pelkoa aiheuttaa. Joku ajattelee, että miten voi olla noin ja kaikki kansat vaan tänne. Murhia. raiskauksia, huumeidenmyyntiä, nuorten ja lasten pahoinpitelyjä, eläinten kidutusta, vanhusten ryöstöjä ym. ja viime hallitus selitti tätä ilmiötä rasismilla. Toivottavasti tähän tulee edes vähän hidastusta, ettei menetetä koko Suomea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me veronmaksajat maksamme valtavan summan maahanmuuttajista. Hämeenlinnassa maahanmuuttajien osuus toimeentulotuessa yli 50% ja toivottavasti heitä ei puolet täällä olevista. Työttömyysaste heillä noin 80% ja kantaväestöllä noin 7%. Nämä muutamat juopot eivät aja tätä kaupunkia konkurssiin ja osa heistä jo eläkkeellä ja maksavat veroja. Näitä alkoholisteja löytyy joka kaupungista ja he eivät aja kaupunkeja konkurssiin. Hämeenlinnan maahanmuuttopolitiikka voi ajaa ja ainakin jokainen saa kokea sen veronkorotuksena. Moni vielä kestäisi sen. mutta asumisisen mukavuus on kärsinyt helvetisti. Monet miettivät milloin uskaltaa liikkua ja naapurit talossa nykyisin mustia miehiä ja pelkoa aiheuttaa. Joku ajattelee, että miten voi olla noin ja kaikki kansat vaan tänne. Murhia. raiskauksia, huumeidenmyyntiä, nuorten ja lasten pahoinpitelyjä, eläinten kidutusta, vanhusten ryöstöjä ym. ja viime hallitus selitti tätä ilmiötä rasismilla. Toivottavasti tähän tulee edes vähän hidastusta, ettei menetetä koko Suomea.
"Hämeenlinnassa maahanmuuttajien osuus toimeentulotuessa yli 50% ja toivottavasti heitä ei puolet täällä olevista. Työttömyysaste heillä noin 80% ja kantaväestöllä noin 7%."
No toivotaan sitten, että työnantajat pääsevät ennakkoluuloistaan ja palkkaavat heitä töihin.
- Anonyymi
Pitäisikö hallituksen tehdä asialle jotain, että nämä ihmiset saavat hoitoa ja apua.
Aika harva haluaa itse tuollaista elämää, vaan taustalla on tosi paha olo.
Te kultalusikka perseessä syntyneet ette ikinä ymmärrä.- Anonyymi
Ei niin,
Aika harvaa vissiin väkisin juotetaan tai narkataan jonkun muun toimesta
t Kultalusikka pxrseessä - Anonyymi
Viekää niille lisää viinaa ja ilmaiset viivat, niin tosi paha olo varmaan helpottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viekää niille lisää viinaa ja ilmaiset viivat, niin tosi paha olo varmaan helpottaa
Miksi luulet että ne käyttää päihteitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luulet että ne käyttää päihteitä?
Kun on niin tosi paha olo
- Anonyymi
Tuo lidlin porukka vaan kasvaa päivä päivältä.
Hienoa Hämeenlinna.
Näin hoidatte sairaita ihmisiä.
Enpä taida muuttaakaan tähän kaupunkiin...- Anonyymi
Kevään lämpö nostaa heidät koloistaan, kuten muuallakin.
- Anonyymi
Ihmettelen. Eikö päihdehuolto jalkaudu tuonne. Pienen kaupungin etu on se, että se on pieni ,jolloin kynnykset ovat matalia ja kaikki tunnetaan. Muutama kuukausi sitten täysin sekaisin oleva nuori mies osti matulta reskalla kamaa. Matulla oli kiire..kiire. Mitä lie myi, ei kuulu mulle, mutta säälittää tämä kovin vihreä etukeno.
- Anonyymi
Valitettavasti ei löydy myötätuntoa yhdellekään puliveivarille eikä nistille.
Kukaan muu, kuin ihminen itse, ei voi auttaa. - Anonyymi
Oliko vappu livee lidlin kulmalta? 🧐
- Anonyymi
Puhutko suomea?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1033121GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521055Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24801