Ei tänä päivänä ole. Eikä tukien varassa moista enää kauempaa katsella.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Työnhakija kirjaa hakemansa paikat verkkopalveluun.
- Anonyymi
Ei kirjaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kirjaa
Työnhakija päättää itse, mitä paikkoja hakee. Niiden pitää olla sellaisia, joihin hänen on mahdollista työllistyä.
Sairaanhoitajan paikkaa ei siis kannata hakea sähköasentajan koulutuksella ja kokemuksella. Monissa muissa ammateissa rajanveto voi olla vaikeampaa. Te-toimiston tai kunnan virkailija lopulta päättää, täyttääkö työnhaku ehdot.
Haettavien paikkojen määrässä voidaan kuitenkin joustaa, jos työtön ei ole täysin työkykyinen tai jos alueella ei ole sopivia työpaikkoja tarjolla. Määrästä sovitaan työttömän työllistymissuunnitelmassa.
Työnhakija kirjaa hakemansa paikat verkkopalveluun.
Hallituksen mukaan malli ei johda hakemustehtailuun, vaan työtön saa paremmat mahdollisuudet vaikuttaa työllistymiseensä.
PS. johtaa hakemustehtailuun!!
- Anonyymi
Ei sille alueelle mitään voi
- Anonyymi
Minun alueille kun ei mitään voi.
- Anonyymi
suoalue ?
- Anonyymi
Nykyään haetaan vain himmelin asentajia.
- Anonyymi
Työnantaja kysyi tuletko töihin työttömyysrahalla, palkkaa emme voi maksaa sanoi. Lähdin samantien ja sanoin pidä työsi.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001627
- 771321
- 1361123
- 741122
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste169909Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova90833Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78824Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?105750- 45723
Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37706