Nuorella housuun vahingossa

Anonyymi

Onko täällä muita nuoria alle 30-vuotiaita, joilla on tullu kuset housuun vahingossa?
Itsellä on tullu useampaan otteeseen kuset housuun vahingossa. Vaikka kuinka yrittäny pidätellä niin silti vaan karannu housuun.

9

910

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En enää nuori . Mutta nuorena alkoi.

    • Anonyymi

      Kyllä tuollainen monesti voit tapahtua ihan Arnoldillekin, jos tulee HILLITÖN NAURUKOHTAUS, HYSTEERINEN SUORASTAAN NIIN HULLUN HAUSKJA JUTTU JOTTA...

      Silloin pitää vain vetää syvään henkeä jotta ei lilahda, kuin Sylvester Stallonella aikoinaan :D

    • Anonyymi

      Itsellä suojat housussa joka kerta kun baariin tai terassille lähden, tuppaa tulemaan
      niin kova hätä nopeesti ettei vessaan saa olla yhtään jonoo muuten kyllä housuun
      menee. Lonkero on niin hyvää, mutta saa elimistön poistamaan nestettä rivakkaan.

    • Anonyymi

      -94 oon syntynyt, ja pissavaivat jo tuttuja. Muutama eturauhastulehdus kun mopolla
      nuorena kylmässä ajeli. Nyt 30 kymppisenä jo tiputtelee ja pakonomainen virtsaamis-
      tarve yllättänyt ja housut kastuneet. En lähde tilaisuuksiin enää ilman suojia, stressi
      tilanteista pakottaa suojautumaan inkohousuin.

    • Anonyymi

      Ei oo tullut kuset housuun vahingossa, mutta märkä pieru on yllättänyt monesti.

      Viimeksi eilen meni Flow festari totaalisesti pieleen kun pienessä maistissa aattelin
      päästää ilmoja pihalle, mutta olikin kosteutta matkassa ja kalsarit vaihtokunnossa.

      Kyllä harmitti kokoillan olla ns. paskahousussa, vaikka kuinka vessakopissa yritin
      pyyhkiä roiskeita, omaan nenään kyllä tuoksahdin. Olisi pitänyt olla inkohousut
      jalassa niin olisi voinut vain pyyhkiä pyllyn ja ottaa suoja pois ja meno ennallaan.

      Kyllä pienessä kännissä kontrolli heikkenee ja päästöjä tuppaa tulemaan joten
      suojahousut ovat kyllä tarpeen.

    • Anonyymi

      Mul kävi nolosti, kastelin housuni Harjurokissa Jyväskylässä lauantai-iltana. Tuli kaljoteltua ja vessaan lähtö jäi viimetinkaan niin sitte jonossa vessaan rakkoräjähti
      ja kuset vain tuli housuun. Kyl kotiin ol nolo mennä kun kaikki vastaantulijat kyl näki
      mitä ol tapahtunu.

    • Anonyymi

      20 vuotta vasta täytetty, kesäkuussa vasta armeijasta pääsin ja nyt opiskelut
      aloittanut. Minulla oli viime talvena pariin otteeseen eturauhastulehdus kylmettymisestä johtuen, antibiootit söin ja homma piti olla kunnossa. Mutta
      sitten huomasin pikkutiputusta, kalsarit haisee ja nyttemmin viimeksi perjantaina
      karkasi isompi pissa housuun, kun luento kesti enkä päässyt hädäntullen heti vessaan.

      Onkohan tässä edessä" vaipparalli". Vai onkohan lääkkeillä vielä tehoa.

      • Anonyymi

        Varmasti kannattaa käydä lääkärissä. Ja jos luennoilla haluaa suojautua niin suosittelen vaippahousuja. Ovat huomaamattomia ja huomaamattomia. T. 25-v jolla karkailee kanss


    • Anonyymi

      Mulla kans tuppaa tippakaks lirahtamaan lähes päivittäin, harvemmin kuiteskaan
      isompi pissa. Oon tykästynyt noihin Tenan activ fit suojaaviin alkkareihin, imee mikä
      pääsee ja ei haise ja tuntuu kuivalta. Ja mikä parasta niitä tuntuu olevan helposti
      saatavana ainakin Tokmannilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3470
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2810
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2698
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1981
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1743
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1632
    Aihe