Onko täällä muita nuoria alle 30-vuotiaita, joilla on tullu kuset housuun vahingossa?
Itsellä on tullu useampaan otteeseen kuset housuun vahingossa. Vaikka kuinka yrittäny pidätellä niin silti vaan karannu housuun.
Nuorella housuun vahingossa
9
942
Vastaukset
En enää nuori . Mutta nuorena alkoi.
- Anonyymi
Kyllä tuollainen monesti voit tapahtua ihan Arnoldillekin, jos tulee HILLITÖN NAURUKOHTAUS, HYSTEERINEN SUORASTAAN NIIN HULLUN HAUSKJA JUTTU JOTTA...
Silloin pitää vain vetää syvään henkeä jotta ei lilahda, kuin Sylvester Stallonella aikoinaan :D - Anonyymi
Itsellä suojat housussa joka kerta kun baariin tai terassille lähden, tuppaa tulemaan
niin kova hätä nopeesti ettei vessaan saa olla yhtään jonoo muuten kyllä housuun
menee. Lonkero on niin hyvää, mutta saa elimistön poistamaan nestettä rivakkaan. - Anonyymi
-94 oon syntynyt, ja pissavaivat jo tuttuja. Muutama eturauhastulehdus kun mopolla
nuorena kylmässä ajeli. Nyt 30 kymppisenä jo tiputtelee ja pakonomainen virtsaamis-
tarve yllättänyt ja housut kastuneet. En lähde tilaisuuksiin enää ilman suojia, stressi
tilanteista pakottaa suojautumaan inkohousuin. - Anonyymi
Ei oo tullut kuset housuun vahingossa, mutta märkä pieru on yllättänyt monesti.
Viimeksi eilen meni Flow festari totaalisesti pieleen kun pienessä maistissa aattelin
päästää ilmoja pihalle, mutta olikin kosteutta matkassa ja kalsarit vaihtokunnossa.
Kyllä harmitti kokoillan olla ns. paskahousussa, vaikka kuinka vessakopissa yritin
pyyhkiä roiskeita, omaan nenään kyllä tuoksahdin. Olisi pitänyt olla inkohousut
jalassa niin olisi voinut vain pyyhkiä pyllyn ja ottaa suoja pois ja meno ennallaan.
Kyllä pienessä kännissä kontrolli heikkenee ja päästöjä tuppaa tulemaan joten
suojahousut ovat kyllä tarpeen. - Anonyymi
Mul kävi nolosti, kastelin housuni Harjurokissa Jyväskylässä lauantai-iltana. Tuli kaljoteltua ja vessaan lähtö jäi viimetinkaan niin sitte jonossa vessaan rakkoräjähti
ja kuset vain tuli housuun. Kyl kotiin ol nolo mennä kun kaikki vastaantulijat kyl näki
mitä ol tapahtunu. - Anonyymi
20 vuotta vasta täytetty, kesäkuussa vasta armeijasta pääsin ja nyt opiskelut
aloittanut. Minulla oli viime talvena pariin otteeseen eturauhastulehdus kylmettymisestä johtuen, antibiootit söin ja homma piti olla kunnossa. Mutta
sitten huomasin pikkutiputusta, kalsarit haisee ja nyttemmin viimeksi perjantaina
karkasi isompi pissa housuun, kun luento kesti enkä päässyt hädäntullen heti vessaan.
Onkohan tässä edessä" vaipparalli". Vai onkohan lääkkeillä vielä tehoa.- Anonyymi
Varmasti kannattaa käydä lääkärissä. Ja jos luennoilla haluaa suojautua niin suosittelen vaippahousuja. Ovat huomaamattomia ja huomaamattomia. T. 25-v jolla karkailee kanss
- Anonyymi
Mulla kans tuppaa tippakaks lirahtamaan lähes päivittäin, harvemmin kuiteskaan
isompi pissa. Oon tykästynyt noihin Tenan activ fit suojaaviin alkkareihin, imee mikä
pääsee ja ei haise ja tuntuu kuivalta. Ja mikä parasta niitä tuntuu olevan helposti
saatavana ainakin Tokmannilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984