Eli jos joku velkoja on laittanut käräjille saatavan, jonka velallinen on alun perin riitauttanut, niin mitä tuolle haastemiehelle pitää sitten sanoa? Kyse on sellaisesta perinnästä, joka on mielestäni aiheeton (esim. Kasbonon yms.)
Tiedoksianto Käräjäoikeudelta.
8
238
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai mitään, riitautus ratkaistaan käräjäoikeudessa...vai missä ajattelit sen ratkaista ?
- Anonyymi
haastemiehelle ei ole mikään pakko sanoa yhtään mitään, ei edes päivää
- Anonyymi
Haastemiehelle voi sanoa vaikka "kiitos", kun ottaa haasteen vastaan. Jos siis haluaa olla kohtelias työtään tekevää ihmistä kohtaan. Mutta ei toki ole pakko.
Sen jälkeen voi ruveta miettimään miten itse asiassa vastaa, jos ei halua hävitä yksipuolisella tuomiolla. Mutta ei sitä vastausta sille haastemiehelle anneta.
Lue ohjeet sieltä haasteesta, kyllä siellä kerrotaan minne ja mihin mennessä vastauksesi tulee toimittaa.- Anonyymi
Haastemiehet ovat hauskoja tuttavuuksia. Joristiin aikamme maailman tilanteesta, kun piipahti. Yksi tosin oli aiemmin kuin roisto, kun oli käynyt kurkkimassa ok-talon ikkunoista, koputellut ovia ja häiriköinyt eläimiä. Kuulin naapureilta, kun illalla palasin duunista kotiin.
Mutta yleisesti, ei pahoja tyyppejä ollenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haastemiehet ovat hauskoja tuttavuuksia. Joristiin aikamme maailman tilanteesta, kun piipahti. Yksi tosin oli aiemmin kuin roisto, kun oli käynyt kurkkimassa ok-talon ikkunoista, koputellut ovia ja häiriköinyt eläimiä. Kuulin naapureilta, kun illalla palasin duunista kotiin.
Mutta yleisesti, ei pahoja tyyppejä ollenkaan.Itse jos olisin haastemies, kurkkaisin myös peräaukkoonne, ettei siellä ole mitään setelitukkoja tai huumeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta yleisesti, ei pahoja tyyppejä ollenkaan.Ai että yritykset tavoittaa haastettu tekevät haastemiehestä roiston? Noh, kai roiston mielestä.
- Anonyymi
Nyt kun on kaunis lämmin päivä' niin tarjoa hänelle jäätelö.
- Anonyymi
Minä sain haasteen samana päivänä klo 15, kun olisi pitänyt ilmoittaa oma vastaus käräjäoikeuteen Tuli pikkasen kiire
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972