Yyteri sijaitsee Porissa, ja Porin kaupunki kertoo että tänä vuonna on aktiivisin toimintakausi koskaan. Keväällä on keskitytty alueen saavutettavuuteen sekä kulkuväylien, pyöräilyreittien ja parkkipaikkojen lisäämiseen. Kesällä alueelle kulkee keskustasta maksuton Yyteri-bussi. Kesäkauden jälkeen aloitetaan myös uuden inforakennuksen rakentaminen, josta selviää turistille kaikki tärkeä. Yyterin hotellia halutaan myös kehittää, jotta asiakkaalle tulisi kokonaisvaltainen kokemus Yyteristä. Millainen mielikuva sinulla on Yyteristä ja miltä uutisessa olevat uudistukset kuulostavat? Herääkö sinulle kiinnostus vierailla? Onko kotimaanmatkailusi kasvanut koronan myötä? Linkki uutiseen; https://yle.fi/uutiset/3-12436969.
Kotimaanmatkailu
Anonyymi
1
140
Vastaukset
- Anonyymi
Oma mielikuva Yyteristä on, ettei alue ole juurikaan kehittynyt sitten 80-luvun. Joskus oli tapahtumia, mutta nyt en ole kuullut niistä mitään. Ilmeisesti joku virheäkänkkäränkkä jengi pitää Yyteriä omanaan ja estää kehityksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146